Je aankoop wordt beschermd

Funfactor

Roy

Leuk we hebben gelachen

Vriendelijk personeel

Als niet van vis houd zou een stukje vlees extra wel lekker zijn nu is het wat kattig voor een volwassen man

Ronald

We hebben ons vermaakt

goede service, er was constant iemand aanwezig om iets te vragen of om drank bij te bestellen.

Dat bij het 2de spel de scores doorliepen was jammer, ook hadden we graag een lijst met de scores meegekregen.

Nou in het algemeen hangt er een goede sfeer, alleen belachelijk dat je €10 ,- moet betalen als je eigen taart meeneemt. Dit terwijl powerzone zelf geen taart aanbied vanuit het bedrijf. Dit vind ik...

Ja een van de medewerkers heeft toch enerzijds enkele drankjes op rekening an hetg bedrijf genomen.

Voor de rest gezellige tent misschien toch een wat duidelijkere logo plaatsen bij opvallende plekken waar veel mensen zijn zoals cs en ongv 100 meter voor aanvang.

Bedankt voor uw reactie.
U kunt uw eigen taart meenemen, zoals gebruikelijk in de horeca, wordt bij het meenemen van eigen etens- en drinkwaren, zogenaamd 'kurkengeld' gerekend. Dit is voor het gebruik van de zit plaatsen, borden, bestek e.d.. De reden dat wij geen taart aanbieden, is dat onze ervaring leert, dan men liever een eigen taart meeneemt.
Wat betreft de bebording, daar hebben wij helaas beperkt invloed op, daar wij ons aan gemeentelijke voorschriften moeten houden.

Graag zien wij u nog eens terug bij ons!

Rogiers bachelor

Belachelijke behandeling van ons als groep

Boeken was simpel en ik kreeg snel antwoord op mijn vragen

Groep voor ons liep 10 min uit. Toen we 50 min gebowld hadden werd de klok opeens 10 min naar beneden gezet om de achterstand in te halen. Dit werd zonder ons te informeren gedaan en we werden ook niet gecompenseerd met een drankje of iets anders. We mochten midgetgolfen, Alleen kon dat niet volgens het programma. Totaal onacceptabele behandeling en ik verwacht dat hierop nog teruggekomen wordt (groep Oomens, zaterdag 14 april 15.00)

Geachte mevrouw Oomen,

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Minno Venema

Wij hebben met 6 personen 2 uur een baan gereserveerd op zaterdag 14 april. *17.00 tot 19.00 uur
Wat wij erg vervelend vonden is dat de baan pas actief was om 17.08 waardoor we al 8 minuten...

Nee, ik vond de algehel service zeer matig, parkeren was ronduit dramatisch daar de ODe garage slechts via een detour van bijna 15 minuten bereikbaar was

De baan niet als biuj toverslal buiten gebruik zetten als je tijd om is, je kunt niet eens je scores meer bekijken, als je meert dan een uur reserveerd zorgen dat mensen gewoon door kunnen spelen en niet 15 minuten kostbare tjd verliezen

Geachte Minno,

Bedankt voor uw reactie. Helaas is uw beleving niet naar tevredenheid. Wat betreft het aanzetten van de bowlingbanen; wij voeren voor u de namen in, zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Dat kost wel tijd, echter hebben wij u aangeboden een half uur langer door te spelen na het aflopen van uw speeltijd. Helaas had u hiervoor geen tijd. Ik zal u persoonlijk benaderen om te kijken of wij u alsnog een beter gevoel kunnen geven aan uw bezoek.

Lentevooraltijd

Prima voor een kinderfeestje!

Zeer aardig en behulpzaam personeel.

Iets aan de akoestiek doen. Er veel herrie wanneer er veel bezoekers zijn.

Beste Gast,
bedankt voor uw positieve reactie!
Wij hopen u snel te mogen begroeten bij Powerzone Amsterdam!

Moun Marrakech

Onvangst was top. Bar was dit x lekker vlot. Eenmaal binnen bij het midgetgolfen was het eerst vrij rustig. 2 of 3 andere koppeltjes. Perfect. Ineens kwam er een hele grote groep binnen met...

Service binnenkomst heel goed en vriendelijk. Duidelijk en snel ook.

Zie mijn eerste verhaal. Veel minder mensen op de baan. Muziek. Spelletjes iets spannender.

Beste Moun,

Bedankt voor uw reactie. Wij streven naar een positieve beleving voor al onze gasten. Ik vind het jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Wat betreft de muziek, die is er wel, ik zal dit opnemen met onze medewerkers. Wat betreft het spel, wij houden het nu toegankelijk voor alle leeftijden. Wat betreft de drukte, die verdelen wij zo goed mogelijk. Wij zullen hier beter op letten.
Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Prima. Wel een echte fabriek met strakke tijdschema's. Met name eten moest snel en niet iedereen kreeg het eten tegelijk. Verder dus ruim voldoende.

Geachte Gast,

Bedankt voor uw feedback. Wij streven naar een geweldige beleving voor onze gasten.
Wij zullen uw feedback gebruiken voor verbetering van onze service.

Wij zien u graag terug bij de Powerzone!

Erg leuke middag gehad met midgetgolf in het donker. Leuke en enthousiaste bediening.

Ja, mischief iets meer tafeltjes om je drankjes op kwijt te kunnen.

Geachte Gast,

de uitbreiding van het aantal zitplaatsen is al in gang gezet. Bedankt voor uw reactie en tot ziens bij de Powerzone!