Powerzone

Powerzone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Powerzone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company994
7.7/10
85 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Powerzone met 7.7/10. Gebaseerd op 994 ervaringen.
Offerte/ Email
De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
Service
Funfactor

Jan-Jasper Versloot / Hoop voor Noord

Goede ervaring en snelle service. op de website stond dat het lasergamen was volgeboekt en vervolgens heb ik gebeld..
aardige medewerker gesproken die nog een gaatje heeft kunnen vinden..
de jongeren groep die daar was heeft ervan genoten en bedankt voor weer een leuke avond..
tot de volgende keer.

Leuke activieteiten

Kopje koffie voor de begeleidende ouders.
Betere akoestiek / geluiddemping. Met meerdere kinderfeestjes is het heel gehorig.

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd en uw verbeterpunten ten zeerste genomen.

Leuk kinderfeestje..

Goed (8/10)

Registratie desk - zie boven

Beste Clara,

Score voor Powerzone:4/5

Prima weer. .
alleen registratie systeem/help desk werkt niet goed. dat wil zeggen lange wachtrijen..

Voldoende (6/10)

Meer individuele aandacht en meer tijd tussen activiteiten

Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Lopende band-behandeling met weinig flexibiliteit.

Bob
Bob

Tijdens het eten wilde de bediening ineens geld verdienen door snel en veel drank te schenken, top!

Achter de bar hadden ze weinig zin om geld te verdienen aan drank.

Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Prima avond gehad! ruimte voor verbetering is er zeker. tip: maak een customer journey. het gaat om de beleving. gasten komen binnen, geef even aan dat ze opgehaald worden voor de activiteit, biedt ze een drankje aan, wellicht al een hapje binnen afzienbare tijd, leg even kort uit: zo ziet het programma eruit, neem gerust plaats en vermaak je zelf wij komen zo bij jullie, laat instructievideos zien op grote schermen zodat iedereen weet hoe het werkt en waar je op moet letten. de activiteit begint: gasten zijn verheugd, hebben een of twee drankjes op, verpest de sfeer dan niet en doe enthousiast mee ipv pissig worden (lasergamen kan spectaculairder met duidelijke puntentelling en extra gadgets om punten te verdubbelen, zie concullegas). eten: kwalitatief ok, meer mag je niet verwachten, of toch wel? hier liggen kansen om er iets gezelligs van te maken. u-vormen betekent dat je tegen ruggen aan kijkt. zover de beleving van het eten. zoals ik zei: prima avond gehad!.

Voldoende (6/10)

De kinderen vonden het erg leuk!

Ik had graag vooraf wat meer informatie gehad over het programma. Tussendoor heb ik zelf een aantal keer gevraagd wat de bedoeling was: of ze nog een spelletje zouden lasergamen en hoeveel pauze er tussen zat. Ook moest ik zelf om het drinken vragen.

Beste mevrouw van Dijk,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. In het weekend hebben wij helaas storing aan de website ondervonden waardoor het reserveren van activiteiten belemmerd werd. Inmiddels kunnen wij u meedelen dat de storing gelukkig is verholpen. Fijn om te horen dat de communicatie via de mail goed verlopen is.

Vervelend om te horen dat uw ervaring op het service gebied minder goed verliep. Door de extreme drukte zijn wij daarin tekort geschoten. Uw feedback word ten harte genomen, wij streven ernaar om onze gasten van hoge kwaliteit service te voorzien.

Wij hopen u wederom in de toekomst te moge verwelkomen.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Boeken via de site liep steeds vast, communicatie via de mail was wel prima! de kinderen vonden het erg leuk, de communicatie naar ons (over de planning) kon wel wat beter.

Frank masker
Frank masker

Enthousiast personeel

Ook kleinere bierglazen , niet iedereen wil een Amsterdammer, is best groot glas

Beste Frank,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd. Fijn om te horen dat onze medewerkers snel gehandeld hebben en de fout in de planning goed opgelost is. Het is geen probleem om een fluitje te bestellen, voor de volgende keer =).

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Prima enthousiast personeel , klein foutje in de planning werd goed opgelost.

Locatie

Weinig banen
We misten de moeilijkheidsgraad bij de banen.
Het was verder een beetje onpersoonlijk

Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Op zich prima avond gehad. leuke activiteit..
reservering stond er alleen niet goed in. wel wat verbeterpunten mogelijk.

Uitstekend (10/10)

Wij werden netjes begeleid van onderdeel naar onderdeel in onze arrangement.

Duidelijkere informatie over arrangementen.

Beste Jeritza,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd.

Score voor Powerzone:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Mijn team en ik hebben ontzettend genoten van ons teamuitje en zullen snel weer terugkeren !.

Claudia
Claudia

Beste Claudia,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd.

Score voor Powerzone:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Leuk even weg met een kinderfeestje. ontzettend leuke dag gehad en kinderen lekker naar hun zin .

Bedrijfsinformatie

De locatie van Lovers Powerzone "Onder de Brug" is de plek om te bowlen, lasergamen, glowgolfen en voor een gezellige BBQ. De locatie is gelegen in het centrum van Amsterdam op 200 meter van Centraal Station, aan en met uitzicht over het IJ. Een plek waar dag en nacht iets te beleven valt en mensen samen komen om te ontspannen.
Adres
De Ruyterkade 153