De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Behoorlijk druk en ietwat chaotisch op de dag dat wij er waren maar de dames achter de balie waren erg klantvriendelijk.

Betere communicatie naar klant toe over activiteit als deze wijzigt of anders verloopt dan gepland.

Kimberley

Het was super gezellig! De mevrouw achter de balie was heel aardig en vrolijk! Legde het goed uit!

Leuke bowling baan, sommige personeelsleden mogen wel beter hun best doen om de plek tot zijn recht te laten komen.

De receptie en medewerker van het restaurant waren super vriendelijk. Zeker de receptie is een leuke binnenkomer.

Bij de bar stonden 5/6 jongens bij elkaar en niet perse de vriendelijkste.
De gene die de drankjes bracht kwam geen lach vanaf en ook een van de serveerders in het restaurant kwam geïrriteerd over.

Leuk en de moeite waard, niks op aan te merken.

Kinderfeestje, met 11 kinderen ca. 9 jaar oud

Vriendelijk personeel in de receptie en bediening

Arrangementen zijn te kort en aan de dure kant voor een all inclusive kinderfeestje. Vandaar dat ik het zelf timen van de verschillende activiteiten aanbeveel.

Alhoewel ik mindere punten in de regel weg kan strepen tegen positieve punten waardoor ik geen noodzaak ervaar deze te delen, wil ik in dit geval toch een kanttekening plaatsen bij ons bezoek. De...

Geen, met uitzondering van communicatie via mail

Zie bovenstaande

Meneer Bavinck,
Wij hebben u persoonlijk een mail gestuurd om te achterhalen waar het precies is misgelopen.
Mvg, Powerzone Team

Goed bereikbaar vanaf centraal,
prettige ontvangst
gezellige avond gehad,

het is fijn dat er via en tablet besteld kan worden, is heel efficient
personeel is vriendelijk en behulpzaam
we hebben een gezellig avond gehad

toiletrollen in de gaten houden, nu waren beide toiletten niet voor zien van toiletpapier er werd gebruik gemaakt van de handdoekjes, is ook een idee

Personeel super vriendelijk en erg behulpzaam en flexibel

Super vriendelijk personeel

Wij hebben gebruik gemaakt van het bowlen.

De nummers bij de banen ontbreken. De tablet bij de baan was niet actief, maar na navraag, bleek dat je ook op een andere tablet drinken konden bestellen, dit was niet van te voren aangegeven.

Bedankt voor u feedback.
Vooral u feedback m.b.t. de tablets zal met het team gedeeld worden om zo in toekomst beter de verwachtingen van de gast tegenmoet te komen.
Dank nogmaals voor de tip en hopelijk mogen wij u binnenkort weer verwelkomen.
Je Powerzone Team

We zijn gaan lasergamen, met drank & snack arrangement. Alles verliep soepel en het lasergamen was ook met een kleine groep erg leuk!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de positieve reactie.
Hopelijk mogen wij jullie binnenkort weer verwelkomen.
Je Powerzone Team