Powerzone

Powerzone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Powerzone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company899
7.8/10
85 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Powerzone met 7.8/10. Gebaseerd op 899 ervaringen.
Offerte/ Email
De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
Service
Funfactor

Prima (7/10)

Duidelijk uitgewerkt met nummers en overzichtelijk.

Geen verbeterpunten

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

We werden vriendelijk ontvangen. het was geen probleem dat we later begonnen met midget golf. we kregen alle tijd waardoor we zelfs twee potjes hebben kunnenn spelen!.

Slecht (3/10)

At least appear to care about your customers.

Score voor Powerzone:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Het was toch een beetje een domper. er is het hele uur geen serveerster langs geweest om drankjes op te nemen, en toen mijn amerikaanse vriend zelf maar ging kostte het hem zeker 5 min, omdat hij meteen moest betalen, en het meisje achter de kassa hem betalingspoging na betalingspoging niet vertelde dat zijn visa card niet werkte. toen ik zelf kwam kijken (hij was natuurlijk al lang aan de beurt) nam ik de betaling over, zei ik hier wat van maar er kwam geen enkele reactie van de serveerster. we hadden gewoon achteraf moeten kunnen betalen. nee, nog beter, er had gewoon iemand drankjes op moeten komen nemen! die vertraging heeft ons het laatste spel gekost, want met nog twee rondes te gaan (en 3 min op de klok) stopte het geheel er gewoon mee. dus die hebben we nooit af kunnen maken. voor 30 euro verwacht ik wel wat betere service!.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Leuk, modern, muziek was heel depri maar na wat vragen werd het genre aangepast dus zeker top!.

Jim Hugen
Jim Hugen

Leuk thema, net genoeg activiteit, prijs waardig

Betere introductie naar de baan met meer tijd tussen de groepen

Klein maar fijn!.

Score voor Powerzone:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Slecht.

Baan is goed verlicht

Je kunt op een drukke dag als vrijdag in de middag niet 1 persoon in dienst hebben. Die zowel gasten ontvangt, de bediening doet en zich bezig houdt met de bowlingbaan. We hebben 15 tot 20 min voorin gewacht tot dat we werden ontvangen. Die arme jongen rende over de hele vloer. Gelukkig was hij vriendelijke en heeft hij echt zijn best gedaan.

Gezellig baan.

Het was heel gezellig.

Goed.

Het was heel gezellig.

Bedrijfsinformatie

De locatie van Lovers Powerzone "Onder de Brug" is de plek om te bowlen, lasergamen, glowgolfen en voor een gezellige BBQ. De locatie is gelegen in het centrum van Amsterdam op 200 meter van Centraal Station, aan en met uitzicht over het IJ. Een plek waar dag en nacht iets te beleven valt en mensen samen komen om te ontspannen.
Adres
De Ruyterkade 153