De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Marielle Bos

We zijn met een zakelijke relatie wezen bowlen bij jullie (15 personen), de baan was perfect echter de service niet.
We werden geholpen door een erg onbeleefde jongen en de bittergarnituur...

locatie.

We werden geholpen door een erg onbeleefde jongen en de bittergarnituur duurde ruim een half uur. Het bowlen was al bijna afgelopen.
Daarnaast werd een van mijn relaties gevraagd om de rekening te betalen terwijl we hadden afgesproken aan de balie dat ik dat zelf zou komen doen achteraf.
Geen tevreden ervaring en ik zou niet weer komen met een zakelijke relatie bij jullie komen.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te reageren. We nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus. Wij werken er altijd hard aan om onze service te verbeteren.
Vervelen dat jullie bittergarnituur te laat is geserveerd. Ons streven is altijd om de bestelde bittergarnituur zo snel mogelijk uit te serveren aan onze gasten.
Ook is de communicatie tussen onze medewerkers altijd erg belangrijk.
We zullen uw feedback intern gaan bespreken met onze collegas..
We hopen nu nogmaals te zien in de Powerzone.
Groet team Powerzone!

Gister een personeelsuitje gehad met mijn collega's van de Gemeente Amsterdam en het was erg geslaagd. Mede door Denzell, heel veel dank voor je goede zorgen, onze complimenten!

Super avond gehad!

Erg leuk!! Alleen jammer dat ik een kinderfeestje glow in the dark had. Maar bowlen niet glow in the dark had.
Verder leuke locatie, goed personeel leuk voor feestjes

Gezellig bedrijfsuitje gehad. Wellicht volgende keer toch de andere (niet disco) baan. We vonden de lampen niet fijn bij het bowlen.

Beste Fleur,

Je kan bij het maken van een reservering altijd een voorkeur voor een baan kiezen. Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van onze gasten. We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone.

AmsterdamUMC

Heel goed geregeld allemaal, wij hadden ook eten aan het eind, omdat en waarschijnlijk van ons deelnamen aan de ramadan, konden die pas laat eten. Dat was geen probleem, vlees werd terug in de...

Alles was bespreekbaar ondanks dat het heel druk was, namen ze de tijd om de vragen te beantwoorden en me te denken in oplossingen

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je leuke reactie, we proberen altijd met onze gasten mee te denken en het zo iedereen naar zijn zin te maken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de Powerzone!

Top!

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de Powerzone!

Beide damestoiletten verstopt
Zeep op in toilet
Schoenen zijn oud/versleten/ vies
Glijd je mee uit op de baan
Vermaak voor jongeren

Bediening was goed en snel

Algemene indruk
Smoezelig
Herrie
Prima Vermaak voor jongeren

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, we zullen je feedback intern gaan bespreken.

We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Het was lasergamen voor 15 persoenen met 2 drankjes pp en bittergarniuur

het was erg leuk en goed te regelen

De communicatie mag wel wat beter. Eerst zouden we alle tijd hebben tussen de rondes en ook dan de bittergarnituur krijgen, uiteindelijk moesten we bijna 2 keer achter elkaar lasergamen. Ik heb vervolgens nog 4 keer om de bittergarnituur moeten vragen na afloop van het lasergamen

Beste gast,

Wat jammer dat jullie op jullie hapjes moesten wachten. We hopen dat jullie een leuke dag gehad hebben. En we hopen jullie snel weer te zien!
groet Team Powerzone