De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Met een groep van 10 personen gebowld. Binnenkomst is wat chaotisch in de gang zone. Veel mensen staan hier te wachten en lopen langs. De geur van gourmet oid is erg aanwezig, niet prettig. Je wordt...

Makkelijk online te regelen, op vragen wordt ook snel gereageerd.

Binnenkomst is ietwat chaotisch. Etensgeur ook erg aanwezig.
Betere en snellere service qua drinken

Gezellig 2 uur gebowled en 2 uur spider grill. Spider grill was aan het begin niet warm, waardoor we lang moesten wachten.
Probleem was snel opgelost door gas te verwisselen.
Bowlen was...

Muziek aan 1 kant bij de banen staat te hard. Gelukkig speelden wij aan de andere kant.
De techniek van de kegels is ook verouderd waardoor er soms extra pins mee gerekend worden en de ballen zijn te vettig.

Heel leuk avondje gebowld!

Leuke bowlingbaan en ontspannen sfeer

We moesten vaak lang wachten op onze drankjes, dit mag sneller. Soms kregen we ook niet alles wat we bestelden en moesten we er zelf weer achteraan gaan.

Leuke avond gehad!

Vriendelijke medewerkers

Ik heb nu extern medailles en bekers besteld. Als ze via jullie in het zouden worden aangeboden, had ik dit rechtstreeks bij PZ besteld.

Bij het damestoilet kan je nauwelijks je handen onder de kraan wassen, zo dicht zit die op de bak

Kendra de vries

Eerste keer naar powerzone met mijn vriend. Glow-golfen. Hardstikke leuk en aan te raden. Daarna powerzone bezocht met zijn 8e op 27-1. Wij hadden een bowlen+pizza arrangement. Toen we aankwamen...

Je kon tussen een aantal verschillende pizza's kiezen

Een seintje voordat t spel is afgelopen. Vragen of mensen iets te drinken willen, de tafels afruimen na elke groep etc.

Wij zijn met 8 collega's 3 rondes gaan lasergamen, het was erg leuk!

Lasergamen is een hele leuke activiteit met veel actie en 'spanning', we hebben ontzettend veel lol gehad!

Op de website staat alleen iets over 1 of 2 games spelen (lasergame), telefonisch kreeg ik niet helemaal een helder antwoord. Dus de duidelijkheid over iets anders dan 1 of 2 games spelen kan verbeterd worden. Ook moesten we tussen game 1 en game 2 bijna een uur wachten. Gelukkig zat er tussen game 2 en game 3 minder wachttijd (circa 15-20 minuten). De wachttijd tussen de eerste games was wel erg lang.

Mijn ervaring is niet zo goed met powerzone. De website ziet er goed uit en is duidelijk. Ik had gereserveerd voor in totaal 29 personen. 10 gingen lasergamen de rest bowlen en daarna met zijn allen...

Zie boven.

Stef

Een avond bowlen met een team is altijd gezellig. De service van Lovers heeft hier helaas niet echt aan bijgedragen en vonden mijn teamgenoten en ik dan ook zeer onder de maat. Het is geen goede...

De fout op de rekening is uiteindelijk hersteld, maar het nadeel is dan weer dat het heel lang duurde voordat er iemand was gevonden die daarvoor kon/mocht zorgen.

De service was erg slecht > lang op drankjes wachten, onsmakelijke bittergarnituur, rekening die niet klopt, onvoldoende schoenen. Bowlen met een groep is super leuk, maar het tekort aan mensen in de bediening en de manier van service verlenen was niet zo goed.

Beste Steffi,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat jullie avond uit niet zo is gelopen als dat jullie gewild hadden. Wij werken er hard aan om onze service te verbeteren.
Team Powerzone

Activiteit was leuk, verder erg toeristisch en slechte bar service.

Service aan de balie voor activiteiten was goed. Duidelijk en vriendelijke uitleg.

De bar service was zeer slecht: heel lang wachten voordat je bestelling wordt opgenomen, chaos.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, middels deze reacties werken wij eraan om onze service te verbeteren.

Moeder van een 10 jarige

We hadden een lasergame/glow in de dark golf arrangement op zaterdag. We startten met lasergame. Omdat de Powerzone om 12 uur open gaat werd alles zeer gehaast. Aanmelden, snacks doorgeven. Het...

Het is een geoliede machine.

Zie eerste stukje.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit intern gaan bespreken, het is uiteraard heel belangrijk dat jullie op de afgesproken tijd aan jullie activiteit beginnen.
Tot de volgende keer!
Team Powerzone