De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

AmsterdamUMC

Heel goed geregeld allemaal, wij hadden ook eten aan het eind, omdat en waarschijnlijk van ons deelnamen aan de ramadan, konden die pas laat eten. Dat was geen probleem, vlees werd terug in de...

Alles was bespreekbaar ondanks dat het heel druk was, namen ze de tijd om de vragen te beantwoorden en me te denken in oplossingen

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je leuke reactie, we proberen altijd met onze gasten mee te denken en het zo iedereen naar zijn zin te maken.

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de Powerzone!

Top!

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de Powerzone!

Beide damestoiletten verstopt
Zeep op in toilet
Schoenen zijn oud/versleten/ vies
Glijd je mee uit op de baan
Vermaak voor jongeren

Bediening was goed en snel

Algemene indruk
Smoezelig
Herrie
Prima Vermaak voor jongeren

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, we zullen je feedback intern gaan bespreken.

Het was lasergamen voor 15 persoenen met 2 drankjes pp en bittergarniuur

het was erg leuk en goed te regelen

De communicatie mag wel wat beter. Eerst zouden we alle tijd hebben tussen de rondes en ook dan de bittergarnituur krijgen, uiteindelijk moesten we bijna 2 keer achter elkaar lasergamen. Ik heb vervolgens nog 4 keer om de bittergarnituur moeten vragen na afloop van het lasergamen

Beste gast,

Wat jammer dat jullie op jullie hapjes moesten wachten. We hopen dat jullie een leuke dag gehad hebben. En we hopen jullie snel weer te zien!
groet Team Powerzone

Op zich wel goed, maar erg luidruchtig en druk.

We werden goed geholpen als er iets mis ging (bal vast/kegels in de knoop)

Muziek zou iets minder luid kunnen staan. Prijs van de hapjes en drankje waren hoog. Daarom geen hapjes genomen.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie. De muziek staat altijd aan bij ons, we zijn tenslotte disco bowling.
We hopen jullie nogmaals te zien bij de Powerzone!

Wij hadden een pakket van zowel bowlen als glowgolven. Allebei erg leuk om te doen en ook echt een aanrader. Wel raad ik aan niet in het weekend te gaan, want dan is de planning niet echt geweldig...

Mijn complimenten voor de mogelijkheden voor de arrangementen waar je verschillende activiteiten kan combineren. Het is een leuk plek om je dag te besteden met een grotere groep. Ook waren er voor het aantal mensen voldoende bowlingbanen gereserveerd. Dit was heel fijn. Niet dat je met zijn 8en op 1 baan zit ofzo. Beide activiteiten waren leuk om te doen, maar zie wel verbeterpunten. Ook service qua drankjes en hapjes brengen was snel.

Wij gingen eerst bowlen (dit ging prima geen op of aanmerkingen, gewoon goed), maar bij het glowgolven kwamen we op tijd aan bij de balie en bleek dat het "te vol zat". Dit vonden wij gek, want je weet dat er om die tijd een groep van 14 man naar binnen moet. Zeker omdat dit van te voren al besproken was (de eventuele uitloop mogelijkheden). We kregen te horen dat er "niemand meer naar binnen mocht" en 2 minuten later ging er een groep van 5 man naar binnen... Heel vreemd. Vervolgens kregen we 2 blaadjes met 2 balletjes... wat dus ook nog eens niet genoeg was voor alle namen. Kortom dit was behoorlijk slordig. Ik had echt een beetje medelijden met de 2 mensen aan de balie. Deze konden duidelijk de drukte niet aan. Eenmaal binnen was het alsnog super vol voor zo'n kleine ruimte. Snap dat je business wil draaien, maar kan me niet voorstellen dat dit nou goed is voor de veiligheid. Dus als verbeterpunt raad ik aan toch de tijdsplanning beter in de gaten te houden en niet snel nog "groepjes naar binnen proppen" terwijl er over 5 minuten een nieuwe groep voor een arrangement naar binnen moet. Wij begrijpen dat het op zaterdag drukker is, maar daarom hadden wij ruim van te voren geboekt. Uiteindelijk waren we 20 minuten later klaar dan van te voren was aangegeven en besproken (en dit was al inclusief mogelijke uitlooptijd).

Beste Lisa,
Bedankt voor je reactie, we nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus, om zo de service te verbeteren.
We zullen je feedback dan ook intern gaan bespreken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Goede service, bestellingen kwamen supersnel. Heb echt niks op/ aan te merken.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je leuke reactie.

Gaston

Leuk gebowld met mijn twee puberzonen. Met zijn 3-en kun je in 1 uur veel en genoeg gooien.
Wel veel te veel herrie. Het zal de vrijdagavond disco wel zijn, maar je moet schreeuwen om je zelf...

Veel te veel herrie. Het zal de vrijdagavond disco wel zijn, maar je moet schreeuwen om je zelf verstaanbaar te maken. Alleen al bij binnenkomst wordt je weggeblazen door het geluid.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, de muziek staat inderdaad altijd hard aan. Op vrijdag hebben we ook een dj staan. We zijn tenslotte disco bowling.

Vermakelijk

Snel oline reserveren, handig bestellen van hapjes en drankjes op tablet tijdens het bowlen en snelle bediening, vrolijke tent met leuke activiteiten

Bowlinguurtje gaat al in terwijl voorgaande gasten er nog zitten en niet de tijd krijgen om rustig te vertrekken. Achtergelaten spullen worden niet opgeruimd door bediening. Toilet was super smerig, echt een bende

Bedankt voor je reactie.
Vervelend dat de toiletten vies waren, wij maken altijd ieder uur de toiletten schoon.
Het is altijd lastig om de gasten direct weg te krijgen van de banen, we zullen dit intern gaan bespreken, en er beter op letten dat onze collegas de gasten tijdig van de banen te laten vertrekken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone