2052 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Prima avond. We moesten ons inschrijven wat prima verliep. Maar geen uitleg verder bij de start van het spel. Bediening was ok. Bij afloop werd alles wel erg snel afgeruimd en verdwenen ook een paar... Prima avond. We moesten ons inschrijven wat prima verliep. Maar geen uitleg verder bij de start van het spel. Bediening was ok. Bij afloop werd alles wel erg snel afgeruimd en verdwenen ook een paar glazen die half en zelfs 3-kwart vol waren. Zelf nog snel 2 glazen weggepakt van het dienblad van jullie collega, maar vind het bijzonder onbeschoft.

Nette locatie

Muziek extreem hard, dus moeilijk elkaar te verstaan. Bediening mag iets vriendelijker/communicatiever

Bowlen

Snelle bezorging drankjes op de baan, aardig personeel bij receptie.

Achterstallig onderhoud van schoenen (kapot, te weinig ook), banken, verf, muziek op Partyfriday net iets te hard; namen niet zelf in kunnen vullen of wijzigen zeer onhandig (zeker als verkeerde... Achterstallig onderhoud van schoenen (kapot, te weinig ook), banken, verf, muziek op Partyfriday net iets te hard; namen niet zelf in kunnen vullen of wijzigen zeer onhandig (zeker als verkeerde namen worden ingevoerd waardoor we 10 minuten van het uur verloren).

We kwamen om 21:50 aan bij Powerzone, het was erg druk bij de check in. Dat kan nou eenmaal en is geen enkel probleem. Om 22:02 kregen we het kaartje voor de snacks en drankjes te bestellen en... We kwamen om 21:50 aan bij Powerzone, het was erg druk bij de check in. Dat kan nou eenmaal en is geen enkel probleem. Om 22:02 kregen we het kaartje voor de snacks en drankjes te bestellen en konden snel naar de baan gaan. We wisten dat deze om 22:00 begon te tellen zoals vermeld in de mail. Bij de baan aangekomen bleek deze nog bezet te zijn door andere mensen. We begonnen daardoor pas om 22:15. Om 23:00 stipt stopte de baan. Ik had gereserveerd voor een uur. Ik vind dit ontzettend zonde van mijn geld en het plezier. Omdat het niet loopt zoals het zou moeten word ik nu benadeeld. Dit vind ik zonde van mijn geld ondanks we het wel erg leuk gehad hebben.

Gezellig, leuke muziek

Zie opmerking

Gino/ Stichting Happy2move

Wel Goede Muziek en Leuke Sfeer in het Pand

niks

niks

Ik heb gisterenavond de kortste en teleurstellendste date van mijn leven gehad. Om 20:30 hadden we gereserveerd en om 20:40 stonden we weer buiten. Voor de prijs die je betaalt verwacht je ook een... Ik heb gisterenavond de kortste en teleurstellendste date van mijn leven gehad. Om 20:30 hadden we gereserveerd en om 20:40 stonden we weer buiten. Voor de prijs die je betaalt verwacht je ook een experience. Deze hebben wij absoluut niet gekregen. Het glow effect komt niet over en de holes lijken erg op elkaar. Je bent binnen 10 minuten uitgespeeld en dat is prima wanneer de prijs er ook naar is, wat hier niet het geval was.

Betere experience aanbieden of dit niet aanbieden als je het niet kan waarmaken.

Reactie Powerzone:

Beste Malou, Bedankt voor uw feedback en wat jammer om te horen dat de date en uw bezoek aan ons niet geslaagd is verlopen. Bij het minigolf geven wij altijd een indicatie tijd aan van ongeveer... Beste Malou, Bedankt voor uw feedback en wat jammer om te horen dat de date en uw bezoek aan ons niet geslaagd is verlopen. Bij het minigolf geven wij altijd een indicatie tijd aan van ongeveer 45 minuten, zodat men om de beurt kan spelen en de scores kan bijhouden. Ook gezellig met een date is om een drankje erbij te doen wat u bij de bar kunt bestellen en in de minigolf of in een korte pauze bij de bar kunt nuttigen. Toch willen wij u graag complimenteren dat u wel een record tijd heeft gemaakt met de minigolf, wij vermoeden dat u waarschijnlijk veel ervaring heeft als professionele golfer! Wij hopen wellicht dat u een andere keer weer bij ons wilt komen, wellicht in combinatie met een andere activiteit om de volgende date wat langer te laten duren! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Dwayne

Hectisch

Goede website

Beter personeel. We hadden van 22.00-23.00 een bowlingbaan gereserveerd. De mensen die de baan daarvoor gebruikte gingen pas om 22.10 weg. Vervolgens was onze baan nog niet geactiveerd, waardoor we... Beter personeel. We hadden van 22.00-23.00 een bowlingbaan gereserveerd. De mensen die de baan daarvoor gebruikte gingen pas om 22.10 weg. Vervolgens was onze baan nog niet geactiveerd, waardoor we pas 22.15 konden beginnen. De baan werd vervolgens we netjes om 23.00 uur uitgezet, waardoor we dus uiteindelijk 25% tekort hebben gekregen.

Reactie Powerzone:

Beste Dwayne, Bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback ten harte nemen en uitzoeken wat er precies is misgegaan met u bezoek aan ons. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen... Beste Dwayne, Bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback ten harte nemen en uitzoeken wat er precies is misgegaan met u bezoek aan ons. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij de Powerzone. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

VPK van het OLVG.

