Kathy Janmaat

Fijne webshop met duidelijke informatie!

De manier waarop de producten worden weergegeven.

Lieke van der Tor

Vragen worden goed beantwoord en de levering van de producten ging erg voorspoedig.

Goed contact wanneer men een vraag heeft.

Stephan Dijks

Altijd de laagste prijs!

Productinformatie en track&trace van de bestelling

Concurrerende prijzen, snelle afhandeling en levering.

Prettige website en snelle levering.

Jasper van Leeuwen

Goede producten, nette prijzen en snelle correcte levering.

Joyce van Blokland

Power2Sports vind ik een erg fijne webshop. Al meerdere keren heb ik mijn sportvoeding hier besteld en komt het steeds op tijd binnen. Men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling door... Power2Sports vind ik een erg fijne webshop. Al meerdere keren heb ik mijn sportvoeding hier besteld en komt het steeds op tijd binnen. Men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling door middel van een track en trace code. Snelle levering en vaak leuke samples als cadeau!

De informatie op de webshop vind ik erg duidelijk. De producten zijn voorzien van alle informatie die ik zoek. Daarnaast worden de producten ook snel geleverd. Voor 16 uur besteld is de volgende dag... De informatie op de webshop vind ik erg duidelijk. De producten zijn voorzien van alle informatie die ik zoek. Daarnaast worden de producten ook snel geleverd. Voor 16 uur besteld is de volgende dag in huis.

Bryan

Snelle levering! Op zondagavond besteld via de website en op dinsdag al ontvangen!

De -25% kortingscode is zeer leuk en zal nog worden gebruikt om te bestellen

Geen, hou de kortingsactie ;-)

Remco

Super goed en snel

Verkoopt For goodness

Stuur klanten kortingscode

Bosgoed

Bestelling ging goed alleen geen terugkoppeling gehad. Had gemaild en gebeld om te vragen naar mijn bestelling echter heb hier geen respons op gekregen. Twee dagen later werd het wel geleverd via... Bestelling ging goed alleen geen terugkoppeling gehad. Had gemaild en gebeld om te vragen naar mijn bestelling echter heb hier geen respons op gekregen. Twee dagen later werd het wel geleverd via een ander bedrijf.

Kwam bij zoekopdracht powerbar wel sterk naar voren

Nvt