Je aankoop wordt beschermd

Nurys

Gezellig

Aanbieding

Niks

The reservation online went smooth. Nice place, the kids enjoyed very much. The personal was kind and helpful.

Good bowling lanes, wide array of shoes and ball sizes.
Great service.
Food not expensive

No comments

Leuk met goed personeel.

Ruimte tijdens de activiteit .

C Ootes

Wij hadden het arrangement met lasergamen, grillen, 4 drankjes met bittergarnituur. Wij hadden de afspraak gemaakt dat wij om 17:00uur zouden beginnen met lasergamen en daarna te gaan eten, maar...

Meerdere activiteiten te doen en powerzone is redelijk groot waardoor mensen verspreid zijn en je geen te drukke gevoel hebt.

Marla

Bowlen en lasergamen met 4 personen.

Muziek bij bowlen was erg leuk. Goede service met eten en drinken. Bij het lasergamen was de scorekaart erg leuk die we meekregen.

Er waren wel erg weinig toiletten en die waren ook niet schoon. Ook moest ik heel erg zoeken naar een kleine maat bowlingschoenen.

Prima service, met humor gecommuniceerd

Leuke ervaring gehad.

Glow golf baan zou misschien een beetje aangepast kunnen worden, het is al een lange periode zo.

Marco Schmidt

We hebben 2 banen gehuurd, met 5 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 4.

We waren te vroeg, en collegas waren zeer aardig (we mochten naar de wc! haha), ook was de ervaring zelf fijn, makkelijke (ook de schoenen), en zonder muziek maar met de lichten heel leuk. Ook dat je per beurt de kinder bumpers kon regelen, was echt top! Service duurde iets lang om eerst langs te komen, maar daarna was het helemaal top. Ook kosten enz. was zeer duidelijk, wat erg fijn is en alles voelde schoon.

Ik vind het heeeeeeel jammer dat de pionnen aan een touwtje zijn... dat is echt een groot min punt, omdat het het bowlen minder leuk maakt voor mij. De pionnen vallen anders, en het voelt ook 'goedkoper' helaas, en ik zou verder reizen voor een baan waar dit niet zo is.

Afgezien van de continue teringherrie, hartstikke leuk. Serieus: zonder die muur van geluid zou ik er voor mijn plezier naar toe gaan. Zelfs bij de entreebalie moet je schreeuwen om jezelf...

De zaakjes op zich goed geregeld, attent personeel, ziet er leuk uit.

Zie bovenstaand: dat een bowlingbaan herrie genereert spreekt voor zich. Maar probeer die in de overige ruimtes te dempen zou ik zeggen. Nu zijn daar ook alleen maar harde materialen gebruikt en klepperen de snackkarretje over metalen platen en zo. Iedereen gaat noodgedwongen staan schreeuwen. Voor ons een reden om volgende keer ons heil elders te zoeken.

Reactie Powerzone:

Beste Gijs,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij zijn een activiteiten centrum onder 1 dak, waaronder kinderfeestjes en vrijgezellenfeesten worden gereserveerd. De mensen komen graag samen bij ons om van de activiteiten te genieten wat betekend dat de adrenaline hoger is dan normaal. Wat vaak ook de reden is van veel geluiden wat enigszins als ''lawaai'' ervaren kan worden.

In de hoop u voldoende geĆÆnformeerd te hebben.

Met vriendelijke

Powerzone