2052 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Op het stukje reserve na een geweldige ervaring.

Meedenken van het personeel ter plaatse.

* Bij aflopen lasergame iets betere begeleiding of uitleg hoe de uitgang te vinden.
* Reserveren verliep iets wat stroef.

Geachte heer,

Bedankt voor deze review en wij hopen u de volgende keer weer te zien!

Team Powerzone

Het was een leuk plek voor een kinderpartijtje

De activiteiten, bowlen en midgetgolfen waren erg leuk! Verder was ook de lunch voor de kinderen erg goed georganiseerd.

De bereikbaarheid per telefoon. Na meer dan een half uur in de wacht de haak er op gelegd. Erg slecht en dat heeft ook invloed op de algehele review. Verder kwamen wij op zondagochtend en aan en was... De bereikbaarheid per telefoon. Na meer dan een half uur in de wacht de haak er op gelegd. Erg slecht en dat heeft ook invloed op de algehele review. Verder kwamen wij op zondagochtend en aan en was het terras echt heel smerig, met peuken en glas ( lege flesjes drank) op de grond.

Reactie Powerzone:

Geachte heer, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen om continu onze service te blijven verbeteren. Wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen! Met... Geachte heer, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen om continu onze service te blijven verbeteren. Wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Bumpers deden het niet en muziek staat ook smiddags loeihard. Niet echt geschikt voor kinderen.

Goede baan

Service als er een storing is, muziek mag (veel) minder hard

Reactie Powerzone:

Geachte heer, Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij zullen er extra opletten hoe de kwaliteit en volume van de muziek staat, vooral op de dag is... Geachte heer, Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij zullen er extra opletten hoe de kwaliteit en volume van de muziek staat, vooral op de dag is dat niet de bedoeling. Toch hopen wij dat wij u de volgende keer weer mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

OK, maar beetje weinig BBQ voor een BBQ arangement

lekker centraal gelegen. Er zijn enthousiaste medewerkers. Hou die vast en laat ze de minder enthousiaste medewerkers trainen, dan komt het vast goed. Drinken bestellen met een tablet werkt prima.

onze activiteit begon later doordat de vorige groep later was gestart, maar moesten we zelf achter komen er was weinig begeleiding. Weinig vlees voor een BBQ event. vorige groep had een paar... onze activiteit begon later doordat de vorige groep later was gestart, maar moesten we zelf achter komen er was weinig begeleiding. Weinig vlees voor een BBQ event. vorige groep had een paar biertjes omgegooid op de bowlingbaan, ondanks verschillende vragen van ons om het op te ruimen is dat niet gebeurd. Binnenkomst en registratie was rommelig, ik denk een nieuwe medewerker (is dat handig op een drukke avond?) De DJ heeft een beetje eentonige smaak, kan best wat gevarieerder.

Reactie Powerzone:

Beste Frank, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken om te kijken wat wij kunnen verbeteren. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen... Beste Frank, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken om te kijken wat wij kunnen verbeteren. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Mozhda

Hele goede service van mevrouw met donkere haren ❤️

Lasergamen

Tussen Filmpjes bij bowlen

Beste Mohzda,

Bedankt voor deze mooie review, wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

M. de Boer

Slecht, ruim een maand van tevoren op de website de reservering om te footbowlen. Dit blijkt bij aankomst uit het arrangement gehaald te zijn. Medewerkers vroeg twijfelachtig of een collega geen... Slecht, ruim een maand van tevoren op de website de reservering om te footbowlen. Dit blijkt bij aankomst uit het arrangement gehaald te zijn. Medewerkers vroeg twijfelachtig of een collega geen contact met ons had opgenomen. Geen telefoontje, mailtje of sms gekregen. Optie om geld ter plaatse terug te krijgen was er niet. Gekozen om te gaan bowlen. Bowling baan was gewoon een bowling baan met veel luidruchtige jongeren. Hiervoor hadden wij niet naar Amsterdam gehoeven. Bij het bericht om Powerzone te beoordelen vragen ze bij een negatieve feedback eerst de mogelijkheid te geven om dit nog te veranderen. Waar je dit bericht naar toe moet sturen staat er niet bij. Uiteindelijk gereageerd op mijn reservering. Nu 10 dagen later geen reactie gekregen.

Mijn ervaring met Powerzone is dat ze graag je geld aannemen maar er niks meer voor willen doen.

Medewerkers zijn heel goed in het niet door bellen van activiteiten die uit het arrangement zijn gehaald.

Omgaan met de gasten. Deze niet voor niets laten komen. Reservering die gemaakt zijn en niet door kunnen gaan afbellen!

Reactie Powerzone:

Beste Marco, Bedankt voor deze feedback! Wij willen u verzoeken om met ons contact op te nemen via info@powerzone.amsterdam zodat wij uw ervaring kunnen bespreken per mail en kijken of wij iets... Beste Marco, Bedankt voor deze feedback! Wij willen u verzoeken om met ons contact op te nemen via info@powerzone.amsterdam zodat wij uw ervaring kunnen bespreken per mail en kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Eye

Goede sfeer

Meedenken, openheid en relaxheid

Communicatie, vaak dezelfde dingen moeten vragen of reminders gestuurd.

Beste Sylke,

Bedankt voor deze review en wij hopen jullie volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Nvt

Uitleg over het spel

We konden pas 11.55 naar binnen dus werd haasten om op tijd te starten. Weinig lichte ballen voor kids dus lang wachten. Wc niet schoon. Niet duidelijk op website dat er een verschil is tussen glow... We konden pas 11.55 naar binnen dus werd haasten om op tijd te starten. Weinig lichte ballen voor kids dus lang wachten. Wc niet schoon. Niet duidelijk op website dat er een verschil is tussen glow in dark en gewoon. Ik dacht dus dat we gitd gingen doen, helaas. Jammer dat dat niet los boekbaar is alleen arrangement.

Bowlen is leuk

Ga eerder open op zondag
Zorg voor meer lichte ballen voor kids feestje
Laat namen al online invoeren, scheelt weer tijd aan de balie
Maak duidelijk dat niet alles glow in the dark...
Ga eerder open op zondag
Zorg voor meer lichte ballen voor kids feestje
Laat namen al online invoeren, scheelt weer tijd aan de balie
Maak duidelijk dat niet alles glow in the dark is
Maak de wc schoon
Doe iets aan de akoestiek in de lunch ruimte

lasergamen en bowlen is leuk

heel karig dat we nog 4 drankjes over hadden uit het arrangement, maar dat dit niet met onze fles water verrekend kon worden die we gekocht hadden. Heel ongastvrij.