2052 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Wat vonden wij dit een slechte ervaring. Bowlingbanen die vaak weigerden. Chagrijnige kale medewerker. En achteraf nog een rekening kregen voor thee. Terwijl niemand vertelde dat dit apart betaald... Wat vonden wij dit een slechte ervaring. Bowlingbanen die vaak weigerden. Chagrijnige kale medewerker. En achteraf nog een rekening kregen voor thee. Terwijl niemand vertelde dat dit apart betaald moest worden. Dit had ook bij de bestelling verteld kunnen worden. Al met al niet de moeite om nog eens te komen.

Door de aanwezogheid vd familie was het leuk geworden.
Aardige Hindoestaanse dame die in het restarant gedeelte serveerde.

Die kale meneer die zo onbeschoft was. Hij gebruikte geen woorden maar van die agressieve gebaren.
De bowling banen die vaak heel langzaam deden of de ballen dïe vast liepen. Dit had van te voren al nageken moeten worden. Want ook de digitale borden deden raar.
Verder vinden wij dat er goed nagedacht moet worden hoeveel bbq er nodig zijn voor een grote groep. We waren met ongeveer 14pp en kregen maar 2.

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit ten harte nemen en zullen ook met desbetreffende medewerker bespreken wat er heeft plaats gevonden. Een goede en... Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit ten harte nemen en zullen ook met desbetreffende medewerker bespreken wat er heeft plaats gevonden. Een goede en vriendelijke service is waar wij altijd voor zullen zorgen, dus dat u een andere ervaring heeft gehad, zullen wij intern onderzoeken zodat dit niet weer kan voorvallen. Onze excuses, toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Bowlen 🎳

iPad zijn langzaam / slecht bereik. Komt onpersoonlijk over

A. R. Bas

Wij waren met 16 personen. Was top. Alleen bowlingbanen hadden een eigen willetje. Enkele keren werd 9 pionnen opeens toch een spare genoteerd, en soms bleven pionnen aan elkaar vast zitten doordat... Wij waren met 16 personen. Was top. Alleen bowlingbanen hadden een eigen willetje. Enkele keren werd 9 pionnen opeens toch een spare genoteerd, en soms bleven pionnen aan elkaar vast zitten doordat deze door de touwtjes verstrikt werden. Maar mocht de pret niet drukken. Lasergamen was geweldig.

Goed bereikbaar, en gezellig ingericht

Niet 3 weken voor aanvang een activiteit terug trekken. Alles was al in september geboekt.

Onze ervaring is, dat we teleur gesteld zijn in, GEEN GRATIS PARKEREN zoals men wel zegt op de site,
GLOW IN THE DARK, een grootte leugen wat disco lichten klaar.
al met al, de eerste en...
GLOW IN THE DARK, een grootte leugen wat disco lichten klaar.
al met al, de eerste en laatste keer, voldooet totaal niet aan de verwachting, cijfer geven wij een 2( twee)

Gratis parkeren

Locatie

Kleinere groepen tegelijk laten spelen. We waren met bijna 20 mensen tegelijkertijd aan het spelen en het veel minder leuk dan ons tweede ronde met 8 mensen!

Top ervaring

Fijn dat we alleen met ons gezelschap konden lasergamen. Leuke en vriendelijke medewerkers

Niks

Disco bowlen

Hapjes en drank

Geen uitslag bowlen meegekregen

Kg

Slecht

Meer aandacht voor de gasten

Betete uitleg

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Graag horen wat er precies is misgegaan met uw ervaring bij ons zodat wij dit intern kunnen bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ervaring... Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Graag horen wat er precies is misgegaan met uw ervaring bij ons zodat wij dit intern kunnen bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ervaring met ons te delen via info@powerzone.amsterdam Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Punt

Muziek te hard verder goed geholpen maar wel duur

Uitje voor het hele gezin

Muziek zachter meer onderhoud plegen

Geachte heer,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Team Powerzone

Slechte serivce tot geen

Slechte en weinig schoenen

Nieuwe schoenen. Betere service. De baan gaat aan zonder dat je erbij zit.

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review, wij nemen uw feedback ten harte en zullen intern bespreken hoe wij onze service kunnen verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer weer! Met vriendelijke... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review, wij nemen uw feedback ten harte en zullen intern bespreken hoe wij onze service kunnen verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone