De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Het was een leuke ervaring. Wel stond de muziek in de bar (waar we geplaatst werden om te wachten) heel erg hard.

Jan

Top tijd gehad!

Medewerker bij de counter was super! We waren laat en hebben toch uur gebowld.

Deze feed back vragen kunnen beter. Ik heb geen offerte gehad bijvoorbeeld en geen idee wat de reactiesnelheid was want ik heb geen contact gehad behalve online booking.

Rogier

....

eten stond op tijd klaar en er was persoonlijke begeleiding

Garnituur werd naar verkeerde tafels gebracht. een aparte plek voor je jas en tas bij de bowlingbaan zelf zou fijn zijn, nu nam het de ruimte op de bank waar je zit in beslag. tevens was de kwaliteit van de garnituur '' goedkoop'' begrijpelijk maar waarom 5 euro besparen op een rekening van 800 euro?

Beste Rogier,

In de Powerzone hebben wij wel plaats om de jassen op te hangen, helaas bevind deze zich tegenover de receptie en niet naar de bowling baan, daarom adviseren wij onze gasten ook vaak om de jassen gewoon mee te nemen naar de baan.
Wat jammer dat jullie niet tevreden waren over de bittergarnituur. We zullen dit met onze collegas bespreken bij ons volgende overleg.

We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Marielle Bos

We zijn met een zakelijke relatie wezen bowlen bij jullie (15 personen), de baan was perfect echter de service niet.
We werden geholpen door een erg onbeleefde jongen en de bittergarnituur...

locatie.

We werden geholpen door een erg onbeleefde jongen en de bittergarnituur duurde ruim een half uur. Het bowlen was al bijna afgelopen.
Daarnaast werd een van mijn relaties gevraagd om de rekening te betalen terwijl we hadden afgesproken aan de balie dat ik dat zelf zou komen doen achteraf.
Geen tevreden ervaring en ik zou niet weer komen met een zakelijke relatie bij jullie komen.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te reageren. We nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus. Wij werken er altijd hard aan om onze service te verbeteren.
Vervelen dat jullie bittergarnituur te laat is geserveerd. Ons streven is altijd om de bestelde bittergarnituur zo snel mogelijk uit te serveren aan onze gasten.
Ook is de communicatie tussen onze medewerkers altijd erg belangrijk.
We zullen uw feedback intern gaan bespreken met onze collegas..
We hopen nu nogmaals te zien in de Powerzone.
Groet team Powerzone!

Gister een personeelsuitje gehad met mijn collega's van de Gemeente Amsterdam en het was erg geslaagd. Mede door Denzell, heel veel dank voor je goede zorgen, onze complimenten!

Super avond gehad!

Erg leuk!! Alleen jammer dat ik een kinderfeestje glow in the dark had. Maar bowlen niet glow in the dark had.
Verder leuke locatie, goed personeel leuk voor feestjes

Gezellig bedrijfsuitje gehad. Wellicht volgende keer toch de andere (niet disco) baan. We vonden de lampen niet fijn bij het bowlen.

Beste Fleur,

Je kan bij het maken van een reservering altijd een voorkeur voor een baan kiezen. Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van onze gasten. We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone.

AmsterdamUMC

Heel goed geregeld allemaal, wij hadden ook eten aan het eind, omdat en waarschijnlijk van ons deelnamen aan de ramadan, konden die pas laat eten. Dat was geen probleem, vlees werd terug in de...

Alles was bespreekbaar ondanks dat het heel druk was, namen ze de tijd om de vragen te beantwoorden en me te denken in oplossingen

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je leuke reactie, we proberen altijd met onze gasten mee te denken en het zo iedereen naar zijn zin te maken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de Powerzone!