De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

Het systeem liep meerdere malen vast en ondanks dat we dat aan het personeel doorgaven werden wij hier (door drukte) niet meegeholpen. De score van het bowlen klopte daarom ook niet. Ook bestelden... Het systeem liep meerdere malen vast en ondanks dat we dat aan het personeel doorgaven werden wij hier (door drukte) niet meegeholpen. De score van het bowlen klopte daarom ook niet. Ook bestelden wij al heel vroeg een bittergarnituur die nooit is geleverd. Bij de kassa kwamen we erachter dat die naar de verkeerde tafel was gebracht. Rondjes die besteld waren, niet gebracht maar die wel op de rekening stonden. Al met al zouden wij hier niet zo snel weer terugkomen

Leuke muziek

Meer competent personeel inzetten

We zijn wezen pizza eten en glow golven met een groepje jong volwassenen.

We zijn wezen pizza eten en glow golven met een groepje jong volwassenen.

De pizza was heerlijk en op de glow golf hebben we ons ook goed vermaakt. Hoewel we duidelijk niet tot de doelgroep behoorde. Daarom en ook omdat de pizza's met get geleverde bestek niet heel makkelijk te snijden was geen 5 sterren, maar 4 voor de heerlijke pizza en leuke avond.

Kwaliteit pizza en de prijs

Glow golf lijkt echt kinderen als doelgroep te hebben, terwijl de verdere sfeer wat anders suggereert, maar toch een leuke avond gehad

Susan

Weinig interesse in de klanten

Meer interesse tonen en als je discobowlen boekt, dan ook op de discobowlbaan, niet op de andere banen plaatsen.

Ambitious People Group / Amir mbarki

Ik vond het een slechte ervaring. Het was veel te warm en geen airco’s plus de omkleed ruimte rook ontzettend naar zweet. Wij hadden 2 potjes gereserveerd maar wilde uiteindelijk 1 spelen en hebben... Ik vond het een slechte ervaring. Het was veel te warm en geen airco’s plus de omkleed ruimte rook ontzettend naar zweet. Wij hadden 2 potjes gereserveerd maar wilde uiteindelijk 1 spelen en hebben ook 1 gespeeld kregen wij alleen borrelhapjes en een rondje bier ter vergoeding. Ik had liever mijn geld terug gewild.

We hebben het greenkeeper arrangement met 4 personen genomen.
Dus 2 drankjes per persoon, glow golfen, en een bittergarnituur.

Glow golfen is gewoon leuk omdat het zo stom is. Bij Powerzone is het ook lekker stom, dus leuk.

Bij een arrangement verwacht je dat Powerzone ervoor zorgt dat je krijgt wat je hebt gereserveerd. Ook op de website wordt er gemeld dat ze de hapjes klaarmaken als je bijna klaar bent. Bij... Bij een arrangement verwacht je dat Powerzone ervoor zorgt dat je krijgt wat je hebt gereserveerd. Ook op de website wordt er gemeld dat ze de hapjes klaarmaken als je bijna klaar bent. Bij Powerzone is dat echter anders, daar moet je zelf alles kenbaar maken. Dat gaat zo:

Ik: "Mag ik 2 bier, een witte wijn, een cola light, en bitterballen? Ik heb een ... " (bartender loopt weg voordat ik mijn zin af kan maken).
Bartender: "Je moet hier wel met pin betalen."
Ik: "Oh ik heb een arrangement."
Bartender: "Waarom zeg je dat dan niet? Dat kan ik toch niet weten."
Ik: "Dat wilde ik zeggen maar daar had ik geen tijd voor"
Bartender: "Jawel, je moet eerst zeggen dat je een arrangement hebt."
Ik: (geïrriteerd) "Ok, dan op naam van ...."
Bartender: "Dan moet je nu betalen voor de bitterballen."
Ik: "Die zijn toch inbegrepen in het arrangement?"
Bartender: "Nee dat is het bittergarnituur. Dan moet je die ook bestellen."
Ik: "Oh dat is wat anders. Dat weet ik toch niet. Op de website tonen jullie bitterballen. Goed, bittergarnituur dan."

Inge

Heel spannend en verwarrend en gaaf

Leuk

Eigen namen ogen invoeren

Frederiek

We kregen een tegoed-rekening omdat we hadden betaald voor meer kinderen dan er uiteindelijk kwamen

Sessie is “half uur” maar feitelijk slechts 12 minuten

Kaz

Fun time. Wish the other people on my lane had left sooner though - that was irritating

the lady at reception allowed us to partake in activities even though we were a little late

for a busy Friday, there should have been more people working on reception

Sheriff

I wen bowling, amazing place, service and staff

Staff and the way you can order stuff

I paid for 2 hours bowling, but the game stopped after the first hour and had to ask a staff member to check, so maybe work on that bit, otherwise, y'all rock n roll

Goed geregeld, leuk, verassend

leuk, prijs

info op website, over tarieven