De activiteit
Offerte/ Email
7.8/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.2/10

Geen aanrader met jonge kinderen (6-7)

heb ik niet gezien

er was geen ontsmettingsmiddel, twee kinderen hadden wondjes opgelopen.
er was geen ontsmettingsmiddel, twee kinderen hadden wondjes opgelopen.
een groep van 6jarigen 20 min op het eten laten wachten is erg. en het dan nog in 2 delen brengen zo dat de ene helft 5 min naar de andere helft mag kijken, kan helemaal niet

Stg. IVN

Afspraak maken ging al slecht. Was een optie vastgezet, en op het moment dat we gingen bevestigen werd er gezegd dat het niet kon meer omdat er een grotere groep was. Daarnaast gewoon slechte baan... Afspraak maken ging al slecht. Was een optie vastgezet, en op het moment dat we gingen bevestigen werd er gezegd dat het niet kon meer omdat er een grotere groep was. Daarnaast gewoon slechte baan die absoluut niet recht loopt. Slechte en te langzame bal retour. Shitmuziek, die veel te hard stond... we zijn niet allemaal tieners met een slechte muzieksmaak. Vreemd eerste betalen voor de baan, en daarna drankjes apart die men ook niet eens afrekent bij vertrek maar tussendoor. We hadden baan gereserveerd van 15:00 tot 16:00. Maar de baan konden we pas op om 15:11, en werden wel om 16:00 ineens van het scorebord gehaald en stond de volgende groep ons al bijna 10 minuten van de baan te staren. Dit heb ik aangegeven, waarna er gewoon recht in je gezicht word gelogen over de tijd, want we konden wel al om 15:00 de baan op. En aansluitend werd nog gezegd dat het mogelijk iets korter was omdat er een grote groep had gereserveerd alsof dat ons probleem is.

ehhh denken aan het geld door een grote groep beter te behandelen

Heb je even? Betere banen, hou je vast aan afspraken en tijden. achteraf betalen, en dus niet op diverse momenten. Betere balreturn en sorry dat ik het zeg, maar gewoon betere service want die was... Heb je even? Betere banen, hou je vast aan afspraken en tijden. achteraf betalen, en dus niet op diverse momenten. Betere balreturn en sorry dat ik het zeg, maar gewoon betere service want die was echt slecht. Oh ja en doe wat aan de verschrikkelijke muziek.

Wij komen niet meer terug

Schoenen maten niet beschikbaar, of schoenen kapot, maar de slechte service van het personeel is de reden dat wij niet meer terugkomen. Zo ga je niet met klanten om!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor de feedback op uw ervaring bij de Powerzone. Wij willen u vriendelijk verzoeken uw ervaring met ons te delen via info@powerzone.amsterdam zodat wij kunnen onderzoeken wat er heeft plaatsgevonden met desbetreffende medewerkers.
Onze excuses voor uw tegenvallende ervaring bij ons, wij willen graag uitzoeken wat er is gebeurd.

Priem

Bowlingbaan was slechte kwaliteit en bowlingballen zat weinig variatie in qua grote van vingergaten

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor deze review. Qua bowlingballen zorgen wij altijd dat er verschillende ballen beschikbaar hebben. Vanaf 5 kilo zonder gaten voor de vingers tot de zwaarste ballen vanaf 15 kilo. Wij hebben van alles beschikbaar en willen u er graag op attenderen de volgende keer een van onze personeelsleden te vragen voor andere ballen als u deze zelf niet kan vinden.
Wij hopen u de volgende keer weer bij de Powerzone te mogen verwelkomen!
Team Powerzone

Slecht. Alle banen zijn ongeveer hetzelfde; geen hoogteverschillen of op een andere manier uitdagende banen. Verder is het jammer dat je een soort van in een gymzaal staat met iedereen bij elkaar.... Slecht. Alle banen zijn ongeveer hetzelfde; geen hoogteverschillen of op een andere manier uitdagende banen. Verder is het jammer dat je een soort van in een gymzaal staat met iedereen bij elkaar. Meer afscheidingsmuurtjes zou leuk zijn zodat niet iedereen met elkaar mee kijkt. Verder veel geschreeuw in de zaal, vreselijk.

Piraten thema

Zie eerste punt

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor de feedback op uw ervaring bij de Powerzone. Wij nemen alle punten zowel positief als negatief op in onze bespreking en streven altijd naar verbetering van onze services.
Wij hopen u de volgende keer weer bij de Powerzone te mogen verwelkomen.

Ekaterina

In bevestiging e-mail stond dat wijn 15 min daarvoor moeten komen. Onze afspraak was om 12.00 en het ging nog gesloten. Wij moesten buiten wachten met slecht weer met kinderen die al naar binnen... In bevestiging e-mail stond dat wijn 15 min daarvoor moeten komen. Onze afspraak was om 12.00 en het ging nog gesloten. Wij moesten buiten wachten met slecht weer met kinderen die al naar binnen wilde... het was niet leuk.

Leuke activiteiten

Het eten packet voor kinderen kan ook gezond kunnen!!!! 5 van 10 kinderen vormden het niet lekker

Rayko

Leuke avond! Top verjaardagsfeessie gehad hoor!

Behulpzaamheid, locatie,

Wegwijzen bij aankomst: hier zijn de banen, hier is het toilet etc. Wellicht iets meer verschillende muziekšŸ˜¬

Bowlen

De service was erg goed, aardig personeel en werd goed geholpen.

De kranen in de wc zijn niet goed geplaatst wat het moeilijk maakt om je handen te wassen. Bij het bowlen raakt iedereen de bowlingballen aan dus dan zou het fijn zijn als je normaal je handen kan... De kranen in de wc zijn niet goed geplaatst wat het moeilijk maakt om je handen te wassen. Bij het bowlen raakt iedereen de bowlingballen aan dus dan zou het fijn zijn als je normaal je handen kan wassen. Ik ben naar de dames toilet gegaan en hier trof ik in alle twee de wcā€™s poepsporen aan.

Beste Quinty,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij waarderen alle feedback positief of negatief en streven er altijd naar onze services te verbeteren.
Wij zullen met onze personeel uw...
Beste Quinty,
Wij zullen met onze personeel uw ervaring bespreken en zullen extra op de hygiene van de toiletten letten.
Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij de Powerzone!

Really ba Mini golf facilities

no

When people book for an activity (Mini Golf) have enough Golf balls for each person or the same count of golf clubs because big groups can't enjoy the challenge or have fun when most of the time is... When people book for an activity (Mini Golf) have enough Golf balls for each person or the same count of golf clubs because big groups can't enjoy the challenge or have fun when most of the time is about waiting mostly and having this little amount to move forward also ruins the experince for the other groups of peple trying to enjoy the game.

Dear Sir/Madam,
Thank you kindly for your review, we appreciate all feedback positive or negative, as we always strive towards improving our services.
Regarding giving the amount of golf...
Dear Sir/Madam,
Regarding giving the amount of golf balls per group is to make sure the minigolf area is organized, as we have 12 holes and if 30 people all have their own ball, 1 group would be able to take over all the holes and people would play indivdually instead of together as a group. Hence why you would even have to wait longer if that would be the case.
We hope to see you soon again!
With kind regards,

Happy family

Matig bowlingbaan

Teveel hinderlijke lichten, muziek erg eentonig, pionnen aan touwtjes, beetje knullig/niet professioneel.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij waarderen elke review en zullen uw punten corresponderen met ons personeel.
Toch hopen wij dat wij u de volgende keer weer mogen...
Geachte heer/mevrouw,
Toch hopen wij dat wij u de volgende keer weer mogen verwelkomen!