1991 beoordelingen

Fun

Fun

Niks

anonymous

Erg gezellige avond gehad, leuke sfeer een goed aangekleed.

We werden snel geholpen bij de balie, alles was duidelijk en bestellen met de ipad ging erg makkelijk.

anonymous

We hebben het erg leuk gehad!

de glow-golf is echt superleuk!

voor bowlen: tips voor welk balgewicht voor kinderen goed is, en iemand die af en toe een houding- of worp tip geeft zou handig zijn. Mijn zoontje raakte een beetje gedemotiveerd omdat zijn worpen niet echt gericht waren; dankzij de bumpers raakte hij wel van alles, maar hij had zelf ook dondersgoed door dat dat meer geluk dan kunde was. En ik ben ook niet echt een talent dus kon hem niet echt helpen. Bovendien neemt een knorrig kind sowieso niks aan van zijn moeder..

Goed georganiseerd.

Leuke gelegenheid, alles keurig netjes, vriendelijk personeel.

anonymous

Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een... Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een supergezellig teamuitje gekomen. 1 avond lasergamen en 1 avond glow in the dark minigolf. Beiden met een grill erna. Topprijs en topavond.

Alles stond klaar voor het eten, bittergarnituur was ruimschoots voldoende, er liep iemand mee voor de drankjes..

Bij een vegetarische gast wellicht een aparte grill, nu lag vlees, vis en vegetarisch op 1. Verder top..

Kempenaar

Heel goed

Gastvrijheid

Nvt

Meyn

Het was een gezellige avond, alleen jammer dat de receptie onze kaartjes kwijt was en we de namen van de vorige spelers op het bord hadden.

Reservering is makkelijk via internet

Extra hulp bij de receptie

Erg goed ervaaring. Behulpzaam personeel

leuke activiteiten

nvt

Reactie Powerzone:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze review en hopelijk tot de volgende keer!

Team Powerzone

Lasergamen en Bowlen

N/A

N/A

anonymous

Personeel loopt als een kip zonder kop. Vaak moeten vragen wanneer de bittergarnituur komt. Uiteindelijk na 1 uur gewacht te hebben en bijna klaar waren met het activiteit kwamen ze met het... Personeel loopt als een kip zonder kop. Vaak moeten vragen wanneer de bittergarnituur komt. Uiteindelijk na 1 uur gewacht te hebben en bijna klaar waren met het activiteit kwamen ze met het bittergarnituur.
Dus beter opleiding en wat betere service verlenen. Er loopt ook geen personeel naar de bowlingbaan (je plek) om eventuele informatie/aanwijzingen te geven. Je krijgt een blaadje met je baannummer en het nummer voor het bestellen van drankjes en je mag het zelf allemaal uitzoeken!
Enige bij lasergamen werd er service verleent.

Duidelijkheid en beter service verlenen! Beter personeel opleiden!

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij zullen met de desbetreffende medewerkers van de dag van uw bezoek bespreken wat er... Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij zullen met de desbetreffende medewerkers van de dag van uw bezoek bespreken wat er precies heeft plaatsgevonden zodat wij onze service en activiteiten continu kunnen verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone