7.8/10
Service
7.5/10
Funfactor

Nederlandse Spoorwegen

Lekker dichtbij CS dus ideaal voor een bedrijfstuitje met de NS

fijne muziek, nette bowling, leuk eigentijdens ingericht

dit was een bedrijfsuitje. wellicht na het bowlen in dit geval dat er een automatisch van de rekening na afloop via de mail een copytje kan worden gemaild?
Bij binnenkomst wilden toen we compleet waren voor we begonnen eerst nog even een drankje maar er was niemand die achter de bar stond om de bestelling aan te nemen. wat wel weer goed ging was tijdens het bowlen dat er drankjes konden worden besteld en gebracht

Beste heer Schouten,

Dani v. Rooij

Zeer gezellige avond gehad! Personeel was zeer attent tijdens de BBQ en kwam geregeld vragen of alles naar wens was.

Bowlingballen aan de linkerkant waren niet optimaal, er was één bal die echt prettig was om mee te werpen. Zou mooi zijn als er van elke type bal een aantal resserve aanwezig zijn, zodat je continue met hetzelfde type kunt gooien.

Beste Dani,

nn

nn

Beste Nina,

joan Venetiaan

Het bezoek aan powerzone was verrassend goed.

Beste Venetiaan,

Powerzone

Druk, rommelig, matige service op de vloer. Geen aanrader deze lokatie

Wissel bij bowlen, wegbewijzering in pand, dame achter kassa/ontvangst

Schoenuitgifte onhygiënisch en ongeorganiseerd, lawaaihok, eetgedeelte bij ingang afschermen tegen lawaai/ruis, dranken service bowlingbanen beter, goed bier geen studenten bier! Aanbod stootkussens bowlen met minderjarigen, bij drukte/spits twee mensen bij ontvangstbalie, ontvangstbalie hoger plaatsen voor ontvangt en tegen hernia medewerkers. Was druk en ongeregeld zooitje met drukke kinderfeestjes. Mensen waarschuwen voor kinderfeestje bij middagarrangementen in weekend

Bowlen en Pizza

We hadden gereserveerd op een zondag en het was een grote puinhoop vanwege drukte door verschillende kinderfeestjes. Toen we aan de beurt waren en drankjes hadden besteld duurde het vrij lang...

Bij het Bowlen kunnen de goten dicht gemaakt worden per persoon, zodat ook de kinderen met de volwassenen mee kunnen spelen.

Invul bonnetjes bij het Bowlen voor de drankjes etc. Zodat er iedereen rustig de bestelling kan invullen zonder dat iedereen door elkaar praat (en ook luid praat door de muziek). Dan hoeft alleen het bonnetje door de serveerster/ober worden overgenomen. Het is dan duidelijk wie er op welk moment verantwoordelijk is voor de compleetheid van de bestelling op welk moment. (dus terug kijken op het velletje, heeft de klant alles wel/niet juist ingevuld of heeft de bediening de bestelling wel/niet juist overgenomen in het systeem en/of ingeschonken.

Bij het invullen van de deelnemers van de Bowling ook direct aan kunnen geven dat de goten dicht moeten als er kinderen mee spelen, dan hoeft dit niet achteraf.

Omdat de boeking van de bowling teams nog al strak gepland is, hadden de voorgaande spelers van de baan niet genoeg tijd om al hun eigendommen bij elkaar te zoeken. Het waren wel allemaal kinderen maar het was een heel gedoe om ieder zijn eigendommen te laten verzamelen. Er was hierdoor ook geen gelegenheid voor de bediening om de tafel af te ruimen.

Ik heb mijn zoons verjaardagsfeestje hier gegeven. 12 jongens hebben gebowld en ge lasergamed.
De locatie was bijzonder druk, er werd niet duidelijk verteld waar wij naar toe moesten, de...

De jongens vonden het lasergamen erf leuk en het filmpje met uitleg over het spel was duidelijk.

Het waa te druk en de muziek stond zo hard dat normaal praten bij het bowlen niet mogelijk was. Uitleg bij het bowlen zou fijn zijn. Het zou fijn wezen als er ook gezondere keuzes gemaakt kon worden bij de snacks. Er zijn best veel kinderen die niet van frituur houden.

Erg lawaaierig en chaotisch.

Nee sorry.

Sneller en beter op vragen reageren. Als het druk is meer dan 1 medewerker bij de ontvangst plaatsen. Ontvangst en afrekenpunt opsplitsen. Nu moesten wij erg lang wachten voor we konden beginnen.
Wc's waren ook vreselijk vies.

Beste mevrouw van der Bij,

Hartelijk dank voor uw review, (verbeter) punten zijn van harte welkom. Met de feedback kunnen wij onze gasten voorzien van juiste kwaliteit service.

Wat vervelend om te vernemen dat u erg lang heeft moeten wachten bij de ontvangst balie. Dit heeft te maken met piek momenten waarin er een wissel plaats vind, echter is het wel de bedoeling dat iedereen snel en secuur word geholpen.

Wij hopen u nogmaals te moge verwelkomen op een van onze rustige dagen doordeweeks, de weekenden zijn altijd druk bezocht.

Powerzone

Heel leuk kinderfeestje, goede timing, lasergamen was het toppunt!

Vriendelji personeel

Beste Zippie,