De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Zeer onder de maat. Bowlingbaan loopt scheef, toiletten enorm vies, weinig sfeer, erg harde muziek, standenbord wordt steeds onderbroken door allerlei filmpjes waardoor je standen niet goed kunt...

Zie hierboven

Geachte gast,

Dank voor u reactie. Het is overduidelijk dat wij in de instantie helemaal niet aan ons service niveau hebben voldaan.

Wij willen geen excuus geven - toch begint vanaf september nog een facilitaire medewerker. Daar heeft u helaas niet veel profijt van gehad en hiervoor bieden wij onze excuses aan maar wij wouden wel melden dat wij van deze uitdaging op de hoogte waren en er ook proactief wat aan gedaan hebben.

De bowlingbanen worden door een specialistenbedrijf onderhouden. Dit gebeurd periodiek en wij hebben nooit vernomen dat de banen scheef staan. Zou u toelichting hierover kunnen geven over waarom u van deze mening bent?

Met betrekking tot de sfeer en de muziek die te hard stond. Aan de sfeer kunnen wij weinig doen helaas en de muziek wordt sommige avonden harder gezet dan andere ivm weekend of feestdagen.

Toch is u feedback intern gedeeld en zullen wij in toekomst beter op het geluidsniveau letten. De filmpjes die op het standenbord verschijnen is een deel van de entertainment en gebeurd terwijl de pins bereid worden voor de 2e worp of voor de volgende speler.

U reactie is ook met onze Directie gedeeld en die zullen wellicht nog eens contact met u opnemen.

Bob Boersen

Max

Slechte communicatie, onprofessioneel.
Voor 2 uur gereserveerd, na een uurtje kwamen ze vragen voor hoe lang we hadden gereserveerd. Waren niet op de hoogte.
Namen erg duidelijk...

Slechte communicatie, onprofessioneel.
Namen erg duidelijk opgeschreven, meer dan de helft verkeerd overgenomen.

Beste Max,

Bedankt voor u reactie dat ons de kans biedt om ons product en service te verbeteren.

Soms gaan er inderdaad wat dingetjes niet helemaal goed in de communicatie - daar werken wij continu aan om zo te proberen de dienstverlening te overtreffen.
Wij begrijpen niet helemaal hoe de namen voor meer dan de helft fout overgenomen zijn als die erg duidelijk opgeschreven zijn maar hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Tenslotte zijn wij ook bezig met volle schoenen inventaris en gaan die voor het hoog seizoen aanvullen.

Wij hopen desondanks dat u ons de kans zult geven om onze normale service niveau te tonen bij een volgende bezoek.

Tot spoedig ziens bij de Powerzone!

Het Powerzone Team

Voetbal bowling: Leek leuk in het begin tot we vaker stil zaten dan te spelen. Leuk concept, slecht uitgevoerd. Wc die ook nooit schoon gemaakt lijkt te worden, nergens zeep, overal plas.

Ervoor zorgen dat de voetbal bowling baan werkt en de ballen niet continue achter vast zitten waardoor je langer zit te wachten dan spelen.

Geachte gast,

Dank u wel voor u reactie. Het spijt ons zeer dat wij in u geval ver van het niveau in activiteit, schoonheid en service waren waarnaar wij normaal streven.

U feedback is met het team gedeeld om qua schoonheid in de WC's extra alert te zijn.

Wat betreft het voetbal bowlen zijn er inderdaad wat probleempjes op komen dagen die tijdens de test fase niet boven water zijn gekomen. Wij werken hard eraan om dit te verbeteren.

Nogmaals onze excuses en wij zullen u ook nog een mailtje sturen voor toelichting hierover.

Het Powerzone Team

Wij hadden Footbowl geboekt omdat we dit niet kenden. Echter vonden wij het geen leuk spel en zijn wij eerder weg gegaan. De reden daarvoor is dat de ballen vrij zacht zijn waardoor ze niet hard...

- aardig personeel

- net boven footbowl weghalen
- oplossing zodat de ballen niet op de baan bljiven liggen maar wel door rollen. Hierdoor hebben wij vaker iemand van Powerzone moeten vragen om de ballen van de baan te halen.

Beste Gast,

Dank voor u feedback. Het voetbal bowlen is nog splinternieuw en daar hebben wij inderdaad nog wat kleine probleempjes die in de test phase niet duidelijk waren. Daar werken wij elke dag hard aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Hopelijk geeft u ons nog een kans om u gezelschap een betere belevenis te geven dan deze keer het geval was.

