1990 beoordelingen

7.3/10

1990 Reviews

Sanne

Gezellige sfeer

Leuke bowlingbaan en goed arrangement

we hadden drinken besteld, maar kwam ong 10 min voor eindtijd aan

Michael

Leuk avondje gehad maar niet duidelijk wanneer het precies begint en of je een bestelling nog verwacht. Ook waren de tafels niet schoon gemaakt tussen de twee tijdstippen.

Mooie banen en goed kwaliteit balen

Service voor drankjes en schoonheid kan verbeteren

anonymous

We hadden 3 banen naast het voetbalbowlen en die mensen liepen soms over onze baan om een bal te pakken die halverwege lag, ook zonder het te vragen

Bowlen was leuk, bier was lekker

Doordat we 1 code om drankjes te halen gebruikten we deze op meerder tablets, waarna er een man boos kwam vertellen dat we gebruik maakten van andermans code terwijl we 1 groep zijn. Hierom zouden we een gratis biertje krijgen, maar nooit gehad. Bij het bestellen van een pitcher duurde het ook 15 minuten voordat die er was en werd met te weinig glazen gebracht waardoor de ober terug moest.

V

Het was leuk maar niet waar voor je geld

Mooie decoratie

Muziek kan een stuk zachter

anonymous

Prima overall

Gezellig,

Service van drankjes en eten

peppie en kokkie

Leuke ervaring .

goed georganiseerd

Anouschka Heinze

Het was heel erg gezellig en leuk.

Dat het gezellig sfeer was om de activiteit daar te doen

Als je al gereserveerd hebt en je moet nog in een rij wachten dan kost het je ook wacht tijd. Misschien kunnen jullie daar iets aan doen dan de mensen die gereserveerd hebben de factuur kunnen printen van te voren en kunnen scannen ergens en dan kunnen doorlopen met een stappenplan. Dat zou echt in tijd schelen. Joja

Rene

Fijne sfeer, goede service, kwaliteit kan wel wat beter

Er was wat fout gegaan bij de reserving en daar is heel goed op gereageerd en iedereen was heel behulpzaam

Bittergarnituur was niet goed en bowlen zonder draden maakt het beter

Focus & future

Faciliteiten, zoals bowling schoenen slecht tot niet aangevuld. Na het vragen en 10 min wachten werd er de juiste maat schoen gebracht. Vervolgens nog niet eens 5 min aan t bowlen en er kwamen geen... Faciliteiten, zoals bowling schoenen slecht tot niet aangevuld. Na het vragen en 10 min wachten werd er de juiste maat schoen gebracht. Vervolgens nog niet eens 5 min aan t bowlen en er kwamen geen bowlingballen meer uit t apparaat. Na het aangeven van dit probleem, kwam er een medewerker om het apparaat te openen en bleken alle bowlingballen vast te zitten. De medewerker verzocht ons om te helpen alle bowlingballen eruit te halen en ergens achter te verplaatsen. Alsof wij daar waren om HUN werk te doen. Dit bij de balie aangegeven en alleen een reactie als: ik zal mijn collega erop aanspreken(wat dus wwaarschijnlijk niet zou gebeuren) Aldus slechtste bowling ervaring ooit!

Telefonisch sne bereikbaar & online makkelijk en snel te reserveren

Kwaliteit v.d faciliteiten & benadering aan klanten

Hana

We hebben genoten