Je aankoop wordt beschermd

7.5/10
Service
7.3/10
Funfactor

Prima geregeld en gezellig. Makkelijk te reserveren en vriendelijk personeel. Bier is wel vies.

Geachte Gast,

bedankt voor uw bezoek en review! Wat betreft het bier, daar hebben wij reeds actie op ondernomen en hebben wij binnenkort Heineken op de tap. Graag nodig ik u uit om op onze kosten dit te komen testen. Hartelijke groet, Powerzone

Sten

Zie onder.

De online reservering was erg gemakkelijk! Het ontvangst was vriendelijk en de activiteiten waren leuk.

We hadden twee activiteiten (bowlen en glowgolf) en werden na ontvangst niet naar onze baan geleid en moesten zelf maar uitzoeken waar we moesten gaan midgetgolfen. En het bier was erg zuur.

Beste Sten,

bedankt voor uw bezoek en review! Wij zullen er op letten, dat gasten beter worden begeleid met meerdere activiteiten. Vanaf 1 juli hebben wij Heineken op de tap. Graag bied ik u 2 biertjes aan op onze kosten. En iets te drinken voor de rest van uw gezelschap! Tot ziens bij Powerzone Amsterdam

Gedurende ons spel stopte de tv en daarmee puntentelling er ineens mee, en aan het einde werd het spel abrupt gestopt. Jammer je weet niet dat t de laaste gooi is

Geachte Gast,
Wij doen er alles aan om u een goede beleving te laten hebben. Helaas kunnen wij niet alles voorkomen. Graag zou ik u willen aanbieden om nogmaals op onze kosten te komen bowlen, zodat u ziet dat het ook heel leuk kan zijn! Tot zien bij Powerzone

Marco

Voor een verjaarsdagfeestje met jongere kinderen zitten de activiteiten erg kort elkaar. E.e.a. verloopt daarom nogal gejaagd. Iets meer begeleiding van Powerzone personeel kan geen kwaad.

Ik zou met name het lasergamen afraden voor een verjaardagsfeestje met kinderen onder de 10 jaar.

Beste Marco,

bedankt voor uw bezoek en reactie! Wij zullen uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren. De lengte van kinderen is voor ons op 1.40 meter als ondergrens. Gezien het verschil in lengte van kinderen, is de leeftijd wisselend. Graag zien wij u terug bij Powerzone.

Reactie Powerzone:

Bedankt! Graag tot ziens! Team Powerzone.

Ik heb mijn verjaardag gevierd met bowlen. Ik vond het heel leuk.

Leuke muziek en lichten ook bij gewoon bowlen. Staat vaak iemand klaar om een bestelling op te nemen

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie! Graag tot ziens bij Powerzone Amsterdam.

Shane

Het lasergamen bij powerzone was super!
Bij de Powerzone waren ze heel flexibel. Was even wat mis gegaan met de reservering bij aankomst, maar ook dat was snel opgelost.

Heel flexibel, snelle reacties op mails.

Online reservering iets beter met de reserverings aanpassingen communiceren. Zodat bij aankomst van gasten, minder tijd nodig is.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek! Tot ziens bij Powerzone.

Altra College Bleichrodt

Bowlen en laser gamen.
drankje en snackje

bijzonder vriendelijke dames achter de balie/kassa en op de administratie!
we houden jullie in aanbod voor de leerling activiteiten!
geen ingewikkeld gedoe met eten en drinken, prima dus. veel dank namens de leerlingen ook!

mijn collega en ik vonden het wel wat onfris ruiken.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie! De geur kwam van het lassen voor de installatie van het airconditioning systeem. Graag zien wij u terug bij Powerzone Amsterdam!

Leuke middag!

Geen opmerkingen

Kaasstengels of kaassouflè's bij het bittergarnituur.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw review! Wij hebben kaasstengels en kaassoufflés op onze kaart, deze zitten niet standaard in het bittergarnituur. Goed om te weten voor een volgende keer.. Graag tot ziens bij Powerzone

Ons bedrijfsbezoek verliep prima.

Het geluid in het pand is wat overweldigend, maar iemand van het personeel heeft mij geinformeerd dat Powerzone daar al mee bezig is.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie! Wij horen het graag als u genoten heeft. Verbeterpunten nemen wij mee om onze service te verbeteren. Team Powerzone