De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Ik ben helemaal niet tevreden over hoe het kinderfeestje is verlopen. De man bij de receptie was aan de telefoon en vond dat blijkbaar belangrijker dan om de gasten te helpen. Hij bleef meer dan 10...

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht en review.
Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen het e.e.a intern uitzoeken en dit bespreekbaar maken met het personeel in ons wekelijks overleg.

Team Powerzone

Goede service aan de telefoon en aan de balie.
Te lange wachttijd met bestelling opnemen en levering bittergarnituur pas 45min later. Tijdrns bowlen kwam niemand bestelling opnemen of de tafel...

Service aan de balie en telefoon

Bediening is echt voor verbetering vatbaar

Beste Mireille,

Samantjs

Ongeorganiseerd zooitje! Gereserveerd voor grillen en bowlen. Niets stond klaar stonden niet in de computer. Geen ambiance.. straalt geen gezelligheid uit. Tijdens het bowlen ben je bezig met...

Geen zelf de toiletten stonken

Alles!! Klantvriendelijk zeker aan werken.. de serveerster zei letterlijk u moet nu betalen voor uw drankje tijdens het bowlen want mijn dienst zit er op ik wil ook naar huis

Beste Sammy,

KPN

Met een groep van 30 collega's gebruik gemaakt van één van de arrangementen. Helaas verliep de avond erg rommelig, ondanks de medewerkers die zich aan alle kanten probeerden in te zetten....

Sfeer, locatie en mogelijkheden

Gestroomlijnde organisatie. Betere capaciteitbeheersing. Meer personeel.

Beste Sharon,

Team Powerzone

Altijd een erg leuke bowlingbaan, maar het is jammer dat je uur al ingaat terwijl de voorgaande groep nog rustig zijn of haar drankje opdrinkt en de schoenen verwisseld bij de baan.

Na het bowlen een drankje bij de bar

De wisseling tussen twee groepen kan echt beter. Voor je op de baan terecht kan zijn er al minstens vijf minuten voorbij

Beste Gwen,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Powervrouw

Het was er druk en onoverzichtelijk. Personeel had het zwaar. Kinderen vonden de activiteiten wel leuk. Voor ons als ouders was het een ramp. Enfin, alles voor een tienerpartij...

De verscheidenheid aan activiteiten

Dat er ook lekkere gezonde hapjes en drankjes zijn. Het leek toen wij er waren met 8, 12 jarige kinderen dat het bij powerzone een chaos was en dat er weinig overzicht was. Begeleiding mag beter. Restaurant ziet er niet echt gezellig uit. Enfin, dat waren de punten.

Beste mevrouw Heesen,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens de activiteiten. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

Op zich wel leuk bowlen maar je kon elkaar amper verstaan en word gehaast weer geacht te vertrekken

De muziek stond veel te hard en stipt om 22:00 stormden de volgende bezoekers onze baan op, heel overweldigend. Lijkt me beter om 5 minuten wisseltijd in te calculeren.

Beste Jamie,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens het bowlen. Het is geen enkel probleem om aan te geven wanneer de volume knop wat lager moet, bij vragen of problemen kunt u zich altijd wenden tot het personeel zodat er naar een oplossing gezocht kan worden.

Incore

Wij hebben ons bedrijfsfeestje op een vrijdagavond georganiseerd bij Powerzone. Het 'into-the-dark' arrangement. De communicatie vooraf verliep uitstekend. We hadden besproken dat we onze bestelling...

Meer ervaren en servicegericht personeel neerzetten. Niet 20 onervaren 18-jarigen en een paar 20-jarigen met oortjes in. Eerlijke informatie geven aan groepen wat betreft wat ze kunnen verwachten qua drukte en ruimte.

Beste,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie activiteit. Helaas hebben wij niet de capaciteit om iedereen tegelijk van pizza te voorzien, dit word ten allen tijden gemeld tijdens het plaatsen van een boeking. Goed om te horen dat er ter plekke een oplossing is gevonden en jullie een compensatie is aangeboden. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg.

Team Powerzone

Leuke bowlingbaan, leuke ambiance, barpersoneel kan harder (en vrolijker) werken. Muziek kan wat zachter bij het bowlen.

Goed bedienend personeel, leuke lichten met het bowlen. We werden vriendelijk ontvangen.

Muziek bij het bowlen stond veel te hard, bar personeel was niet snel en klantgericht aan het werk.

Beste Kim,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

TE druk voor een kinderfeest...het pakket van €19,50 per kind was het NIET waard

Beste Sabine,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij hopen ondanks de drukte dat de kinderen zich vermaakt hebben.