De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

cedric

verwachtingen vervuld

milieu vriendelijker verpakingen voor kinderen menu

Anne

Leuke bowlingbaan!

Leuk verlichte baan

Michael S

Met mijn zoontje een potje midgetgolf gespeeld, leuke baantjes en samen veel plezier gehad.

We werden leuk en met een lach ontvangen door een leuke dame.
Na het golfen kwam...

We werden leuk en met een lach ontvangen door een leuke dame.
Na het golfen kwam deze dame zelf met het verzoek een plekje te zoeken en het bittergarnituurtje te laten komen zoals van te voren besteld.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mevrouw bij het ontvangst

nope

L

Geweldig!

Leuk en hip ingericht.

Vloer bij bowlingbaan is een beetje glad.

Weel

Gezellig

Leuke locatie, leuk voor uitjes!

Meer maten bowlingschoenen, er moeten veel maten.
De rekening van de drankjes en eten werd al gegeven terwijl er nog hapjes geserveerd moesten worden en nog een kwartier moesten bowlen.

Beste Malou,
Bedankt voor uw review, wij waarderen uw feedback ontzettend en streven altijd naar verbetering van onze service.
Hopelijk tot snel weer!
Team...
Beste Malou,
Hopelijk tot snel weer!
Team Powerzone

Prima, maar niet boven verwachting

Alles was wel prima

Nieuwe bowling schoenen, begeleiding, vriendelijkere uitleg bij de bowling baan. Jammer dat er veel onvriendelijke mensen rond lopen. De paar vriendelijke kunnen de beleving dan niet meer aanpassen.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw feedback, wij zullen uw punten ten harte nemen en streven altijd naar verbetering van onze service.

Ouwerkerk

Super feestje gehad

Leuke activiteiten en leuke plek

De hygiëne is alleen ver te zoeken, plakkende bekers en tafels , toiletten onfris en niet door te trekken, ruikt er niet schoon

Beste Donna,
Bedankt voor uw review. Wij nemen uw punten ten harte en zullen extra toezicht houden op de schoonmaak.
Wij waarderen uw feedback en hopen u de volgende keer weer te mogen...
Beste Donna,
Wij waarderen uw feedback en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.
Team Powerzone

Niet echt tevreden. Drukke ontvangst maar te weinig personeel. Daardoor lang moeten wachten voor we konden beginnen. Volgens mij goed te voorspellen obv de reserveringen icm aantal personen. Mijn... Niet echt tevreden. Drukke ontvangst maar te weinig personeel. Daardoor lang moeten wachten voor we konden beginnen. Volgens mij goed te voorspellen obv de reserveringen icm aantal personen. Mijn tip: Zet dan extra personeel bij de ontvangstbalie en even iets minder aan de bar (waar 3 man personeel stond te wachten op bestellingen) Aantallen schoenen beperkt en sterk verouderd. Foutje gemaakt bij bezorgen drinken (aan verkeerde groep) Kan gebeuren natuurlijk.

12minuten voor tijd af moeten rekenen. Personeel stond zonder woord te zeggen met pinappartaat in de hand. Dus geen begeleidend woordje als: "kan ik vast afrekenen ivm volgende groep" Gaf gevoel dat we snel weg moesten gaan.

Het voelde all in all niet als heel warm welkom.

Kansen voor verbetering!

Goede locatie, prima met grote parkeergarage en station vlakbij

Zie boven met ervaring

Beste Bram,
Beste Bram,
Bedankt voor uw feedback mbt uw ervaring bij ons. Wij waarderen uw punten ontzettend en zullen dit met desbetreffende personeel bespreken. Een vlotte en vriendelijke service is waar wij altijd naar streven, dus wij zullen met desbetreffende medewerkers communiceren over uw ervaring.
Hopelijk zien wij jullie binnenkort weer bij de Powerzone!

Denise

We zijn komen bowlen,lasergamen en midgetgolven leuke plek,leuke activiteiten,personeel is vriendelijk en snelle reactie en oplossing als je aangeeft dat er iets niet naar wens is.

Leuke activiteiten,vriendelijk

Philips

Not entirely positive, long queue when we arrived and problems with the payment system and the display limited our experience. The time expired when two people still had the last attempt, therefore... Not entirely positive, long queue when we arrived and problems with the payment system and the display limited our experience. The time expired when two people still had the last attempt, therefore altering the game. In addition to that, the tablet to order from the bar stopped working all of a sudden and we received our snacks after the end of the game, despite having asked for them half an hour earlier

Eveerything that was addressed above