De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Appel

Met een groep van 13 hadden wij een arrangement waarbij we gingen bowlen, lasergamen en spidergrillen. De bowling baan was super! Helaas was er totaal geen begeleiding van en naar activiteiten en...

mooie bowlingbaan en lasergame hal.

- Het personeel was totaal niet proactief.
- De dames toiletten waren hoog nodig aan reparatie toe.
- De salade bar moet ten alle tijden gevuld zijn.
- Begeleiding van en naar activiteiten was erg slecht.
- kruidenboter bij het stokbrood zou wel lekker zijn ( of überhaupt iets van een smeerseltje)

Geachte gast,

Onze oprechte excuses voor hoe het bij u is gelopen - dat hoort gewoon niet.
Ons management team zal persoonlijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken.

Je Powerzone Team

We hebben een leuke tijd gehad om te komen bowlen.
De tafel was wel zeiknat... en de schoenen van de vorige groep lagen allemaal nog bij ons.

Geachte gast,

Dank voor de reactie en het attent maken op onze tekortkomingen.
Wij hebben het team nogmaals erop gewezen hoe belangrijk het is tussen twee rondes een snelle schoonmaak te doen. Onze excuses voor het ongemak.

Hopelijk zien wij u spoedig terug.

Janine Kho Prêt à Pregnant

Een drama op de verjaardag van mijn zoon!

De kids hebben het leuk gehad. Alleen de hele logistiek qua F&B was onacceptabel

Ja de organisatie moet strakker. Ook planning qua verschillende feestjes op hetzelfde moment. Het was niet normaal hysterisch. Kids die hebben moeten wachten op hun eten langer dan 30 minuten en daarna liep het midgetgolfen in de soep. Al met al een aanfluiting...

Beste Janine,

Dank je wel dat je de tijd neemt om ons te laten weten waar wij niet een voldoende gescoord hebben.
Wij waarderen u mening zeer en ons management zal dan ook binnenkort contacteren voor een toelichting over u ervaring.

Je Powerzone Team

Bowlen was goed geregeld maar golf was waardeloos .veel te veel mensen er was namelijk dubbel geboekt erg jammer ik wilde met de kleinkinderen mijn verjaardag daar vieren was geen succes gr Marian

Niet

Beter tegelen

Geachte gast,

Dank voor u reactie en onze excuses dat u het te druk vond. Wij hebben 12 holes en er mogen tot 5 of 6 spelers per keer naar binnen. Dit geeft een capaciteit van rond de 60 personen bij een full-house.

Dat gebeurd eigenlijk alleen in het weekend. Wij begrijpen dat dit voor sommigen mensen niet geschikt is - nogmaals onze excuses.

Hopelijk geeft u ons in de toekomst toch nog een kans en mogen wij u weer verwelkomen.

Bob

Truus

Leuke activiteit, maar geen leuke ontvangst. Vanwege onvriendelijke service bij binnenkomst geen aanrader.

Leuke activiteit met leuk spel element

We moesten ons om minimaal 15 minuten van te voren melden voor de activiteit. We waren op tijd (11.40 uur). Het regende en waaide hard buiten. We waren nat geregend en liepen naar binnen en werden daar op een onvriendelijke manier direct verzocht terug naar buiten te gaan. Men was nog niet geopend en we mochten om wel om 11.50/11.55 uur naar binnen. Dat was geen leuke ontvangst. We hadden graag binnen opgewarmd aan 1 van de tafeltjes. Jammer, dat het zo liep. Het gevoel was meteen teleurstellend. Ik denk dat het klantvriendelijker is als je mensen op een hartelijke manier ontvangt minimaal 15 minuten van te voren. Een eerste indruk is heel belangrijk!

Beste Truus,

U heeft helemaal gelijk en normaal gesproken mogen gasten ook best even binnen komen om te wachten - vooral bij koud of nat weer.
Het spijt on zeer dat dit niet bij u gebeurd is. Het is nogmaals met het team gedeeld om het een volgende keer te voorkomen. Onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in toekomst toch nog een keer welkom heten.
Je Powerzone Team

Leuke middag gehad met Lasergamen!

Prettige ontvangst en flexibele opstelling

Reactie Powerzone:

DANK VOOR DE SUPER REACTIE!!!
Wat leuk.

Mvg,

Maud

We ging als bedrijfsuitje lasergamen en glowgolf

Lasergamen was heel erg leuk. De ruimte was leuk en goed ingedeeld. Ook was het contact met het personeel goed. Ze dachten goed mee. Bijvoorbeeld voor de timing van de hapjes en de drankjes.

Op het laatste moment waren er een paar collega's ziek. We kregen een deel hier van terug, maar niet alles. Dit vond ik jammer. Wij konden hier ook niks aan doen. Ik had het netjes gevonden als we alles hadden terug gekregen. Wij wisten dit namelijk niet 48 uur van te voren.

Geachte gast,

Dank voor u reactie en positieve feedback over het laseren en hapjes.
De reden waarom wij op de dag niet meer geld retour kunnen geven is omdat wij op dat moment niet meer de pakken/banen zouden kunnen verhuren aan anderen. Daar is het dan te laat voor. Wij vertrouwen op u begrip hiervoor.

Deborah Hoffman

Leuke receptioniste, goede service en gezellige sfeer. Footbowlen was moeilijker dan verwacht maar maakte het niet minder leuk. De bal bleef vaak vast zitten maar werd snel geholpen door de crew. De...

Top service. Zeer vriendelijk en enthousiast.

Minder harde voetballen bij footbowlen en een manier waarop de bal niet vast blijft zitten?

Reactie Powerzone:

DANK VOOR DE SUPER REACTIE!!!
Echt leuk om te lezen dat het u zo bevallen heeft.
Hopelijk tot gauw.

Sandra

Goede en vriendelijke service. Alles waar we om hebben gevraagd werd voor gezorgd. Kinderen hebben zich erg vermaakt tijdens het bowling feestje.

Service en snelheid.

Begeleiding onder de activiteit.

Beste Sandra,

Bedankt voor de super review!!! Wij vonden het ook hartstikke gezellig om jullie bij ons te hebben. Hopelijk gauw weer.

Je Powerzone Team

Mjjn vriendinnen en ik hebben een super leuke dag gehad. Het was alleen jammer dat we bij binnenkomst niet werden aangekeken door de balie medewerkster. En bij het bowlen waren de bankjes in...

Leuke lasergame arena

Service aan de ballie. Bakjes bij de bowling

Geachte gast,

Dank voor u reactie en het vreugd ons dat u en u vriendinnen zo genoten hebben.
De bekleder is al bezig deze week de banken opnieuw te bekleden of de naden te repareren. Het spijt ons dat dit bij u baan nog niet was gebeurd. De volgende keer vast wel! Hopelijk zien wij u spoedig weer.

Het Powerzone Team