De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Geen prettige ervaring. Erg druk, chaotisch. Veel semi dronken toeristen. Te weinig personeel dus lang wachten om iets te vragen. Geen aanrader voor een kinderfeestje.

Personeel wat er is doet alles naar hun kunnen., maar vanwege onderbezetting niet toereikend.

Geachte Gast,

Bedankt voor u reactie online. Helaas lijkt het erop dat wij bij u gezelschap niet helemaal het service niveau hebben bereikt waarnaar wij streven. Hierover zal ons management contact met u opnemen.
Wel willen wij toelichten dat wij juist vanwege de overlast kinderfeestjes alleen overdag tot 17:00 aannemen... het lijkt erop dat desbetreffende overlast op deze dag wat eerder begon.

Zeer goed

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de beoordeling!

Het Powerzone Team

Helaas vond ik de service erg slecht. Bij binnenkomst moesten wij alles zelf uitzoeken en vragen. Dit voelde als genegeerd worden en personeel toonde weinig interesse.

Betere service

Beste Gast,

U reactie wordt zeer gewaardeerd en u zult binnenkort van ons management horen voor een toelichting over u ervaring bij ons.

Je Powerzone Team

Leuk spel, voetbalbowlen. De uitvoering is alleen niet helemaal goed.

Leuke activiteit

Het bezorgen van de drankjes duurde vrij lang. Ook kwamen de ballen steeds stil te liggen bij de kegels, waardoor we steeds moesten wachten. Dit nam veel tijd in beslag.
De banden aan de zijkant van de baan lagen niet gelijk met de grond en het poortje waar onderdoorgeschoten moet worden zou eigenlijk iets hoger moeten, omdat de bal vrij licht is en snel de hoogte in gaat.

De ervaring was leuk, maar de uitvoering van het spel kan beter.

Geachte gast,

BEdankt voor u reactie online. Het voetbowling systeem is inderdaad nog erg nieuw en wij hebben hier nog met wat kinderziektes te maken.

Wij werken hard met de leverancier en onze technische adviseurs om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Gelukkig komen wij steeds dichter op de ideale oplossing.

Hopelijk is alles bij een volgend bezoek verholpen.

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Reactie Powerzone:

Dank je wel voor de goede beoordeling.

Leuk concept

- Voorkomen vastlopen baan
- Check op rekening voor brengen (klopte niet)

Dank voor u reactie!

Het voetbowlen is nog heel erg nieuw en daardoor zijn er zeker nog wat kinderziektes met het systeem. Daar werken wij hard met onze partners aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Hopelijk is alles opgelost als u nogmaals op bezoek komt.
Wij kijken erna uit!

Perfect bedrijfsuitje of verjaardagsfeestje

Leuke ruimte, vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte ligging

Meerdere keren akkoord moeten geven op dezelfde offerte, apart betalen was moeilijk en tijdschema (verzamel tijd, begin tijd, wanneer drankjes etc) was niet duidelijk

Geachte gast,

Dank voor u reactie online en voor het delen van u ervaring bij ons. Wij gaan vooral kijken waar het met de offerte mis is gelopen. Ook hebben wij intern een discussie gehad hoe wij beter onze gasten kunnen begeleiden om zulke onduidelijkheid zoals bij u te vermeiden.

Dank nogmaals en hopelijk ziet u bij een volgend bezoek een verbetering.
Met vriendelijke groeten,

Oscar van Mourik

Bij aankomst moesten we zelf de tafel opruimen. Bestellingen via display kwamen niet aan en moesten we zelf bij bar (na 30 minuten wachten) ophalen en meenemen. Er werden wel drankjes bezorgd die...

Service van bijzonder ongastvrij niveau.

Beste Oscar,

Bedankt voor je reactie en je constructieve feedback. Wij gaan uitzoeken wat hier gebeurd is want zo hoort het niet. Tevens zult u van ons management horen met betrekking tot een toelichting over u bezoek.

Guy - Booking.com

A nice evening out for my company.

Service, customer orientation of the staff. A clear explanation of the game.

I would prefer to have a locker option to leave bags.

Dear Guy,

Thank you so much for your lovely review and positive words. We are pleased that you enjoyed your time with us. Hopefully we can welcome you back in the future sometime.

Best regards,
The Powerzone Team

Fun

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de mooie beoordeling!