De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Wellicht ondanks de drukte mensen welkom laten voelen. In de bevestigingsemail stond dat wij 15 minuten van te voren aanwezig moesten zijn, en wij waren er 20 minuten van te voren, maar wij kregen te horen dat we veel te vroeg waren en dat we maar bij het restaurant moesten wachten. Als het niet nodig is om een kwartier van te voren aanwezig te zijn, hoeft dat ook niet in de bevestigingsemail te staan.

Beste Kimberly,

Het is wel van belang dat u op tijd aanwezig bent voor uw activiteit. Vooral bij het bowlen en lasergamen ivm het aanmelden. Waarschijnlijk was het op het tijdstip dat u binnen bent gekomen te druk in onze glowgolf area. Vandaar dat u even moest wachten.
We hopen nu snel weer te zien!
Team powerzone

Ben

Mooie activiteiten, heel slechte service, chaotische sweer

Mooie activiteiten

Betere service, b. v. door meer medewerkers

Beste Ben,

Vervelend dat u de service niet goed heeft ervaren, wij werken er aan om ons team uit te breiden en zo goed mogelijk in te werken. Wij zullen dit intern gaan bespreken.
Bedankt voor uw reactie.

Oumaima

Super leuke sfeer en een geweldige dj en laten we de mensen aan de bar niet vergeten!!

Dat ze naar je wens luisteren

Eigenlijk niet ga zo door

Bedankt voor je reactie!

We hopen jullie snel weer te zien!
Team Powerzone

Het was een super leuke avond! Wij werden snel en vriendelijk geholpen. Wij werden geholpen door Siggi, hij zorgde ervoor dat wij alles nodig hadden voor de gezellige avond.

Top service!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie. We zullen dit aan Siggi doorgeven.

Tot snel! Team Powerzone

Claudia

Wij hebben met een groepje het glow minigolf / pizza pakket genomen. De glow minigolf baan steekt leuk in elkaar en ziet er mooi uit. Alleen aan de algemene service kan er zeker nog worden gewerkt.

Mooie minigolf baan!

Er werd ons verteld dat we 45 minuten hadden voor het minigolven en dat we dan echt terug moesten komen voor de pizza. Hierdoor ga je toch met enige haast door de baan heen en verminderd dit je plezier. Al helemaal als je vervolgens een klein uurtje toch nog aan het wachten bent op je pizza's..

Beste Claudia,

Bedankt voor je reactie, Vervelend dat jullie nog even moesten wachten op jullie pizza, wij streven er altijd naar om het eten van onze gasten op tijd te serveren vandaar het tijdsbestek. Wij hopen dat jullie alsnog een leuke dag gehad hebben en zien jullie graag terug!

Bastiën

Het ging niet helemaal goed met de bittergarnituur die we besteld hadden. Die kwam pas toen we klaar waren met bowlen. Kan gebeuren. Netjes opgelost: kregen drankje gratis.

Bedankt voor je reactie!
Gelukkig hebben jullie een leuke avond gehad met een gratis drankje!

We hopen jullie snel weer te zien!

Leuk maar slordige service

Fijne banen
Mooi interieur

Muziek staat iets te hard
Bestelde bitterballen kwamen niet
Bier werd zonder glas aangeboden

Reactie Powerzone:

Dank je wel voor je reactie.
We zullen dit intern gaan bespreken.

Het was erg druk en het geluid van de muziek was niet goed.

Er waren niet genoeg schoenen aanwezig, zodat we allemaal met te kleine of te grote schoenen moesten bowlen. We mochten op onze gewone schoenen bowlen, maar we hadden allemaal hakken aan. De bediening was niet zo vlot. En we moesten alles meteen betalen, eerst drankje bij de bar, daarna vooraf het bowlen en daarna de drankjes.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, wat jammer dat jullie maten er niet meer bij zaten.
Helaas hebben wij soms niet alle maten schoenen als er veel groepen binnen zijn met gasten van ongeveer dezelfde leeftijdscategorie.
Mocht je de volgende keer komen bowlen dan kunnen jullie de drankjes vooraf altijd al op de rekening van jullie baan laten zetten. Voordat het spel afgelopen is komt een van onze collega's langs om de volledige rekening met jullie af te rekenen.
We zullen dit intern gaan bespreken met onze collega's.

We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Er was iets fout gegaan met reserveren op website maar we verder heel vriendelijk geholpen! Verder leuke activiteiten. De witte wijn is overigens zo slecht dat ik hem na 1 slok heb laten staan.

Beste Kelly,

Fijn dat jullie goed geholpen zijn en een leuk avond gehad hebben. We hebben niet vaak klachten over onze wijnen maar wij zullen je opmerking intern gaan bespreken.

Tot de volgende keer!

Het was een goede ervaring, beetje te druk op de golf baan.

Goed sfeer en omgeving. Makkelijk bereikbaar.

Het was te druk op de golf baan, moesten op het eind zelfs 20 minuten wachten om de laatste baan te kunnen doen.

Beste Erik,

Bedankt voor uw reactie. We hopen u snel weer te zien!