Powerzone

Powerzone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Powerzone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company811
7.8/10
Goed (8/10)
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Powerzone met 7.8/10. Gebaseerd op 811 ervaringen.
Offerte/ Email
De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
Service
Funfactor

Zeer goed (9/10)

Wij vonden de medewerkers bij Powerzone heel aardig.

Jammer dat we zoals aangekondigd met behoorlijk minder dan 40 personen kwamen (dat ligt aan ons werk) en dat daar geen rekening meer mee gehouden kon worden. Dat zou wat ons betreft wat flexibeler kunnen. Verder hebben we gevraagd om een factuur i.p.v. contante betaling en moeten daarvoor EUR 12,50 betalen. Dat wordt als heel veel ervaren. Misschien dat daar toch iets aan verbeterd kan worden.

Score voor Powerzone:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We waren bij powerzone i.v.m. een bedrijfsuitje. iedereen was heel enthousiast en zelfs nogal fanatiek! we hebben een ontzettend leuke tijd gehad, het spel is goed uitgelegd en alle apparatuur werkte en was prima in orde. ook over drankjes/hapjes geen klachten, het was erg gezellig!.

Silvana
Silvana

Nvt

Score voor Powerzone:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Uitstekende service. voor herhaling vatbaar.

sacha
sacha

heel aardig personeel, alles goed en snel geregeld.

geen airconditioning aanwezig wat met de warmte buiten wel iets was waar we naar uit hadden gezien.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Heel gezellig en luidruchtig kinderfeestje met bowlen en lasergame, personeel ontzettend aardig en alles goed geregeld..
iedereen heeft een goeie tijd gehad.

Goede begeleiding

Bediening kan beter. Wij waren met een groep en er was aangegeven dat 1 persoon aangesproken zou worden voor nieuwe bestellingen, maar zelfs toen onze bowlingtijd al voorbij was werden er ng bestellingen op de tafel neergezet.

Score voor Powerzone:4/5

Een prima ervaring.

Jeroen
Jeroen

Alles was keurig in orde

Super.

Goed (8/10)

Vegetarian snacks, written english communication

Score voor Powerzone:4/5

a.philips
a.philips

Kind vriendelijk en goede service..alles snel via de mail.

Een soort Ikea tas ontwerpen...om de keuze te maken de schoenen mee naar bowlingbaan te nemen..nu hadden wij alle schoenen los op onze plek.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Een locatie dicht bij cs en een gezellige sfeer...

Matig (5/10)

Het spel is goed opgezet en maakt dat je heel fanatiek wordt. De locatie is zeer centraal en mooi aan het water.

Iets beter de spelregels uitleggen, wij hadden geen idee hoe we sommige spelfuncties (special powers) konden inzetten/verdienen. Ook is de service redelijk, maar kan beter. Personeel niet echt enthousiast en lijkt of ze niet echt willen uitleggen, helpen.

Beste Kirsten,

Dank voor je review. Powerzone neemt de meningen van haar gasten altijd serieus en wij proberen onze dienstverlening mede met de resultaten van de reviews te optimaliseren.

De special powers worden in de instructievideo behandeld, maar roepen frequent nog vragen op. Het is voor ons team altijd een uitdaging om hier op de juiste wijze antwoord op te geven. Enerzijds willen wij niet het spelelement van het "zoeken" naar de powerpots weghalen, anderzijds willen we ook dat onze gasten de special powers kunnen najagen.
Zeker bij groepen die voor het eerst spelen zullen wij bij de eerste ronde terughoudend zijn met het geven van details over de powerpots en juist aangeven dat het vooral zaak is de tegenstanders te raken. Nogmaals dit is en blijft een lastig spanningsveld bij de instructies en uitleg.

Dat u ons team als ongeïnteresseerd hebt ervaren betreuren wij ten zeerste. Dit is niet wat u mag verwachten en niet hoe wij ons team trainen. Wij zullen dit intern uiteraard met de aanwezige teamleden bespreken.

