De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Geboekt voor met 11 BSO kinderen, jammer dat er vooraf geen rekening is gehouden met de schoenmaten. In het rek waren alleen grote schoenmaten waardoor er bijna 20 min van ons speeltijd is afgegaan..

Klantvriendelijk

Rekening houden met grotere groepen dan normaal

Geachte gast,

Dank voor de tip. Wij hebben het gedeeld met de receptie zodat zij de volgende keer dat een groep binnen komt waar het lijkt dat veel personen dezelfde schoenmaat zouden kunnen hebben meteen erbij melden dat schoenen aan beide kanten beschikbaar staan.

Wij helpen graag en vooral bij de kindergroepen kan het juist nodig zijn... Onze excuses dat het deze keer niet zo gebeurd is.

Hopelijk mogen wij u desondanks binnenkort weer welkom heten bij de Powerzone!

Met vriendelijke groeten,

Top

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de 10 uit 10!!!!!

Hopelijk zien wij u gauw weer - dan gaan wij voor de 11!!!

Swazoom

Leuke mensen. flexibele instelling

flexibel qua tijd, drankjes werden naar buiten gebracht.

Momenteel wel een beetje lastig te bereiken met openbaar vervoer

Beste Swazoom,

Bedankt voor de goede recensie!

Wij hopen u binnenkort weer welkom te mogen heten.

Groetjes,

Monique

Wij gingen een uurtje voetbalbowlen. Nog nooit gedaan en onze zoon is gek op voetballen.

Dat de bumpers omhoog konden, want het is lastiger dan je denkt.

De vloer bij het tafeltje en de bank, plakte nogal, dus tip hou die goed schoon.
Voelt vies aan elke keer als je op staat.

Beste Monique,

Bedankt voor de positieve woorden en wij hebben meteen actie ondernomen met betrekking tot de tafel en bank.... allebei met een heet sopje weer plakvrij gemaakt!
Excuses hiervoor...

Dank je wel!!!

Het was super leuk !

Geweldige service en bowlingbaan

De wc kan wat schoner

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de nette woorden.

Met betrekking tot de WC - dat is bij ons bekend en vanaf 1 september begint een extra facilitaire medewerker om precies dit knelpunt aan te pakken.

Hopelijk zien wij u spoedig terug bij de Powerzone!

Met vriendelijke groeten,

Jade Automotive.

Top!!!

SUPER DANK JE WEL!!

Het Powerzone Team!

Met mij vriendin wezen glow in the dark minigolf was zeker leuk , goed geholpen door het personeel.

Gezellige mensen die er werken.
Als je binnen komt dan wordt je je vriendelijk gegroet en gelijk geholpen goeie uitleg over wat je gaat doen.

Muziek bij de mini golf zou wel een aanrader zijn.
12 holes vond ik beetje aan de kleine kant we waren er zo door heen misschien uitbreiden.

Geachte gast,

Dank voor u reactie en de positieve woorden! Wat betreft de muziek in de minigolf - dat hebben wij normaal maar er is momenteel een probleem met het AV systeem waar wij hard aan werken om het spoedig weer te laten werken. Zeker zal het gefixed zijn mochten jullie dit najaar nog eens komen spelen!
Hopelijk tot gauw.

Joyce Berkvens

Ondanks dat footbowlen nog niet geperfectioneerd is, is het wel leuk om te spelen

De tablet waar je de drankjes en hapjes op kunt bestellen

Wij hebben footbowlen gedaan en het is duidelijk dat het systeem nog niet perfect functioneert. Wij hebben meerdere keren op de ballen moeten wachten, omdat ze niet terug kwamen. Dan moest er weer een medewerker van te pas komen.
Dat is gewoon zonde van de tijd, want de klok tikt verder, maar er kan niet gespeeld worden.

Beste Joyce,

Bedankt voor u reactie.

Wij zijn er inderdaad bewust van dat het Football Bowling nog niet optimaal werkt. Wel zijn wij hard bezig om samen met de leverancier hiervan aan oplossingen te werken. Hopelijk hebben wij binnenkort een optimaal werkende football bowling ervaring.

Toch bedankt voor u begrip hiervoor en wij hopen u binnenkort weer bij ons welkom te mogen heten.

Het Powerzone Team!

Zeer onder de maat. Bowlingbaan loopt scheef, toiletten enorm vies, weinig sfeer, erg harde muziek, standenbord wordt steeds onderbroken door allerlei filmpjes waardoor je standen niet goed kunt...

Zie hierboven

Geachte gast,

Dank voor u reactie. Het is overduidelijk dat wij in de instantie helemaal niet aan ons service niveau hebben voldaan.

Wij willen geen excuus geven - toch begint vanaf september nog een facilitaire medewerker. Daar heeft u helaas niet veel profijt van gehad en hiervoor bieden wij onze excuses aan maar wij wouden wel melden dat wij van deze uitdaging op de hoogte waren en er ook proactief wat aan gedaan hebben.

De bowlingbanen worden door een specialistenbedrijf onderhouden. Dit gebeurd periodiek en wij hebben nooit vernomen dat de banen scheef staan. Zou u toelichting hierover kunnen geven over waarom u van deze mening bent?

Met betrekking tot de sfeer en de muziek die te hard stond. Aan de sfeer kunnen wij weinig doen helaas en de muziek wordt sommige avonden harder gezet dan andere ivm weekend of feestdagen.

Toch is u feedback intern gedeeld en zullen wij in toekomst beter op het geluidsniveau letten. De filmpjes die op het standenbord verschijnen is een deel van de entertainment en gebeurd terwijl de pins bereid worden voor de 2e worp of voor de volgende speler.

U reactie is ook met onze Directie gedeeld en die zullen wellicht nog eens contact met u opnemen.

Bob Boersen