De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Vrije Universiteit

Informatievoorziening door de medewerkers en op de website kan beter.

Informatievoorziening kan beter rondom het arrangement. Bij aanvang gevraagd hoeveel drankjes er per persoon genuttigd mogen worden. Hier werd aangegeven dat dit er twee waren, echter bleek dit niet correct te zijn toen wij wilden afrekenen.

Geachte Gast,

bij het zgn. Happy Strike arrangement, zitten 2 drankjes zoals aangegeven. Graag zouden wij willen weten, wat er volgens u niet klopt?

Team Powerzone

Het mechanisme waarmee de pins op hun plek worden gezet werkte niet goed. Om die reden hebben we een derde van de tijd niet kunnen bowlen. Door de drukte was er geen mogelijkheid deze tijd in te...

Het systeem waarmee die kegels op hun plek worden gezet is gewoon waardeloos.

Beste Gast,

ondanks regulier en preventief onderhoud, kan het voorkomen dat er wat mis gaat met de apparatuur. Dat vinden wij net als u, heel vervelend. Dat is ook niet de bedoeling uiteraard.
ik zal u contacten voor een oplossing.

Team Powerzone

Vind het erg vies binnen. Toiletten, tafels echt vies.

De serveerster was erg duf. Zetten dingen bij de verkeerde mensen neer zorgde voor veel verwarring.

Beste,

bedankt voor uw bezoek en reactie.
Helaas heeft u niet de service ontvangen zoals wij deze graag leveren.
Dat is vervelend voor u en niet de bedoeling.
ik zal u contacten.

Hartelijke groet,

Team Powerzone

Het was een super feestje!

Er lag gebroken glas in de glow in de dark midgetgolf ruimte!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek! Graag tot ziens bij Powerzone.

Super!

Er lag gebroken glas in de midgetgolf ruimte!!

DJ

De website ziet er fantastisch uit, fantastische beleving en alles waar ik vragen over had werd zowel telefonisch als per mail goed en duidelijk beantwoord. Helaas vond ik het dan ook zwaar tegen...

Zie mijn ervaring. We kregen geen uitslag van het bowlen, maar kan zijn dat jullie dat niet doen. Verder vond ik het eten [kindermenu, hamburger] echt heel slecht. Het is al jammer dat je dit soort 'eet' keuzes moet maken, maar als het dan vervolgens ook nog eens niet smakelijk is, dan vind ik het rond uit slecht. Bij het kindermenu hoorde een speeltje, maar we kwamen er ter plekke achter dat het speeltje was vervangen voor zoetigheid, wat ook weer niet goed viel, als je kinderen een kadootje hebt beloofd.

Crystal

Het was erg druk en denk daardoor ook wat rommelig. We hadden drankjes and snacks inbegrepen maar snacks hadden we niet gekregen als ik niet had aangegeven dat er nog niks was gebracht. Ook is er...

Beste Crystal,

Hartelijk dank voor uw bezoek en review.
Wij zullen uw aandachtspunten intern bespreken en komen met een reactie bij u er op terug.

Was lache

Bier was lekker

Meer bier

Graag gedaan! Tot ziens bij Powerzone, Team Powerzone

Wij hebben met ons team onwijs genoten op de verschillende onderdelen en het eten was vers en zeer goed! Er is voor elk wat wils en dat is perfect!

Het hele concept was sterk. Vooral dat je bij het reserveren voor verschillende combinaties kunt kiezen is een heel goed plan!

Misschien een iets betere afzuiginstallatie!

Geachte Gast,

bedankt voor uw bezoek! We hopen jullie nogmaals te mogen begroeten bij Powerzone!

Team Powerzone

Ik ben helemaal niet tevreden over hoe het kinderfeestje is verlopen. De man bij de receptie was aan de telefoon en vond dat blijkbaar belangrijker dan om de gasten te helpen. Hij bleef meer dan 10...

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht en review.
Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen het e.e.a intern uitzoeken en dit bespreekbaar maken met het personeel in ons wekelijks overleg.