De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Simon Anink

Voor mijn verjaardag had ik 2 potjes lasergamen gepland. Ik heb toen ik nog klein ook bij powerzone gelasergamed en vond het GEWELDIG. Dus besloot ik om het opnieuw hier te doen. Ik en mijn vrienden...

De lasergame ruimte is groot, veilig en heeft leuke attributen.
De pauze tussen de potjes was erg fijn.

Het enige wat ik kan bedenken was dat je bij het lasergamen niet weet of er andere mensen ook meedoen. Ik snap natuurlijk dat als je niet met veel mensen er andere mensen bij kunnen komen. Maar toch zou het fijn zijn als je weet of er andere mensen ook meedoen voordat je begint.

Beste Simon,
We hebben 20 lasergame pakken tot onze beschikking, het is helaas niet altijd mogelijk om alleen met je eigen groep een spel te spelen. Dit staat ook op de website aangegeven. Echter is het wel van belang dat er gekeken wordt met wat voor groep er met jullie mee speelt, maar door de drukte is het niet altijd mogelijk om veel te schuiven met de groepen.
We hopen jullie snel weer te zien.
Groet Team powerzone

Roxanne Dinkgreve

Druk maar gezellig centrum. Drank en eten mag beter, is nu erg laagdrempelig.

De wijn vonden wij niet zo lekker, ook kon de bittergranituur en de pizza’s veel beter.

Beste Roxanne,
We horen weinig klachten over de produkten die wij serveren maar we zulen dit intern gaan bespreken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Top

Aardig personeel, handige bestelfunctie voor drankjes en hapjes.

Je moet op de site te veel doorklikken voordat je kunt zien hoeveel bowlen zonder arragement kost

Beste Priscilla,
Bedankt voor je reactie, we zijn erg blij met onze tabletmenu kaarten. Zo kan iedereen gelijk zijn drankjes of hapjes bestellen.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone

Sfeer is goed
Hygiëne wc kan beter

Locatie, sfeer

Uitleg hoe het werkt
Hygiëne toilet

Beste gast,
Onze medewerkers contoleren en maken ieder uur onze toiletten schoon, wij proberen altijd extra op de hygiene te letten. We zullen uw feedback meenemen in onze volgende bespreking.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Leen

Heel vriendelijk personeel. Naast onze bowlingbaan was een bowlingbaan met erg hard schreeuwende kinderen. Iemand van het personeel heeft toen op eigen initiatief een andere baan aangeboden.

Het systeem voor het bestellen van consumpties was niet helemaal duidelijk en het afrekenen van de consumpties ook niet. Ook moesten we behoorlijk lang naar de juiste schoenenmaat zoeken.

Beste Leen,
Het kan inderdaad wat druk zijn met kinderen als ze op de baan naast je zitten. Gelukkig is het goed opgelost!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Was leuk, maar zie onderstaande

Medewerkers waren allemaal heel vriendelijk

We hadden voor 30 minuten gereserveerd maar uiteindelijk maar iets van 15 minuten gespeeld omdat het vorige spel was uitgelopen

Beste Annel,
1 spel lasergamen duurt altijd 15 minuten. Mochten jullie reserveren voor 2 rondes, duren deze altijd 15 minuten per spel, en er zit dan altijd een pauze van een kwartier tussen.

Tot snel bij de Powerzone!

Jessica

Het was leuk, maar de vorige X dat we gingen wedden we niet met andere mensen tijdens lassergamen gezet. Eerste ronde kwamen er 3 mensen bij en dat was geen probleem want toen waren we een groep van...

Beste gast,
We hebben voor 20 personen plek in onze lasergame arena, helaas heeft u niet het alleen recht als u met minder dan 20 personen reserveert. Dit staat ook aangegeven op onze website, Mocht de planning het toelaten op de dag van jullie bezoek dan kunt u altijd vragen of het mogelijk is dat jullie alleen spelen.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone.
Groet team Powerzone

Superleuk!

erg leuk, goed parcours!

snelheid horeca tussendoor

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie reactie!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Goede afhandeling van te voren

Pizza's kwamen 5 minuten voordat wij moesten bowlen op tafel, het was druk, dat is begrijpelijk, maar uitstellen van het bowlen kon niet.

Beste Tom,
Wat vervelend dat jullie pizzas net voordat jullie moesten gaan spelen op tafel gekomen zijn. U kunt er de volgende keer altijd voor kiezen om eerst een activiteit te gaan doen en daarna te gaan eten. We hopen dat jullie wel een leuke dag gehad hebben en jullie snel weer te zien.
Groet Team Powerzone

Geweldig!

Goede service, lekker eten!

nvt

Beste Christina,
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat jullie een geslaagd uitje gehad hebben.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!!