Joash

Goeie service heel flexibel.
Football bowlen valt vies tegen, geen goeie baan,
We waren groot gedeelte van de tijd ballen aan het pakken op de baan.
En de prijzen voor eten en...

Goeie service

Beter baan.
Reële prijzen voor eten en drinken en voor voetbal bowlen.
Meer voetballen

Beste Joash,

Dank je wel voor je reactie.

Wij hebben het door gelezen en het is duidelijk dat u niet van de activiteit heeft kunnen genieten zoals het hoort. Het voetbal bowling is nog een erg nieuwe activiteit die wij als enige in Nederland aanbieden en er zijn inderdaad hier en daar nog wat kleine dingetjes die nog niet optimaal werken. Wij werken dagelijks om dit te verbeteren en nog beter te laten functioneren. Afgelopen week hebben wij ook wat aanpassingen gemaakt die het weer beter hebben laten werken.
Hopelijk geeft u ons nog een kans en mogen wij u binnenkort weer welkom heten.

Elbers

Wij hadden 2 uur LED bowlen geboekt, maar na 1 uur werd de sessie gestopt. Kan gebeuren. Een medewerker hierop aangesproken, maar die wilde niet geloven dat wij 2u hadden, want "er staat 1u in het...

Geachte heer Elbers,

Dank u wel voor u reactie.
Het spijt ons zeer dat er in u situatie iets mis is gegaan in de communicatie tussen onze collega's en dat dit een directe invloed had op u speeltijd.
Zoiets is natuurlijk nooit echt fijn en daarom gaan wij intern even uitzoeken wat er precies is mis gelopen in deze instantie want het is duidelijk dat wij niet onze standaard waar wij naar streven hebben kunnen naleven.
Zodra wij meer weten zullen wij contact met u opnemen.
Het Powerzone Team

The staff was not very professional, we had to wait when we arrived, we had to wait when ordering at the bar, we were asked for a pincard to hold until we paid the drinks, then the staff could not...

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our activities and service. Your comments are taken seriously and we will be reviewing our policy for holding cards and revisiting our training to ensure all staff are aware of the policy and we can avoid such confusion in future.
Regarding the accident in the laser-arena. We do indeed have a staff member dedicated to the laser gaming. However, rather than just standing by idle for the time the guests are inside playing, they tend to assist their colleagues in the bar during this time. The bar is situated right next to the laser game so we can assure you it would not have taken a long time to attend to more severe injuries. The safety of our guests is our priority and therefore we have several 1st aiders on site at any given time as well as 4 first aid kits throughout the building.
So our apologies for giving the impression that we were not professional as you stated - I can assure you this was not our intention.
Hopefully, you will allow us to welcome you back one day!
Your Powerzone Team

Gerwin

Prima waar voor je geld

De prijs. Minigolf was mooi gemaakt

Bowlingbaan was onwijs warm. Muziek was soms zo hard dat het moeilijk was om elkaar te verstaan.

Reactie Powerzone:

Dank u wel Gerwin voor je helpvolle reactie... wij hebben desondanks onze Airco installatie inderdaad in deze warmere periode een beetje last van de binnen temperatuur. Maar gelukkig is het de komende dagen weer wat koeler.
Hopelijk mogen wij u binnenkort weer welkom heten.
Het Powerzone Team

Goede sfeer. Prima personeel.

Reactie Powerzone:

DANK VOOR DEZE SUPER SCORE!!!!! Hopelijk tot gauw!
Het Powerzone Team

Voetbal bowlen was leuk. Jammer dat nergens aangegeven is dat je een stuk moet omlopen vanaf de parkeergarage. Ook was de keuken niet open dus rond lunch tijd niets te bestellen. We wilden nog...

Beste Powerzone Gast,

U reactie hebben wij met grote interesse gelezen en wij zullen per email contact met u opnemen om wat toelichting te vragen over u ervaring bij ons met betrekking tot de gesloten keuken.

Voor de bereikbaarheid is het inderdaad best lastig momenteel. Daar kunnen wij helaas geen verandering in brengen. Wel vermelden wij dat op onze website om zo te proberen om het onze gasten zo makkelijk mogelijk te maken. Helaas is dit in u geval niet gelukt. https://www.powerzone.amsterdam/acties/bereikbaarheid-powerzone/

Hopelijk geeft u ons wel nog een kans om onze activiteiten en diensten zoals het hoort te tonen.