Wij (mijn collega's en ik) zijn gister bij jullie geweest. Wij hadden een arrangement geboekt van 2 potjes lasergamen en pizza eten met twee drankjes per persoon.
Bij binnenkomst vriendelijk...
Bij binnenkomst vriendelijk personeel achter de balie. Enorm behulpzaam en duidelijk ondanks de drukte.
Het eerste potje lasergamen was geweldig! Goede instructies en begeleiding.
Bij aankomst in het restaurant stond onze gereserveerde tafel klaar met de pizza's al op de tafel waardoor deze niet echt warm meer waren. Al snel kwam er een medewerker naar ons toe om ons te voorzien van drankjes. Waarbij sommige collega's 1 drankje namen en sommige 2 drankjes.
1 Collega van ons belde op het laatste moment toch af en dus hebben wij de pizza en de twee drankjes van onze collega die er niet was gewoon betaald.
Het tweede potje lasergamen was net zo leuk als het eerste potje.
En wij zouden dus nog wel een extra potje willen spelen! Dit in overleg met de dames achter de balie bij binnenkomst zou dit om 19.15 kunnen en zou dit ons om en nabij 80eu kostten, prima! We hadden er nog zin in.
Bij het wachten tot wij weer mochten lasergamen zouden wij een drankje bestellen bij de bar. Hier werd ons verteld dat wij volledig door onze drankjes heen waren.
Dit klopte dus van geen kant en wij gingen dus ook na wie er meer drankjes had besteld.
De serveerster achter de bar was onaardig en ging vol tegen ons in. Ook de medewerker achter de bar (die hier overigens niets mee te maken had) ging vol op ons in wat betreft de drankjes. Wij zouden liegen over hoeveel drankjes wij hadden genomen. Ook werd er gezegd dat hier geen ja of nee discussie zou worden gevoerd en dat hun gewoon gelijk hadden hoe dan ook.
Wij vonden dit erg jammer en waren er ook meteen klaar mee. Toen naar de medewerker achter de balie gelopen om te zeggen dat het derde potje helaas niet meer door ging ivm onbeschofte collega’s van haar. Zij vond dit jammer om te horen en bood haar excuus aan voor haar collega’s.
Bij het aantrekken van onze jassen kwam de leidinggevende om ons te vragen wat er nou precies gebeurd was. Dit uitgelegd te hebben. Werd ons een gratis potjes lasergamen aangeboden en zouden de medewerkers op hun vingers worden getikt.
Super service vanuit de leidinggevende! Nog steeds jammer van de drankjes.
Bij het wachten tot wij de lasergame arena weer mochten betreden kwam de medewerker van uit de bar die er dus niets mee te maken had naar een collega van mij toe om haar zijn excuus te maken, wat in eerste instantie heel onschuldig leek en heel fijn. Hierna begon hij toch nog even te vertellen hoe de vork in de steel zat qua zijn kant en dat wij dingen hadden gezegd die niet klopte en dat wij er een slaatje uit wouden slaan. Wij hebben die medewerker vriendelijk verzocht om te stoppen met deze discussie en wij zijn nog ons laatste potje gaan lasergamen wat weer prima is bevallen.

Bij het contact over de e-mail heb ik twee keer een e-mail ontvangen met een andere naam erboven. Ook erg jammer.

De medewerkers achter de balie, lasergamen en de begeleiding hiervan en de gereserveerde tafel.

E-mails krijgen met verkeerde namen erboven is erg onpersoonlijk en niet profesioneel. Serveer de pizza's warm want eerlijk wie vind een koude pizza lekker? School je medewerkers zo dat ze geen... E-mails krijgen met verkeerde namen erboven is erg onpersoonlijk en niet profesioneel. Serveer de pizza's warm want eerlijk wie vind een koude pizza lekker? School je medewerkers zo dat ze geen discussie aan gaan in de bar over drankjes die wel of niet zijn verkregen en klant is altijd koning.

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Allereerst ontzettend bedankt voor uw feedback mbt uw ervaring bij ons. Graag zouden wij u willen verzoeken om contact op te nemen met ons over uw ervaring per email zodat wij... Geachte mevrouw, Allereerst ontzettend bedankt voor uw feedback mbt uw ervaring bij ons. Graag zouden wij u willen verzoeken om contact op te nemen met ons over uw ervaring per email zodat wij kunnen kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Wij hopen u in elk geval de volgende keer weer te mogen verwelkom! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Stefan

Baan is prima. Ruime keuze uit gewichten voor bowlingballen. Filmpjes op de schermen dateren van de voor de oorlog. Muziek stond veel te hard en was niet echt mainstream.

Niet echt.

Goed kijken naar je mensen in de zaak en niet je eigen muzieklijst aanzetten

Beste Stefan,

Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw suggesties ten harte nemen. Hopelijk tot de volgende keer weer!

Team Powerzone

sabrina

Hoi Powerzone,

Mijn zoon heeft een leuke verjaardag bij jullie gehad. Een jongen voelde zich niet goed waarschijnlijk door suikertekort en jullie medewerker gaf hem een cola en stelde hem gerust, heel fijn. Bedankt daarvoor.

Een puntje van kritiek. Ik had gereserveerd voor 7 kinderen. Op het laatste moment waren er 6 kinderen. Maar ik moest betalen voor 7. Mijn vriend en ik hebben toen om en om meegedaan maar het is toch een beetje gek.

Bedankt voor de leuke dag.

Hoi Powerzone,

Bedankt voor de leuke dag.

We hebben gelachen

Super leuk

Het is best klein, wat uitbreiding zou leuk zijn