De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

De activiteit zelf is altijd leuk onder vrienden.
Als we echter vergelijken met andere organisaties kregen we hier bijzonder weinig uitleg of variatie in het spel. De vriendelijkheid van het...

De website is zeer overzichtelijk en makkelijk om te boeken.

Klantvriendelijkheid is een must!

Gwen

Heel erg tof! We waren met z’n 4tjes, eerst lekker bowlen, toen lasergamen en daarna BBQ (eten beter dan gedacht!). Erg leuk arrangement en een topavond uit! Aanrader. Lief en gezellig personeel en...

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de leuke reactie. Ik zal het aan Yasmina en de receptie dame doorgeven.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!
Groet Team Powerzone!

Super leuk gehad, me zoontje ging huilend weg omdat hij het te kort vond

Goed om te horen!
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!!

Leuke plek en entertainment. Wel te weinig personeel en bovendien niet altijd even vriendelijk.

Locatie en de activiteiten zijn goed.

Ik moest zelf continue vragen voor de drankjes. Sommige keken er wel heel onvriendelijk. De voorwaarden voor reserveringen mogen wel klantvriendelijker. Lees de voorwaarden goed!

Beste,
We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen wij werken altijd hard aan verbetering van de service en nemen de feedback van onze gasten altijd serieus. We zullen uw feedback intern gaan bespreken.
Tot ziens, groet Team Powerzone

Bij glowgolf geweest. Banen vielen tegen, was niet erg spannend.

Makkelijk te reserveren

Glowgolf baan was een beetje saai, weinig verschillende obstakels of hellingen.

Beste Nina,
Wat jammer om te horen dat je onze glowgolf area niet spannend genoeg vond, we krijgen altijd veel positieve reacties.
We hopen jullie snel weer te zien, wellicht voor een spel lasergame of bowlen.
Groet Team Powerzone

Goeie avond gehad!

Reactie Powerzone:

Leuk om te horen! we hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Tamira Landuana van Wijngaarden

Ik vond het erg gezellig het personeel is erg vriendelijk en er is snelle service

Reactie Powerzone:

Tot snel bij de Powerzone!

Denisa

It was easy to book online and to get to the location; the confirmation email was really clear and the indications were satisfying. However, the front desk receptionist was quite slow. On the lane...

Easy to book and to find the location.

Clean the shoes after each wear.
More supervision for unattended kids.

Reactie Powerzone:

Thank you for your reaction. We hope to see you soon at the powerzone!

Bowling, twee banen, vrijdagavond. Vanwege drukte en gebrek aan de juiste schoenen duurde het 10 tot 15min voordat we konden starten. Zie verder sterke en zwakke punten.

Vriendelijk personeel. Handig bestellingen (drankjes en hapjes) doorgeven via een tablet. Voor mensen buiten Amsterdam: de locatie dicht bij Amsterdam CS.

Zorg voor meer bowlingschoenen, vervang kapotte schoenen, zet de muziek minder hard (werd iets zachter gezet toen wij dat vroegen), maak de wc’s vaker schoon/ ontstop ze, overhandig geen tussentijdse rekening (na een uur, bij een bezoek van twee uur), maak een gebaar als niet tijdig gestart kan worden met bowlen (doordat de vorige groep nog niet weg is en zijn schoenen nog niet heeft ingeleverd) en spreek gasten aan die enorm hard staan te schreeuwen en joelen.

Beste Floris,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren. We nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus en werken er ten alle tijden aan om onze service te verbeteren.
We zullen dit dan ook intern gaan bespreken en werken aan verbetering.
We hopen jullie nogmaals te zien bij de Powerzone.