De activiteit
7.4/10

De haai leek net echt

Ja die haai dus

Service en baan 12 was moeilijk

Makkelijke locatie, voor de kids echt leuk en goede service.

Voor herhaling vatbaar

Service

Leuke plek voor een kinderfeestjes en ook voor
Q-Time met je gezin, friends & fam

Lasergame was echt leuk

Sharida Hakim

Lasergame

Siggi heeft mijn zoon en zijn vrienden goed en duidelijk begeleidt...siggi je bent een topper , bedankt

Voor nu niet

Heel fijn, Ik had mail contact gehad over reserveren. We hadden het steeds over februari maar toen ik de definitieve datum moest doorgeven heb ik perongeluk maart gezegt. mijn fout. Maar de dame...

Enorm goede service om ons te faciliteren. Leuke mensen.

We hadden wel wat vaker iemand langs willen hebben om bestellingen voor drankjes op te nemen. De machine waar de bowlingballen op terug komen maakte enorm veel herrie op baan 7.

Te duur!

Beter cominiseren!

Telefoon opnemen, Jan wat sneller, 15 min wachten aan de lijn best lang.

Beste gast,

Wij proberen de telefoon altijd zo snel mogelijk aan te nemen, helaas lukt dat niet altijd door de drukte. Excuus hiervoor.

Tot snel bij de Powerzone

Helaas een hele hectische bedoeling, lang wachten met 12 kids in een klein gangetje. Niemand die de kids naar bv het bowlen begeleid zodat de volwassenen alles kunnen invullen. Wij wisten ook niet...

Kids vinden bowlen erg leuk. Medewerkers achter de horeca balie waren echt super!

Bij de receptie meer mensen neer zetten. Tijd nemen om activiteiten uit te leggen. Tussen de ene activiteit en de andere zit 30 min, dat is niet voldoende voor eten/taart en cadeaus met 12 kids.

Beste Fenske,

Vervelend dat nu en uw gezelschap niet duidelijk is uitgelegd waar u heen moest gaan. Wij zullen dit intern gaan bespreken met onze reserveringsmedewerkers.

We hopen u nogmaals te zien bij de Powerzone!

We hadden 2uur geboekt, maar al na 1 uur kwamen ze met de rekening.

Beste gast,

Bedankt voor uw reactie. Wij gaan er vanuit dat onze collega's niet opzettelijk na een uur al de rekening gebracht hebben. Onze excuses hiervoor!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Bowling was goed. Service duurde erg lang.

Leuke bowling.

Service voor drankjes duurde heel lang

Beste Edwin,

Wat vervelend om te horen dat de drankjes wat langer duurde dan je normaliter gewend bent. Wij proberen altijd onze service te verbeteren en zullen dit intern gaan bespreken met onze collega's.