1994 beoordelingen

Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

1994 Reviews

Daniel

Onze middag was gezellig.

Goede sfeer en goede service.
Lekker bier en hapjes.

Baan is te stroef.

Te weinig schoenen in goede maat .
Schoenen niet fris.

Tafels en vooral toilet mag echt regelmatiger schoongemaakt worden.

Hapjes en drankjes erg prijzig.

Reactie Powerzone:

Beste Daniel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en streven ernaar onze service continu te verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team... Beste Daniel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en streven ernaar onze service continu te verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Britt

Prima voor een avondje uit.

Bowlen was heel erg leuk, prima keuze uit drinken, bittergarnituur was ook prima

Het glow in the dark minigolf was echt vreselijk saai.

Beste Britt,

Bedankt voor deze review en hopelijk tot de volgende keer!

Team Powerzone

May

Fun

Fun

Niks

anonymous

Erg gezellige avond gehad, leuke sfeer een goed aangekleed.

We werden snel geholpen bij de balie, alles was duidelijk en bestellen met de ipad ging erg makkelijk.

anonymous

We hebben het erg leuk gehad!

de glow-golf is echt superleuk!

voor bowlen: tips voor welk balgewicht voor kinderen goed is, en iemand die af en toe een houding- of worp tip geeft zou handig zijn. Mijn zoontje raakte een beetje gedemotiveerd omdat zijn worpen niet echt gericht waren; dankzij de bumpers raakte hij wel van alles, maar hij had zelf ook dondersgoed door dat dat meer geluk dan kunde was. En ik ben ook niet echt een talent dus kon hem niet echt helpen. Bovendien neemt een knorrig kind sowieso niks aan van zijn moeder..

Goed georganiseerd.

Leuke gelegenheid, alles keurig netjes, vriendelijk personeel.

anonymous

Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een... Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een supergezellig teamuitje gekomen. 1 avond lasergamen en 1 avond glow in the dark minigolf. Beiden met een grill erna. Topprijs en topavond.

Alles stond klaar voor het eten, bittergarnituur was ruimschoots voldoende, er liep iemand mee voor de drankjes..

Bij een vegetarische gast wellicht een aparte grill, nu lag vlees, vis en vegetarisch op 1. Verder top..

Kempenaar

Heel goed

Gastvrijheid

Nvt

Meyn

Het was een gezellige avond, alleen jammer dat de receptie onze kaartjes kwijt was en we de namen van de vorige spelers op het bord hadden.

Reservering is makkelijk via internet

Extra hulp bij de receptie

Erg goed ervaaring. Behulpzaam personeel

leuke activiteiten

nvt

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze review en hopelijk tot de volgende keer!

Team Powerzone