De activiteit
7.3/10

Shannon

Gezellig

Gezellige sfeer

Wij kwamen voor het eerst en wij wisten verder niet helemaal wat de bedoeling was. We hadden 2 drankjes p.p lasergamen bitterballen en glow in the dark golf. Een tip voor de volgende keer is... Wij kwamen voor het eerst en wij wisten verder niet helemaal wat de bedoeling was. We hadden 2 drankjes p.p lasergamen bitterballen en glow in the dark golf. Een tip voor de volgende keer is misschien uitleggen wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld eerst ga je laser gamen dan een drankje met bitterballen en dan midgetgolf met een drankje.
Kortom:
Uitleggen hoe het in z’n werking gaat!

Reactie Powerzone:

Beste Shannon, Hartelijk bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback ontzettend. Wanneer u bij ons aankomt en een pakket heeft gereserveerd hoort het zo dat onze collega de activiteiten met... Beste Shannon, Hartelijk bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback ontzettend. Wanneer u bij ons aankomt en een pakket heeft gereserveerd hoort het zo dat onze collega de activiteiten met u doorneemt en een korte uitleg geeft. Dat u dit niet heeft ervaren zou niet de bedoeling zijn geweest en wij zullen gaan onderzoeken welke collega deze dag heeft gewerkt en deze hierop aanspreken om zo onze service continu te verbeteren. Wij hopen u de volgende keer weer bij de Powerzone te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Peter

Matig, was gezellig maar hier en daar wat tegenvallers

Sommig personeel deed hun werk wel goed.

De beste mevrouw Irene was niet heel vriendelijk aan de telefoon. Lijkt me beter om iemand die klantvriendelijker is de telefoon op te laten nemen en iemand die je niet een half uur lang in de wacht... De beste mevrouw Irene was niet heel vriendelijk aan de telefoon. Lijkt me beter om iemand die klantvriendelijker is de telefoon op te laten nemen en iemand die je niet een half uur lang in de wacht zet om vervolgens te zegge dat je maar een mail moet sturen.

Reactie Powerzone:

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze review. Wij waarderen uw feedback ontzettend en streven er altijd naar onze service continu te verbeteren. Een vriendelijke service moet ook onderdeel... Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze review. Wij waarderen uw feedback ontzettend en streven er altijd naar onze service continu te verbeteren. Een vriendelijke service moet ook onderdeel zijn van de ervaring wij aanbieden en wij zullen desbetreffende medewerker hierop aanspreken. Onze excuses en hopelijk mogen wij u de volgende keer weer verwelkomen bij de Powerzone! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

D Lieuwen

Een gezellig uitje met 13 personen, wel werden de verkeerde kosten in rekening gebracht en had ik hierdoor niet het juiste bedrag betaald.

Leuke activiteit, zeker met een grote groep en het drankjes bestellen systeem is handig.

Beter letten op wat er precies betaald moet worden en het personeel oogte niet ergvriendelijk. Ik had iets meer gastvrijheid verwacht.

Reactie Powerzone:

Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor uw feedback, wij zullen uw punten ten harte nemen aangezien wij er altijd naar streven om continu onze service te verbeteren. Vriendelijke service is... Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor uw feedback, wij zullen uw punten ten harte nemen aangezien wij er altijd naar streven om continu onze service te verbeteren. Vriendelijke service is onderdeel van de ervaring die wij aanbieden en wij betreuren het dat u dit niet heeft ervaren. Wij zullen een onderzoek instellen bij de desbetreffende medewerkers die deze dag hebben gewerkt om te zorgen dat dit niet meer zal voortkomen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Leuk!

Grote zaal dus met meerdere mensen heeft iedereen de ruimte

Het was niet heel druk, maar de muziek stond wel zo hard dat niemand elkaar kon horen bij het napraten.

Beste Natan,

Bedankt voor uw review, wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij de Powerzone!

Team Powerzone

De bowlingbaan was wat oud en versleten. Bowlingschoenen kapot en vies. Speelde meerdere mensen zonder echte Bowlingschoenen en daar werd niks mee gedaan.

Snel last minute te reserveren. Geen storingen tijdens het spelen

Opknapbeurt nodig. Nieuwe schoenen en betere verzorging van de baan

Reactie Powerzone:

Beste Loes, Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw punten ten harte nemen en proberen altijd continu onze service te verbeteren. Het zou inderdaad niet toegestaan zijn om op eigen schoenen te... Beste Loes, Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw punten ten harte nemen en proberen altijd continu onze service te verbeteren. Het zou inderdaad niet toegestaan zijn om op eigen schoenen te spelen voor de veiligheid en omdat dit ook vaak zwarte vegen op de baan achterlaat. Wij zullen de desbetreffende medewerkers die dag hierop aanspreken, toezicht houden hoort namelijk bij het werk van ons personeel, onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Anet

Slecht!!

Locatie

Veel meer personeel en hygiëne!! Bah wat waren de wc's vies en we plakte aan de vloer.

Terrible, the service in every single part of the place was rude. Text like: "I have only two hands", or comments with rude tone.

Bowling is ok.

Every single person there was rude. In a bar, in a restaurant and in reception. I did not comment it as I wanted to have fun with friends. People who ordered a package are treated like worse... Every single person there was rude. In a bar, in a restaurant and in reception. I did not comment it as I wanted to have fun with friends. People who ordered a package are treated like worse category. We had stomach issues after pizza.
Shame this feedback is not in english too.

Debbie

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen.
De spellen waaraan wij hebben meegedaan werden goed uitgelegd.

Vriendelijke , vrolijke werknemers.

nvt.

Mooie glow golf baan. Super mooie schilderingen op de muur. De muziek in de ruimte had iets harder gemogen, het geluid van de bowlingbaan kwam er bovenuit. verder leuke holes, hier en daar een... Mooie glow golf baan. Super mooie schilderingen op de muur. De muziek in de ruimte had iets harder gemogen, het geluid van de bowlingbaan kwam er bovenuit. verder leuke holes, hier en daar een steentje los maar dat is niet erg.
Ik zou met een groep van 4 komen maar kwam met 5, ik probeerde te bellen maar er waren 3 wachtenden voor me, dus ik had gemaild maar heb nooit meer een reactie gehad. Verder bij het aanmelden ging het een beetje slordig, de mevrouw was duidelijk met andere dingen bezig en luisterde niet naar wat ik zei...
Bij de bar goede snelle service, de wijn vonden wij alleen echt niet lekker maar dat kan een kwestie van smaak zijn.

- mooie schilderingen op de baan
- leuke afwisselende holes

- aandacht van personeel voor de gast
- muziek in glowgolf ruimte

Kort maar leuk

Rustig, leuk met kinderen, een bal per team (ok als er maar 2 zijn)

12 holes zijn niet zo veel , kleine plek, een bal per team is ok voor kleine groep maar lastig als er meer zijn