Reviews

7.3 / 10
2039 beoordelingen
Schrijf beoordeling

79% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

De activiteit
7.9/10
Reactiesnelheid
8.1/10
Service
7/10
Informatie op de website
7.7/10
Funfactor
8/10
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2039 Reviews

Anoniem

1/10

Ik heb gisterenavond de kortste en teleurstellendste date van mijn leven gehad. Om 20:30 hadden we gereserveerd en om 20:40 stonden we weer buiten. Voor de prijs die je betaalt verwacht je ook een... Ik heb gisterenavond de kortste en teleurstellendste date van mijn leven gehad. Om 20:30 hadden we gereserveerd en om 20:40 stonden we weer buiten. Voor de prijs die je betaalt verwacht je ook een experience. Deze hebben wij absoluut niet gekregen. Het glow effect komt niet over en de holes lijken erg op elkaar. Je bent binnen 10 minuten uitgespeeld en dat is prima wanneer de prijs er ook naar is, wat hier niet het geval was.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Betere experience aanbieden of dit niet aanbieden als je het niet kan waarmaken.

Reactie Powerzone:

Beste Malou, Bedankt voor uw feedback en wat jammer om te horen dat de date en uw bezoek aan ons niet geslaagd is verlopen. Bij het minigolf geven wij altijd een indicatie tijd aan van ongeveer... Beste Malou, Bedankt voor uw feedback en wat jammer om te horen dat de date en uw bezoek aan ons niet geslaagd is verlopen. Bij het minigolf geven wij altijd een indicatie tijd aan van ongeveer 45 minuten, zodat men om de beurt kan spelen en de scores kan bijhouden. Ook gezellig met een date is om een drankje erbij te doen wat u bij de bar kunt bestellen en in de minigolf of in een korte pauze bij de bar kunt nuttigen. Toch willen wij u graag complimenteren dat u wel een record tijd heeft gemaakt met de minigolf, wij vermoeden dat u waarschijnlijk veel ervaring heeft als professionele golfer! Wij hopen wellicht dat u een andere keer weer bij ons wilt komen, wellicht in combinatie met een andere activiteit om de volgende date wat langer te laten duren! Met vriendelijke groet, Team Powerzone


Dwayne

7/10

Hectisch

Sterke punten

Goede website

Verbeterpunten of tips

Beter personeel. We hadden van 22.00-23.00 een bowlingbaan gereserveerd. De mensen die de baan daarvoor gebruikte gingen pas om 22.10 weg. Vervolgens was onze baan nog niet geactiveerd, waardoor we pas 22.15 konden beginnen. De baan werd vervolgens we netjes om 23.00 uur uitgezet, waardoor we dus uiteindelijk 25% tekort hebben gekregen.

Reactie Powerzone:

Beste Dwayne, Bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback ten harte nemen en uitzoeken wat er precies is misgegaan met u bezoek aan ons. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen... Beste Dwayne, Bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback ten harte nemen en uitzoeken wat er precies is misgegaan met u bezoek aan ons. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij de Powerzone. Met vriendelijke groet, Team Powerzone


VPK van het OLVG.

3/10

Wij (mijn collega's en ik) zijn gister bij jullie geweest. Wij hadden een arrangement geboekt van 2 potjes lasergamen en pizza eten met twee drankjes per persoon.
Bij binnenkomst vriendelijk...
Wij (mijn collega's en ik) zijn gister bij jullie geweest. Wij hadden een arrangement geboekt van 2 potjes lasergamen en pizza eten met twee drankjes per persoon.
Bij binnenkomst vriendelijk personeel achter de balie. Enorm behulpzaam en duidelijk ondanks de drukte.
Het eerste potje lasergamen was geweldig! Goede instructies en begeleiding.
Bij aankomst in het restaurant stond onze gereserveerde tafel klaar met de pizza's al op de tafel waardoor deze niet echt warm meer waren. Al snel kwam er een medewerker naar ons toe om ons te voorzien van drankjes. Waarbij sommige collega's 1 drankje namen en sommige 2 drankjes.
1 Collega van ons belde op het laatste moment toch af en dus hebben wij de pizza en de twee drankjes van onze collega die er niet was gewoon betaald.
Het tweede potje lasergamen was net zo leuk als het eerste potje.
En wij zouden dus nog wel een extra potje willen spelen! Dit in overleg met de dames achter de balie bij binnenkomst zou dit om 19.15 kunnen en zou dit ons om en nabij 80eu kostten, prima! We hadden er nog zin in.
Bij het wachten tot wij weer mochten lasergamen zouden wij een drankje bestellen bij de bar. Hier werd ons verteld dat wij volledig door onze drankjes heen waren.
Dit klopte dus van geen kant en wij gingen dus ook na wie er meer drankjes had besteld.
De serveerster achter de bar was onaardig en ging vol tegen ons in. Ook de medewerker achter de bar (die hier overigens niets mee te maken had) ging vol op ons in wat betreft de drankjes. Wij zouden liegen over hoeveel drankjes wij hadden genomen. Ook werd er gezegd dat hier geen ja of nee discussie zou worden gevoerd en dat hun gewoon gelijk hadden hoe dan ook.
Wij vonden dit erg jammer en waren er ook meteen klaar mee. Toen naar de medewerker achter de balie gelopen om te zeggen dat het derde potje helaas niet meer door ging ivm onbeschofte collega’s van haar. Zij vond dit jammer om te horen en bood haar excuus aan voor haar collega’s.
Bij het aantrekken van onze jassen kwam de leidinggevende om ons te vragen wat er nou precies gebeurd was. Dit uitgelegd te hebben. Werd ons een gratis potjes lasergamen aangeboden en zouden de medewerkers op hun vingers worden getikt.
Super service vanuit de leidinggevende! Nog steeds jammer van de drankjes.
Bij het wachten tot wij de lasergame arena weer mochten betreden kwam de medewerker van uit de bar die er dus niets mee te maken had naar een collega van mij toe om haar zijn excuus te maken, wat in eerste instantie heel onschuldig leek en heel fijn. Hierna begon hij toch nog even te vertellen hoe de vork in de steel zat qua zijn kant en dat wij dingen hadden gezegd die niet klopte en dat wij er een slaatje uit wouden slaan. Wij hebben die medewerker vriendelijk verzocht om te stoppen met deze discussie en wij zijn nog ons laatste potje gaan lasergamen wat weer prima is bevallen.

