De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.5/10

Deasy Christanty

Het was een gezellige avond geweest. Het barbecue gedeelte is niet helemaal goed gegaan. Na het bowlen, werden wij naar onze tafels (4 tafels) gestuurd. Een medewerker deelde mee dat hij straks met...

Goeie locatie en goeie muziek

Bij grote groepen meer medewerkers inzetten voor uitleg. Dus als eentje WEIGERT om een uitleg te geven, dan kan een collega dat wel doen. Wel klantvriendelijk op deze manier.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek en review. Met betrokken medewerker is gesproken en maatregelen genomen. Hopelijk zien we u nog eens terug. Team Powerzone

Goed en goed georganiseerd

Vlotte overgang van bowlen naar pizza

Het was in begin niet duidelijk of we zelf drankjes bij de bar moesten bestellen of dat iemand langs zou komen. Daardoor kwam het bowlen iets minder vlot op gang, de bowlers wilden graag eerst drinken bestellen. De service/bediening zelf was overigens prima.

Patty

Erg jammer dat de football bowlen baan gesloten waren , dit hadden ze graag willen doen , verder hebben ze zich goed vermaakt

Christiaan

Was zeer geslaagd, attente bediening, fijne ontvangst!

Geachte Heer. Mevrouw,

We hadden 2 verjaardagen te vieren, en het leek ons leuk om bij jullie te doen! Normaal gesproken gaan we altijd bij Knijn!
De families kwamen uit Alkmaar...

Meer personeel in het werken!

Geachte Gast,

dank voor uw bezoek en review. Helaas hadden wij met diverse technische problemen te kampen, die niet op te lossen waren op dat moment. Overmacht, waarvan u de dupe bent geworden. Wij zullen u, zoals beloofd nog persoonlijk contacten. Team Powerzone

Linda

Het was helaas geen geslaagd uitje. We hadden een uur footbowling gereserveerd maar de baan werkte nagenoeg niet. De bal liep constant vast, de dame van de Powerzone heeft er zeker 30min een helse...

Oja vanaf binnenkomst zeer plakkerige zolen, een dweil zou geen kwaad kunnen.

Beste Linda,

dank voor uw bezoek en reactie. Ondanks alle inspanningen, hebben wij u niet kunnen bieden, waar wij voor gaan, dat is een goede beleving. Dat vinden wij bijzonder vervelend! Wij zullen u persoonlijk contacten. Team Powerzone

Wát een leuke ervaring voor de kids dit. En wát een waardering voor het personeel hebben we gekregen.

Ondanks alle hectiek vriendelijk personeel.

De telefonische bereikbaarheid kon beter. Heb 2 dagen geprobeerd om telefonisch contact op te nemen voordat het uiteindelijk lukte. Maar gezien de drukte die we zagen zondag heel begrijpelijk.

Geachte Gast,

goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Graag tot ziens bij Powerzone!

Leuk en gezellig

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Graag zien wij u nog eens terug! Team Powerzone

Leuke avond gehad met vrienden alleen slecht behandeld door het personeel. Hierbij specifiek 1 persoon

Leuke sfeer

Wij zijn geholpen door 1 jongen aan de bar die er duidelijk geen zin in had en heel kortaf deed. Vervolgens was ons uurtje om en kwam hij gelijk met de rekening naar de baan, terwijl vrienden van mij nog een bal aan het gooien waren en wij niet om de rekening gevraagd hadden. Na vriendelijk te zijn en zeggen dat wij niet gevraagd hadden om de rekening en dat wij nog een drankje wilde doen kregen we de reactie, “ dus je gaat je rekening nog groter maken? Dan mag je dat straks allemaal zelf bij elkaar optellen want dat ga ik niet doen”.

Geachte Gast,

bedankt voor uw bezoek en reactie. Wij betreuren de gang van zaken en zullen zeker gepaste actie ondernemen hierop. Hartelijke groet, Team Powerzone

Een leuke ervaring in een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en makkelijk bereikbaar

Goede, snelle en vriendelijke bediening

De muziek stond erg hard, maar na een opmerkingen werd die iets meer getemperd

Geachte mevrouw,

dank voor uw reactie en bezoek. Goed om te lezen, dat u een leuke tijd heeft gehad bij ons. Graag tot ziens bij Powerzone! Team Powerzone