De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Bowlen was prima. Alleen werd ik terwijl we nog bezig waten gevraagd om af te rekenen. Wie heeft bedacht heeft dat dat handig en klantvriendelijk was, moet nog veel leren... jammer.

Geachte Gast,

Dank voor u reactie en wij begrijpen uitstekend dat u de betaling voor het einde wat vreemd vindt. De banen worden per uur op het uur verhuurd en zodoende wordt kort voor het aflopen van de tijd afgerekend. Wij hebben andere methodes geprobeerd maar helaas is dit toch het meest efficiënte en veroorzaakt de minste vertraging voor de volgende gast.
Zo kon u ook snel en op tijd de baan op - omdat er met de vorige gast tijdig was afgerekend. Wij hopen op u begrip hiervoor en zouden u graag nogmaals welkom heten.

Met vriendelijk groet,

Infosys

We booked a corporate event. Due to a priority item one of my team couldn't make it to powerzone as work kept them occupied. We requested for rescheduling for that group or any other alternative for...

Located very close to City center with nice options to get together and have fun

More descriptive on the website about services offered

Dear Infosys,

Thank you for your review and constructive comments.
What a shame it is that half your team couldn't play with you due to last minute work responsibilities.
Hopefully they can join next time!
Best regards.
Your Powerzone Team

Adem

Leuk idee met het in leven roepen van een nieuw concept, genaamd bowling football. Anders dan normaal bowlen, we hebben erg genoten.

Leuk concept, erg uniek,

Verbeterpunten:
- systeem liep vaak vast waardoor begeleider moest komen om het te herstellen. Dit zorgde voor vertraging en tijd liep door. Tijd werd helaas niet ingehaald
- locatie is lastig te vinden na het parkeren van de auto in de parkeergarage.
- op de site aangeven dat er werkzaamheden zijn en een mini routebeschrijving hoe je er kan komen, wij hebben letterlijk een half uur moeten zoeken
- kortingskaart voor de parkeergarage werkte niet

Beste Adem,

Bedankt voor u reactie. Het vreugd ons dat u net zo enthousiast bent over het voet-bowlen als wij. Helaas zijn er inderdaad nog wat kinderziektes die het systeem nog niet optimaal laten functioneren.
Hier zijn wij samen met onze leverancier hard aan het werk om het te verbeteren.
Waarschijnlijk is het bij een volgend bezoek opgelost! Tot dan.

Arwel

Great time

Dear Guest,

Thanks for the good rating! We appreciate it.

Best regards,
The Powerzone Team

Lisa

Vandaag verjaardagsfeestje van mijn dochter en vriendinnetjes gevierd . In een woord super geslaagd . Lasergame super succes zo leuk dat we nog een keer wilden . Zeker een aanrader hier kom ik zeer...

Personeel erg vriendelijk en dat er halal snack was zeer fijn

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Ze woorden erg gewaardeerd en Danielle is ook verteld dat haar acties goed aangekomen zijn. Hopelijk zien wij u spoedig terug!

Mariska Hagen

Afgelopen vrijdag bedrijfs uitje gehad, bowlen incl spider grillen. Het bowlen was hartstikke gezellig, het eten daarentegen was een blamage. Er waren wat dieetwensen doorgegeven, halal, geen rund,...

De entourage was leuk

Zorg dat wat er op de site staat, ook aangeboden wordt. Leid het personeel goed op, en communiceer.

Beste Mariska,

Dank voor u reactie. Ons management zal contact met u opnemen over een toelichting over die avond. Onze excuses alvast voor wat er mis is gelopen. Zo hoort het niet en dat is niet het niveau waarna wij streven.

Gezellig

Rekening niet tijdens het bowlen laten betalen.

Geachte gast,

Dank voor de mooie beoordeling.
Hopelijk zien wij u spoedig terug.

Shermain

Vriendelijke hosts, prettige service ook tijdens het spelen.

Voetbal baan alleen niet prettig om spel te spelen.
Ballen zijn van matige kwaliteit en blijven constant liggen op de...

Personeel vriendelijk en attent.

Baan en ballen aanpassen. Schieten is oké te doen, balk en hoogte van het net eigenlijk te laag voor een goede trap. Goot te smal voor de ballen. Ballen blijven constant liggen als je kegels raakt.

Beste Shermain,

Dank voor je feedback. Wij zijn ons bewust dat er inderdaad nog wat kinderziektes zijn met het voetbowlen. Wij zijn hard in gesprek met onze leveranciers om deze zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Het net is zo laag om juist te voorkomen dat mensen de bal als een voetbal trappen. Zelfs nu gebeurd het dat de bal af en toe op andere banen beland. De bedoeling is dat de bal net als een bowling bal over de baan gaat - niet dat de bal met een loop door de lucht gaat.

Hopelijk mogen wij u binnenkort weer welkom heten bij de Powerzone.

Renske

Ik raad het voetbowlen af, de ballen zijn te licht waardoor deze continue vast blijven hangen en je meer op het wachten bent op een bal dan dat je aan het spelen bent. Het personeel kwam 4x met...

Het personeel probeerde wel met andere ballen aan te komen en te helpen de ballen die vast lagen zo snel mogelijk weer los te krijgen.

Misschien zwaardere ballen of lichtere pionnen.
Want dit werkt voor geen meter en is zonde van je tijd..
Daarnaast mocht het ook wel iets schoner, de tafel en banken zagen er niet uit..

Beste Renske,

Dank voor je reactie en feedback. Het voetbowlen is nog in de intro fase en wij monitoren heel erg de kinderziektes die hiermee gepaard gaan. Wij werken ook hard met onze leverancier om het systeem zo soepel mogelijk te laten lopen.

Wij gebruiken al lichtere kegels zoals door u voorgesteld. Het zijn niet dezelfde als bij het reguliere bowlen. Bovendien zijn wij dit weekend overgestapt op zwaardere ballen... hopelijk lost dit ook weer wat problemen op.

De bank waarover u het heeft staat ook bij onze bekleder in de wachtlijst sinds eind vorige week, dus dit wordt deze week nog gecorrigeerd.

Wij hopen u desondanks toch binnenkort weer welkom te heten bij de Powerzone.

Het Powerzone Team

Voor 31 euro een slechte baan. Kegels raakten steeds in de knoop wat veel tijd kostte en de puntentelling klopte niet. Al met al een matige ervaring.

Geachte gast,

Het spijt ons dat u van deze mening bent. Wij horen weinig over kegels die in de knoop raken - dat wil niet wegnemen dat het bij u gebeurd is - en zien het ook zelf weinig gebeuren. Er gaat in ieder geval uit onze ervaring niet meer of minder tijd in zitten dan op een bowling baan zonder touwtjes aan de kegels.

Kunt u ons misschien ook een beetje toelichting sturen over hoe de puntentelling niet klopte omdat dit is de eerste keer dat wij hierover iets horen.

Wij kijken uit naar u reactie en bij voorbaat dank.