De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.5/10

Josylvio

Het was leuk, ben zeer slecht in bowlen😂😂

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie! Slecht in bowlen... ik zeg, vaker doen dus! want oefening baart kunst. Team Powerzone

Super gezellige avond gehad.
Lekkere muziek.
Leuke hippe zaak die met de tijd is mee gegaan!

Wij hadden graag een uitdraai gehad met de score na de eerste 10 worpen. Dit kon helaas niet. Opgelost door zelf foto’s van de schermen te maken.

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Graag tot ziens! Team Powerzone

Rowan

Potje lasergamen met collega's. De potjes waren leuk, de service er omheen belabberd.

Leuke arena en de geweren waren heel accuraat!

Matige beleving. Het personeel was totaal niet proactief. We moesten zelf navragen wat de bedoeling was. In het arrangement waren drankjes en hapjes inbegrepen. De hapjes waren goed verzorgd, maar niemand deed moeite een bestelling op te nemen voor drankjes. We moesten daar zelf achteraan waarbij we zelf de bestelling op hebben moeten nemen. Ik vind dat echt heel raar. Bij zo'n pakket ontvang je de spelers toch weer terug na het spel en neem je direct een bestelling op voor drank? Het personeel liep maar wat rond, terwijl het totaal niet druk was.

Geachte Gast,
bedankt voor uw bezoek en review. Wij kunnen met uw feedback onze service verbeteren.
Team Powerzone

We hadden een leuke tijd en werden goed geholpen. Het personeel was ook heel vrolijk, niet alleen naar ons toe, dus dat was ook een grote pluspunt

We deden aan minigolf en hadden dus geen begeleiding of iets tijdens de activiteit, maar vooraf kregen we wel duidelijke uitleg en we hadden te maken met een hele vrolijke vrouw achter de balie. Dit vonden we heel leuk

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek, goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Graag tot ziens! Team Powerzone

Kinderfeest met bowlen,lasergamen en golfen.
Ze zouden meer willen lasergamen en minder bowlen (bv bowlen 45 min, lasergamen 2 x 15 min en golfen was goed)

Geachte Gast,

bedankt voor uw review en uw bezoek natuurlijk! Graag tot ziens bij Powerzone

Was okee.
Begeleider was goed maar mijn zoon had zn pak echt totaal verkeerd zitten . Hij is tenger en moest ff goed aangetrokken Het was n kwestie van checken en strak trekken. Hij wist zelf...

Uitleg was denk ik wel goed.
Lasergame zelf was cool volgens kids
Alleen speelden veel kinderen vals.

Heel smerige wc
Slechte check om kijken of pak goed zit
Vieze tafels in bar ruimte
Aan bar hadden ze t te druk met andere dingen dan serveren van eten en drinken
Uitgeprinte scores waren onleesbaar. Zorg eerder vervangen cartridges!!

Reactie Powerzone:

Geachte Gast, wat vervelend om te lezen, dat uw verblijf bij ons niet naar tevredenheid is geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling, ik zal u persoonlijk contacten om wat meer uitleg. Team Powerzone

Kids birthday party

Neat tables for the celebtration, good food

na

Reactie Powerzone:

Dear Gueast, thank you for your reply and review. We hope t osee u again! Team Powerzone

Het was niet heel geweldig moet ik zeggen. het duurde best lang voordat we drankjes konden bestellen, daarnaast bleven de kegels een keer vast zitten en het laatste kwartier konden we niet meer...

Betere service, beter airco.

Geachte Gast,

Het spijt ons, dat u niet tevreden bent. Wij streven naar het leveren van goede service.
Een storing is vervelend, wij doen er alles aan om dit te voorkomen. Ik zal u persoonlijk contacten. Team Powerzone

Wij zijn met het team 2 rondjes wezen lasergamen. Dit is als zeer leuk ervaren.
De mogelijkheid om in diverse teams te spelen of alleen vonden wij zeer leuk.

Het was (te) warm in de arena van het lasergamen

bedankt voor uw bezoek. Graag tot ziens bij Powerzone. Team Powerzone

Martijn

Mijn maatje (kind) en ik hebben ons hartelijk vermaakt. Lekker gebowld.

Leuke filmpjes, goede temperatuur, goede uitstraling, ed.

Beste Martijn,

Bedankt voor je review en voor je bezoek. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Powerzone.

POWERZONE