7.8/10
Service
7.4/10
Funfactor

Asindi Pique

Helaas vond ik het arrangement erg tegen vallen. Weinig tot geen begeleiding, wat toch wel nodig is bij kinderfeestjes. Personeel niet goed op de hoogte en daardoor verschillende verhalen van...

Meer personeel inzetten. Personeel goed opleiden (er liep daar een meisje rond dat op elke vraag antwoordde "weet ik niet"). Wc deur repareren. Lasergame voor kinderfeestjes met aangepaste instructies. Meer begeleiding bij kinderfeestjes.

Beste mevrouw Pique,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd. Wij zullen uw verbeterpunten meenemen in ons wekelijks overleg, om ervoor te zorgen dat dit soort gevallen niet meer in de toekomst voorkomen.

Beste Isa,

Geslaagde avond

De service met de drankjes ging niet zo vlot

Beste Michelle,

Graciella

Het bowlen zelf was erg leuk, gezellige muziek! Het reserveren ging mis ik heb op tijd aangegeven dat we met meerdere personen kwamen, dit is niet goed overgekomen waardoor we maar 3 banen hadden...

Als er zo iets mis gaat met het reserveren, kom de klant dan tegemoet. Nu kwamen we daar aan en was het gewoon ja ik kan er niks aan doen we zitten vol.

Beste Graciella,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit word zeer zeker gewaardeerd.

Op vrijdag 8 december was het een drukke dag, waarbij er aan de telefoon is aangegeven dat er meer mensen op 1 baan mochten spelen en dat was geen probleem. Achteraf bleek er nog 2 extra mensen bijgekomen. Uiteraard wilde wij jullie niet teleurstellen waardoor er voor gekozen is om met meerdere mensen per baan te spelen.

Powerzone

Lekker gebowld met dito natje en droogje

Prettige ontvangst en dito bediening

Ik kan ff nx bedenken

Beste Paul,

Powerzone

Het was leuk lekker rustig en je loopt mekaar niet in de weg. Soms qas je wel even aan het zoeken de volgorde loopt niet goed op.

Leuke ongeving makkelijk te vinde mooie paintjob vriendelijke service.

Er zijn geen kluisjes je kan je jas aan een kapstok hangen maar al je bezittingen kunnen ee zo uit gehaald worden

Beste Sarina,

Powerzone

Bij binnenkomst moesten we heel lang wachten voor we ons konden aanmelden, toen werden we weer naar de volgende balie gestuurd om aan te melden waar we geen contact kregen met iemand achter de bar...

De lasergame ruimte, muziek en hele ervaring van het spel was heel leuk.

- Jammer dat we van de twee rondes niet de punten opgeteld kregen
- We hadden ons verheugd om eigen namen te mogen invullen
- service kan veel beter, niemand keek op of om toen we met zn 9enen met jas aan aan de balie stonden terwijl er heel veel mensen rondliepen

Beste Sammy,

E-bowler

Prettig, fijn, goede locatie.

geen gedoe met zelf de namen invoeren bij de baan, dit werd bij de incheck gedaan. vriendelijk personeel, maakte een praatje tijdens het bowlen. was geïnteresseerd

Beste Emiel,

Powerzone

Leuke ongeving makkelijk te vinde mooie paintjob vriendelijke service.

Beste Sarina,

Powerzone

Goed geregeld, personeel was goed zichtbaar en aanspreekbaar. Leuke middag gehad!

de bediening aan de bowlingbaan was snel en goed

ander muziek dit was voor de jongere echt oud dat vonden ze minder

Beste Bianca,