1990 beoordelingen

Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

1990 Reviews

Eggerding

Dd gelegenheid is afstandelijk. Er is geen sfeer van service. Het personeel dat er werkt staat vaak niet waar het moet staan en lijken vaak niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt. In het... Dd gelegenheid is afstandelijk. Er is geen sfeer van service. Het personeel dat er werkt staat vaak niet waar het moet staan en lijken vaak niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt. In het restaurant was het nog erger. Dat was een donker hol met tafels met naambordjes. Geen gastheer of vrouw enkel een snackbar gevoel.
Ik denk dat dit allemaal met een beetje extra energie zoveel beter kan.zonde

Makkelijk te reserveren. En centraal gelegen

Service. Gebouw. Sfeer!!!!

Reactie Powerzone:

Beste Mandy, Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag verzoeken wij uw ervaring nog eens toe te lichten via info@powerzone.amsterdam... Beste Mandy, Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag verzoeken wij uw ervaring nog eens toe te lichten via info@powerzone.amsterdam zodat wij met desbetreffende medewerkers uw bezoek kunnen bespreken om zo onze service te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

We enjoyed our evening

Staff was nice

Dear Harald,

Thank you for the kind review and we hope to see you again at the Powerzone!

With kind regards,

Team Powerzone

anonymous

Niet tevreden, door een foutje van medewerker is ons feestje niet geweest zoals besproken en betaald

De BBQ was uitstekend

Geen wijzigingen aanbrengen in boekingen

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat uw ervaring niet is verlopen zoals dat normaliteit hoort te zijn. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat uw ervaring niet is verlopen zoals dat normaliteit hoort te zijn. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via info@powerzone.amsterdam om uw ervaring nog eens toe te lichten. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Chanel

We hadden een uurtje football bowlen, elke keer bleven de ballen hangen. Is 5/6 keer iemand gekomen om het spel weer te laten werken. Dus van het uur hebben we in totaal zo 15/20 minuten bij elkaar... We hadden een uurtje football bowlen, elke keer bleven de ballen hangen. Is 5/6 keer iemand gekomen om het spel weer te laten werken. Dus van het uur hebben we in totaal zo 15/20 minuten bij elkaar niet kunnen spelen omdat we steeds moesten wachten.

Leuke lampen

Het spel echt laten werken zodat als je voor een uur betaalt ook echt een uur kan spelen

Reactie Powerzone:

Beste Chanel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij streven er altijd naar om continu onze services en activiteiten te verbeteren en zullen uw... Beste Chanel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij streven er altijd naar om continu onze services en activiteiten te verbeteren en zullen uw feedback ten harte nemen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

M Loomans

Rommelig feestje

mooie ruimte met veel activiteiten mogelijkheden

- teveel groepen lopen en rennen door elkaar / veel te druk en onrustig
- de afgesproken tijden van eten en lasergamen graag zoals aangegeven in de offerte. nu kregen we heel laat ons eten en voor het lasergamen kwamen ze al een half uur voor de aangegeven offerte tijd ons halen. Dit gaf veel stress bij de kinderen en bij ons.
- de bowlingbaan die wij hadden is 3 keer vastgelopen in het uurtje dat wij aan het bowlen waren, heel vervelend voor de kinderen om steeds te moeten wachten totdat de storing opgelost was.
- het eten dat we besteld hadden voor de begeleiders werd al gebracht tijdens het bowlen, terwijl we hadden aangegeven dat we dit tijdens de lunch samen met de kinderen wilde eten.

al met al vond ik het een hele rommelige ervaring. helaas niet voor herhaling vatbaar

Reactie Powerzone:

Beste Mascha, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij willen graag onze excuses aanbieden en hopen dat u toch nog een keer... Beste Mascha, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij willen graag onze excuses aanbieden en hopen dat u toch nog een keer bij ons wilt komen om te laten zien dat uw ervaring helaas niet is zoals het normaal gesproken hoort te zijn. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Gezellig en leuk

aardige personeel en heel meedenkend

voorgaande pogingen om telefonisch te reserveren heeft mij veel tijd gekost. Ik heb 2 dagen een half uur lang gewacht zonder dat iemand opnam. Bij de 3e dag een derde poging ging dit wel gelukkig snel en goed

Spotzer Media Group

Geweldig team uitje, precies lang genoeg en met de juiste elementen

Duidelijke instructies, ook in het Engels (want we waren met een internationaal gezelschap).

De website kan zeker beter worden ingedeeld. Er is een overdaad aan informatie die beter gefilterd moet kunnen worden, zodat de bezoeker niet overladen wordt met teveel keuzes en daardoor wegklikt (Maar, wij zijn een bedrijf dat zich specialiseert in digitale communicatie, dus wij kijken er anders tegenaan dan de gemiddelde gebruiker). We hadden geboekt op de vrijdagavond, dat bleek ook een avond te zijn waarop er standaard borrels worden georganiseerd. Dit resulteerde erin dat het erg druk was bij de bar en we elkaar lastig konden verstaan of bereiken, en lang moesten wachten op ons drinken en snacks. Aangezien dit een borrel is die iedere vrijdagavond wordt gehouden, zou ik verwachten dat dit in een aparte zaal kan gebeuren, zodat de bezoekers die komen lasergamen etc. er minder last van hebben.

Sergej

Leuk vóór kids

Twan Groeneveld

Leuk idee, slecht uitgewerkt

Leuk spel/idee

Ballen kwamen niet terug/bleven liggen op de baan waardoor we telkens zelf de baan op moesten om verder te kunnen gaan. Dit kostte én veel tijd en telkens een 0 score wanneer we de baan op gingen.