Bij het contact over de e-mail heb ik twee keer een e-mail ontvangen met een andere naam erboven. Ook erg jammer.

Sterke punten

De medewerkers achter de balie, lasergamen en de begeleiding hiervan en de gereserveerde tafel.

Verbeterpunten of tips

E-mails krijgen met verkeerde namen erboven is erg onpersoonlijk en niet profesioneel. Serveer de pizza's warm want eerlijk wie vind een koude pizza lekker? School je medewerkers zo dat ze geen discussie aan gaan in de bar over drankjes die wel of niet zijn verkregen en klant is altijd koning.

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Allereerst ontzettend bedankt voor uw feedback mbt uw ervaring bij ons. Graag zouden wij u willen verzoeken om contact op te nemen met ons over uw ervaring per email zodat wij... Geachte mevrouw, Allereerst ontzettend bedankt voor uw feedback mbt uw ervaring bij ons. Graag zouden wij u willen verzoeken om contact op te nemen met ons over uw ervaring per email zodat wij kunnen kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Wij hopen u in elk geval de volgende keer weer te mogen verwelkom! Met vriendelijke groet, Team Powerzone


Stefan

5/10

Baan is prima. Ruime keuze uit gewichten voor bowlingballen. Filmpjes op de schermen dateren van de voor de oorlog. Muziek stond veel te hard en was niet echt mainstream.

Sterke punten

Niet echt.

Verbeterpunten of tips

Goed kijken naar je mensen in de zaak en niet je eigen muzieklijst aanzetten

Reactie Powerzone:

Beste Stefan,

Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw suggesties ten harte nemen. Hopelijk tot de volgende keer weer!

Met vriendelijke groet,

Team Powerzone


sabrina

8/10

Goed

Sterke punten

Hoi Powerzone,

Mijn zoon heeft een leuke verjaardag bij jullie gehad. Een jongen voelde zich niet goed waarschijnlijk door suikertekort en jullie medewerker gaf hem een cola en stelde hem gerust, heel fijn. Bedankt daarvoor.

Een puntje van kritiek. Ik had gereserveerd voor 7 kinderen. Op het laatste moment waren er 6 kinderen. Maar ik moest betalen voor 7. Mijn vriend en ik hebben toen om en om meegedaan maar het is toch een beetje gek.

Bedankt voor de leuke dag.

Verbeterpunten of tips

Hoi Powerzone,

Mijn zoon heeft een leuke verjaardag bij jullie gehad. Een jongen voelde zich niet goed waarschijnlijk door suikertekort en jullie medewerker gaf hem een cola en stelde hem gerust, heel fijn. Bedankt daarvoor.

Een puntje van kritiek. Ik had gereserveerd voor 7 kinderen. Op het laatste moment waren er 6 kinderen. Maar ik moest betalen voor 7. Mijn vriend en ik hebben toen om en om meegedaan maar het is toch een beetje gek.

Bedankt voor de leuke dag.


Anoniem

7/10

We hebben gelachen

Sterke punten

Super leuk

Verbeterpunten of tips

Het is best klein, wat uitbreiding zou leuk zijn


Anoniem

5/10

Bowling

Sterke punten

Website werkt goed.

Verbeterpunten of tips

Flashlights schijnen irritant in ogen. Als je met kinderen bent zou het fijn zijn om ook voor niet-disco variant te kunnen kiezen.


Anoniem

4/10

Viel een beetje tegen. Kwaliteit is achteruit gegaan. Schoenen waren heel slecht baan was slecht. Kon niet glijden was stroef. Ga zo maar door.

Sterke punten

Het bestellen ging makkelijk en snel

Verbeterpunten of tips

Nieuwe schoenen. En zorgen dat de baan goed is


Anoniem

7/10

Leuk gebowld en hele lekkere pizza’s gegeten in een mooie entourage.
Toiletten waren helaas een kledderboel en alle handdoekhouders waren leeg.

Sterke punten

Het eetgedeelte ziet er leuk uit

Verbeterpunten of tips

Toiletten beter onderhouden en schoonhouden


Anoniem

9/10

Het was een gezellige avond

Sterke punten

Alles verliep heel soepel, de service en hulp van de medewerkers waren goed.

Verbeterpunten of tips

De muziek staat erg hard waardoor het lastiger is om te praten met elkaar.