Hartelijke groet,

Score voor Powerzone:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

2 keer lasergame spel met 7 personen.

Onvoldoende (4/10)

Het spel op zich is leuk opgezet.

Zie opmerkingen in de beschrijving bovenaan.

Geachte heer,

Allereerst dank voor uw reactie. Wij nemen elke review, positief en negatief heel serieus en proberen aan de hand hiervan onze dienstverlening steeds te optimaliseren en te voldoen aan de verwachtingen van onze gasten.

Helaas heeft uw verblijf voor u niet aan de verwachtingen voldaan. Dit betreuren wij uiteraard.

Inhoudelijk benoemt u twee punten. Enerzijds het niet exclusief gebruik van de midgetgolfruimte, anderzijds het lange wachten op het eten voor de kinderen.
Midgetgolf is een spel dat met elkaar gespeeld wordt en waarbij de deelnemers in groepjes van maximaal 5 personen per hole spelen. Uiteraard zijn de maximaal 5 personen altijd alleen mensen van uw eigen gezelschap. Het idee is dat er om beurten op de hole gespeeld wordt en de groep doorschuift naar de volgende hole als alle groepsleden de hole hebben gespeeld.
Aangezien wij een midgetgolfruimte hebben met in totaal twaalf holes kunnen er altijd meerdere groepjes tegelijk in de ruimte. Dit doen wij om zoveel mogelijk gasten de mogelijkheid te bieden om te spelen. Wanneer wij de ruimte exclusief voor een groep beschikbaar houden, zouden andere gasten ongeveer 45 minuten niet van de faciliteit gebruik kunnen maken. Dat vinden wij niet de juiste insteek.
De midgetgolf wordt net zo ingezet als de bowlingbanen: u maakt gebruik van 1 baan of 1 hole, maar de overige banen en holes worden door andere gezelschappen gebruikt voor hun activiteiten en gezelligheid.
Het spijt ons dat u hier andere gedachte over had en heeft.

Ten aanzien van het eten: Uw gezelschap was iets sneller klaar met golfen dan de verwachte tijd. Hierdoor was er een beperkte wachttijd van 10 minuten het gevolg. Dat u daarna nog 10 minuten heeft moeten wachten alvorens de kidsboxen geserveerd werden is een punt dat wij intern zullen bespreken en hiervoor dan ook onze welgemeende excuses.

Ondanks uw mindere ervaring hopen wij u alsnog vaker te mogen begroeten als gast in Powerzone.

Score voor Powerzone:2/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. wij dachten dat - bij het boeken van een kinderfeestje met minigolf - we de ruimte voor onszelf zouden hebben, maar dat bleek niet het geval te zijn. toen we dit ter discussie stelden aan het personeel werd ons verteld dat in de informatie staat dat dit nooit het geval is. achteraf heb ik dit nagekeken, en ik kan een dergelijke vermelding nergens vinden. noch op de website, noch in de algemene voorwaarden, noch in de boekingsbevestiging. het ontbreken van dergelijke informatie vind ik onvolledig, en onjuiste beweringen van het personeel vind ik onacceptabel..
ook duurde het erg lang - ongeveer 20 minuten - tot de kinderen na afloop van het spel hun snacks kregen, ondanks meerdere vragen van onze zijde. hierdoor werden de kinderen erg onrustig, hetgeen afbreuk deed aan het feestje..
al met al geen goede ervaring!.

Beste Marleen,

Dank je wel voor deze over het algemeen positieve review. Wij nemen elke review serieus en zullen uw "onvoldoende" scores intern bekijken.

Score voor Powerzone:3.5/5

Goed.

Bedrijfsinformatie

De locatie van Lovers Powerzone "Onder de Brug" is de plek om te bowlen, lasergamen, glowgolfen en voor een gezellige BBQ. De locatie is gelegen in het centrum van Amsterdam op 200 meter van Centraal Station, aan en met uitzicht over het IJ. Een plek waar dag en nacht iets te beleven valt en mensen samen komen om te ontspannen.
Adres
De Ruyterkade 153