Powerzone

Powerzone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Powerzone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company814
7.8/10
Goed (8/10)
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Powerzone met 7.8/10. Gebaseerd op 814 ervaringen.
Offerte/ Email

Leuke activiteit
Prima medewerkers
Goede communicatie vooraf
Lekkere hapjes
Grappig overzicht van de resultaten

Meer nietjes voor de deur
Langere tijd tussen de twee rondes, of iets duidelijker aangeven hoeveel tijd er is

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We gingen bij powerzone lasergamen met tien personen. we hadden een arrangement met twee rondes en een hapje en drankje in het midden..
het was super leuk en de communicatie vooraf was ook prima.
de tijd tussen de rondes door was wel heel kort; we moesten heel snel dooreten en drinken om weer op tijd klaar te zijn. dat had wel wat langer gemogen. .
grappig dat je na elke ronde een kaartje kreeg met de resultaten..
nog een algemene opmerking; er zijn veel te weinig plekken om je fiets kwijt te kunnen.

payo
payo

Ligging, service

Prijs van lasergamen mag lager

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het was een leuke dag met mijn mentorklas.

Zeer goed (9/10)

Wij vonden de medewerkers bij Powerzone heel aardig.

Jammer dat we zoals aangekondigd met behoorlijk minder dan 40 personen kwamen (dat ligt aan ons werk) en dat daar geen rekening meer mee gehouden kon worden. Dat zou wat ons betreft wat flexibeler kunnen. Verder hebben we gevraagd om een factuur i.p.v. contante betaling en moeten daarvoor EUR 12,50 betalen. Dat wordt als heel veel ervaren. Misschien dat daar toch iets aan verbeterd kan worden.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We waren bij powerzone i.v.m. een bedrijfsuitje. iedereen was heel enthousiast en zelfs nogal fanatiek! we hebben een ontzettend leuke tijd gehad, het spel is goed uitgelegd en alle apparatuur werkte en was prima in orde. ook over drankjes/hapjes geen klachten, het was erg gezellig!.

Silvana
Silvana

Nvt

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Uitstekende service. voor herhaling vatbaar.

sacha
sacha

heel aardig personeel, alles goed en snel geregeld.

geen airconditioning aanwezig wat met de warmte buiten wel iets was waar we naar uit hadden gezien.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Heel gezellig en luidruchtig kinderfeestje met bowlen en lasergame, personeel ontzettend aardig en alles goed geregeld..
iedereen heeft een goeie tijd gehad.

Goede begeleiding

Bediening kan beter. Wij waren met een groep en er was aangegeven dat 1 persoon aangesproken zou worden voor nieuwe bestellingen, maar zelfs toen onze bowlingtijd al voorbij was werden er ng bestellingen op de tafel neergezet.

Score voor Powerzone:4/5

Een prima ervaring.

Jeroen
Jeroen

Alles was keurig in orde

Super.

Goed (8/10)

Vegetarian snacks, written english communication

Score voor Powerzone:4/5

a.philips
a.philips

Kind vriendelijk en goede service..alles snel via de mail.

Een soort Ikea tas ontwerpen...om de keuze te maken de schoenen mee naar bowlingbaan te nemen..nu hadden wij alle schoenen los op onze plek.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Een locatie dicht bij cs en een gezellige sfeer...

Matig (5/10)

Het spel is goed opgezet en maakt dat je heel fanatiek wordt. De locatie is zeer centraal en mooi aan het water.

Iets beter de spelregels uitleggen, wij hadden geen idee hoe we sommige spelfuncties (special powers) konden inzetten/verdienen. Ook is de service redelijk, maar kan beter. Personeel niet echt enthousiast en lijkt of ze niet echt willen uitleggen, helpen.

Reactie Powerzone:

Beste Kirsten,

Dank voor je review. Powerzone neemt de meningen van haar gasten altijd serieus en wij proberen onze dienstverlening mede met de resultaten van de reviews te optimaliseren.

De special powers worden in de instructievideo behandeld, maar roepen frequent nog vragen op. Het is voor ons team altijd een uitdaging om hier op de juiste wijze antwoord op te geven. Enerzijds willen wij niet het spelelement van het "zoeken" naar de powerpots weghalen, anderzijds willen we ook dat onze gasten de special powers kunnen najagen.
Zeker bij groepen die voor het eerst spelen zullen wij bij de eerste ronde terughoudend zijn met het geven van details over de powerpots en juist aangeven dat het vooral zaak is de tegenstanders te raken. Nogmaals dit is en blijft een lastig spanningsveld bij de instructies en uitleg.

Dat u ons team als ongeïnteresseerd hebt ervaren betreuren wij ten zeerste. Dit is niet wat u mag verwachten en niet hoe wij ons team trainen. Wij zullen dit intern uiteraard met de aanwezige teamleden bespreken.

Hartelijke groet,

Team Powerzone

Score voor Powerzone:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

2 keer lasergame spel met 7 personen.

Bedrijfsinformatie

De locatie van Lovers Powerzone "Onder de Brug" is de plek om te bowlen, lasergamen, glowgolfen en voor een gezellige BBQ. De locatie is gelegen in het centrum van Amsterdam op 200 meter van Centraal Station, aan en met uitzicht over het IJ. Een plek waar dag en nacht iets te beleven valt en mensen samen komen om te ontspannen.
Adres
De Ruyterkade 153