De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

NS Retailbedrijf BV

De NS / Kiosk heeft 2 super leuke avonden gehad. Alles was perfect geregeld!

De begeleiding bij het bowlen was gewéldig!

Nee, de avonden waren beide TOP

Beste Bert,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. . Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Fam. Bakker

Geslaagd kinderfeestje. Goed bereikbaar en veel keuze in activiteiten. Voor herhaling vatbaar.

Het kinderfeestje had drie activiteiten en die waren qua tijd strak geregeld en goed op elkaar afgestemd. Kinderen gingen moeiteloos van lasergamen naar de friet die klaar stond en naar de minigolf.

Op de dag dag wij er waren, was er sprake van onderbezetting. Dit was te merken in de service, ik moest achter veel dingen aan. Echter het personeel was enorm vriendelijk en deed overduidelijk hun best. Verder was de tafel die de kinderen kregen toegewezen precies groot genoeg voor het aantal kinderen waardoor wij als begeleiders niet aan konden schuiven. Zou handiger zijn om wat ruimere plekken toe te bedelen.

Beste mevrouw Bakker,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij zullen uw verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Jonker

Het bowlen was gezellig maar de plek is een donker hol met slechte bediening

Ontvangst aan de balie door een vriendelijke medewerkster

Betere bediening en begeleiding. We moesten voortdurend vragen om nieuwe drankjes, gereserveerde hapjes werden niet geserveerd. Het was veel te donker achter de banen, het duurde heel lang voordat het glaswerk van de groepen voor ons werd weggehaald. Geen plek om jassen op te hangen.

Beste mevrouw Jonker,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen intern uitzoeken wat er precies mis is gegaan en dit bespreekbaar maken met het personeel in ons wekelijks overleg.

Semasco BV

Bij binnenkomst verliep het heel rommelig. We mochten na vraag van onze kant met de groep van 26 man direct even plaats nemen in het restaurant voor een drankje en de bittergarnituur. Er kwam echter...

Shivayra en Thomas hebben hun best gedaan om er toch nog een leuke avond van te maken.

Lees de klacht maar eens twee keer door. Tevens zijn wij ook telefonisch bereikbaar om eea toe te lichten. Echt schadalig.

J K

Bi aankomst was de receptionist samen met haar collega meer geïnteresseerd in haar scherm dan de ontvangst. De vooraf gereserveerde hapjes werden half warm geserveerd 20 minuten na binnenkomst. Toen...

De activiteit is technisch perfect.

Er is geen dienstverlening aanwezig. Wel schoolverlaters die geen opleiding in gastvrijheid of hun taak receptie/bediening hebben. De kwaliteit van het geserveerde tapbier is onacceptabel.

Lisa

Afgelopen zaterdag Glow Minigolf inclusief 2 drankjes en bittergarnituur gedaan met 8 personen. Helaas waren we later dan het gereserveerde tijdstip, maar na razendsnelle reacties op mijn mail kon...

Drukte! Laat niet iedereen tegelijk de minigolfbaan betreden, dit is voor niemand leuk. Vooral personen met een arrangement vinden het denk ik geen probleem om voor het spelen even een drankje te doen, en pas naar binnen te gaan als het weer rustiger is. Het is echt aan te raden hier een systeem in te brengen. Verder is het personeel wel vriendelijk tegen de klanten, maar erg onprofessioneel naar elkaar toe, ook dit zou ik zeker aanpakken.

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet geheel naar tevredenheid is verlopen, fijn om te horen dat de service als goed is ervaren.
Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen bij het bowlen of lasergamen, waarvan de funfactor een stuk spannender is.

Linda bakker

Mijn eerste indruk was slecht, bij binnen komst had het een benauwde geur en toen we de glow in de dark minigolf gingen doen, was het helemaal extreem je rook iedereen zijn parfum en deo geur door...

Het moet schoner zijn, meer frisse lucht in het pand, personeel achter de balie mag vriendelijker en niet als je iets vraagt dat de mevrouw met haar ogen gaan rollen. Glow in de dark minigolf is leuker als de banen meer verlicht zijn zodat je meer het effect hebt. De bowling banen waren erg op elkaar dus erg smal, meer schoenen inkopen voor de maten want er was volop kinder maten en enkel maar voor volwassen. Muziek mag minder hard je kan niet communiceren . Wc moeten echt schoon gemaakt worden plas lag gewoon naast de pot en het stonk vreselijk.

Beste mevrouw Bakker,

Team Powerzone

Prima verblijf gehad bij Powerzone, goede muziek en de check-in van de bowlingbaan was goed geregeld. Wat betreft de service voor de drankjes tijdens het bowlen en erna met het eten kan zeker nog...

Ziet er goed en leuk uit, goede service bij het "in-checken" van de bowling. Wat wij erg leuk vonden was dat de muziek een goed volume had waardoor je niet echt aan het disco-bowlen was maar er wel gezellige muziek aanwezig was.

Het rook binnen erg naar frituur, dit kan zeker verbetert worden want onze kleding rook er aan het einde erg naar. De service tijdens het eten kan ook beter en sneller aangezien we ongeveer klaar waren met het eten van onze pizza en toen kregen we (pas) ons drankje.

Beste Sabine,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

Midgetgolfen in belachelijk kort! De banen zijn niet uitdagend en de gaten waar het balletje in moet mogen wat dieper

Het thema piraten was mooi gedaan

De banen langer maken

Beste Tiberius,

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de verwachting van onze mini glowgolf tegenviel. Speelduur van onze golf is tussen de 45-60 minuten, het is afhankelijk hoe snel jezelf speelt. Wellicht dat een andere activiteit zoals bowlen of lasergamen de volgende keer wel aan je verwachtingen voldoet.

Team Powerzone

Leuke activiteiten gedaan, helaas minimale service gekregen vanuit Powerzone. Ons eten (wat we 's middags al hadden doorgebeld) had enorme vertraging. Achteraf bleek dat ze de hoeveelheid pizza's...

Activiteiten waren leuk.

Geen beloftes doen tijdens het maken van de offerte die achteraf niet kunnen worden nagekomen. Ben gewoon eerlijk in de mogelijkheden die jullie hebben.

Beste Laura,

Hartelijk dank voor uw bericht en review. Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen het e.e.a intern uitzoeken en dit bespreekbaar maken met het personeel in ons wekelijks overleg.