De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Het was heel leuk

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, Tot een volgende keer bij de Powerzone

Annelies

We hebben een top bedrijfsuitje gehad! Leuke locatie en superleuk om te doen!

Superleuk gehad!

Zou bij de uitleg nog duidelijker vermelden dat je moet onthouden welk 'nummer' je had, handiger om achteraf naar de scores te kijken.

Beste Annelies,
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat jullie een geslaagd bedrijfsuitje hebben gehad.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Bowling baan lag 5x stil in het uur dat we speelden
De bitterballen die ik bij de baan besteld had kwamen pas na nogmaals navragen
De bitterballen werden een mixed garnituur ipv bestelde...

Bowling baan lag 5x stil in het uur dat we speelden
De bitterballen die ik bij de baan besteld had kwamen pas na nogmaals navragen
De bitterballen werden een mixed garnituur ipv bestelde bitterballen

Beste Govert,
Wat vervelend dat de bowling baan niet naar behoren heeft gewerkt tijdens jullie bezoek. Dit zou niet mogen gebeuren, soms wordt er zo fanatiek gespeeld dat de kegels wel eens vast komen te liggen of in de knoop zijn.
We hopen jullie desondanks terug te zien bij de powerzone!

Ik was bij Powerzone voor de verjaardag van mijn zoon op zaterdag 23 maart. Op maandag 18 maart heb ik via de mail aangegeven dat ik met ipv 11 man met 9 man zou komen. Ik ontving hierover een...

- Service en Persoonlijke aandacht!
- Niet alles zo richten op verkoop, meer aandacht voor de klanten, het kan allemaal wat subtieler, het bedrijf ademt commercieel belang.
- Het karretje waar de patatjes mee worden gebracht is echt oorverdovend, een kind zei; het lijkt wel of we naast een achtbaan zitten te eten, niemand kon elkaar meer verstaan.
- Geef de groepen het idee dat het een feest is en dat je een beetje begeleid word, we werden buiten het meisje dat bestellingen nam bij het bowlen volledig aan ons lot overgelaten. Mijn zoon was jarig, maar er werd niks over gezegd verder.
- Tijdens onze MiniGolf was er een enorme groep aanwezig en nog een aantal losse groepjes, erg veel voor zo'n kleine ruimte met veel wachten als resultaat, kan echt beter gedoseerd worden.
- Van de 9 knijpballen die de kinderen meekregen als cadeau heeft geen een het overleefd, dat spul dat eruit kwam zat echt overal, wellicht iets duurzamers in vervolg.
- Ik vind het echt bizar hoe negatief ik achteraf was, ik voel me een enorm zeikwijf, maar ik kan er echt niks anders van maken. Ik geniet altijd enorm van de kinderfeestjes, maar dit was echt zo'n rot ervaring en dat voor zoveel geld. Echt heel teleurstellend.

We hebben afgelopen vrijdag met ons team ca. 80 mensen en top avond gehad!

mooie goede locatie dicht bij CS . De zwarte banen zijn perfect voor een team feest.

Nu even niet

Reactie Powerzone:

Jullie hadden een leuke groep bij jullie! Goed om te horen dat het uitje geslaagd was.

Tot de volgende keer.
Groet Team Powerzone

Generally very positive

environment, music, really easy to book and practical

service: we were waiting for 15' at the reception

Reactie Powerzone:

We hopen to see you soon at the powerzone

Prima, goed georganiseerd, vriendelijke mensen

Er waren 2 toiletten, best weinig voor de hoeveelheid mensen. Er was ook nog 1 stuk.

Beste gast,
We hopen dat jullie een leuke dag gehad hebben en jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Nina

Over het algemeen is het Oke, maar kan op sommige punten zeker verbeterd worden!

Drankjes bestellen op tablet

Telefonische bereikbaarheid!!! 3 kwartier in de wacht gestaan en 1 keer 20 min.
Daarnaast lijkt het achter de schermen niet goed geregeld met personeel, heel rommelig

Beste Nina,

Wat vervelend dat je zo lang in de wacht gestaan hebt. We proberen altijd zo snel als we kunnen de telefoon op te nemen, echter is het vaak druk bij de receptie en bij de bar staat de muziek te hard om iets te horen. Maar we zullen dit zeker intern gaan bespreken met onze collegas. Je kan ons ook altijd een email sturen met je vraag.
Tot de volgende keer bij de powerzone!

Het was een leuke ervaring! Enige minpunt is dat de schoenen niet worden ontsmet zoals ik bij anderen gewend ben.

Sfeer is goed met leuke filmpjes. Wijn erg lekker. Hapjes aan de prijs.

Schoen ontsmetting graag

Reactie Powerzone:

Beste gast, onze schoenen worden niet na ieder gebruik ontsmet. Onze schoenen worden iedere ochtend ontsmet voordat wij open gaan.

We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Teamlead K

Gezellige avond gehad, bediening was goed en snel. De dj draaide leuke muziek en gevarieerd. Wij hadden het bowlen en bbq pakket voor 6 personen. Bij het bowlen hadden wij een baan waarbij er...

Reactie Powerzone:

Leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond gehad hebben!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!