sterkMKB

Rob

Hoi Anton / Eric,

Hoi Anton / Eric,

Super geholpen door jullie met een eerlijk en helder verhaal en daardoor een doorstart kunnen maken, alleen was dit ons nooit op deze manier gelukt ! Jullie zijn echt een aanrader voor andere ondernemers die in dit soort situaties terecht komen.
Bedankt!
Groet Rob

Daan van der Wal

Hoi Eric, Anton,

Heel erg bedankt voor de goede support en mooi dat het uiteindelijk is gelukt! Dat had ik zonder jullie expertise iet voor elkaar gekregen.
Ik ga m’n uiterste...
Hoi Eric, Anton,

Ik ga m’n uiterste best doen om er een mooi en gezond bedrijf van te maken. Tot op heden is iedereen enthousiast over de doorstart en is een persbericht met positieve noot ook in relevante media geplaatst.
Voor nu ga ik inderdaad lekker aan de slag en jullie verder ook veel succes gewenst!

Remon Fokker uit Almere | Fokker Tuinmaterialen

Een faillissement is niet fijn, maar als het je als ondernemer dan toch overkomt kun je het beste gebruik maken van de diensten van Anton Romme en Eric Pouw. Deze juristen hebben ons geholpen om... Een faillissement is niet fijn, maar als het je als ondernemer dan toch overkomt kun je het beste gebruik maken van de diensten van Anton Romme en Eric Pouw. Deze juristen hebben ons geholpen om snel een doorstart te maken. Alles is precies zo verlopen zoals vooraf in het stappenplan bepaald. Dank jullie wel mannen.

Limburg Digitaal

De beslissing nemen om je bedrijf geregisseerd failliet te laten gaan om daarna door te starten zonder schulden is niet simpel. Ik had heel veel bedenkingen. Houd ik wel de controle. Wat gaat de... De beslissing nemen om je bedrijf geregisseerd failliet te laten gaan om daarna door te starten zonder schulden is niet simpel. Ik had heel veel bedenkingen. Houd ik wel de controle. Wat gaat de curator doen. En zal iemand anders overbieden. Eric Pouw is als een rots in de branding. Helder advies. Geen bangmaker zoals mijn accountant. Gericht op het doel af. Lang verhaal kort: Ik heb een doorstart gemaakt binnen 7 dagen na faillissement.

BSA-consult

Contact opgenomen met Eric Pouw voor schuld onderhandelingen. Overeenkomst getekend en betaald. Nauwelijks mee in contact te komen. Afspraken werden op het laatste moment afgezegd waarna de opdracht... Contact opgenomen met Eric Pouw voor schuld onderhandelingen. Overeenkomst getekend en betaald. Nauwelijks mee in contact te komen. Afspraken werden op het laatste moment afgezegd waarna de opdracht botweg werd ingetrokken met als toelichting: "er komt geen toelichting". Kortom, onprofessioneel, bot en onbetrouwbaar.

Reactie sterkMKB:

De heer Chris Rinket heeft aan ons verzocht een oude bankschuld af te kopen. Die opdracht hebben wij in eerste instantie aanvaard en dat op basis van no cure no pay. Ter dekking van een heel klein... De heer Chris Rinket heeft aan ons verzocht een oude bankschuld af te kopen. Die opdracht hebben wij in eerste instantie aanvaard en dat op basis van no cure no pay. Ter dekking van een heel klein gedeelte van onze kosten is aan hem een factuur gestuurd van € 3.025,-- (incl. de BTW). Na twee weken stelde wij vast dat een afkoop onhaalbaar en derhalve onrealistisch was. De redenen zijn de heer Rinket genoegzaam bekend. Wij hebben de opdracht ingetrokken en aan de heer Rinket onmiddellijk het bedrag van € 3.025,-- terugbetaald.
Dat de heer Rinket onze werkwijze niet kan waarderen is zijn goed recht. We zijn in ieder geval heel duidelijk in alles wat we doen!

Vanessa Bane uit Amsterdam

Belastingschulden afkopen of kwijtschelden is niet gelukt, maar ondertussen ben ik wel van alle problemen verlost. We hebben een doorstart gemaakt met al onze 85 medewerkers. Prima advies en... Belastingschulden afkopen of kwijtschelden is niet gelukt, maar ondertussen ben ik wel van alle problemen verlost. We hebben een doorstart gemaakt met al onze 85 medewerkers. Prima advies en uitvoering door Eric Pouw.

Erick Geurts

Super advies, altijd bereikbaar en na meer dan 1 jaar onderweg alsnog onze doelen bereikt. Vader en zoon Pouw zijn een sterk team. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Jan Koning

Helemaal volgens plan verlopen. Heel tevreden.

Henk Keizer

Angst is een slechte raadgever. Ik ben bang gemaakt door onze accountant en huisadvocaat. Een faillissement kom je nooit te boven, niemand wil nog zaken met je doen. We hadden geen keus. Met een... Angst is een slechte raadgever. Ik ben bang gemaakt door onze accountant en huisadvocaat. Een faillissement kom je nooit te boven, niemand wil nog zaken met je doen. We hadden geen keus. Met een schuld van 730k aan de belastingdienst kun je niet overleven. Inmiddels zijn we doorgestart door Timo Pouw. We draaien als nooit tevoren. In afgeslankte vorm met nog 17 werknemers en verder zonder schulden. Had ik maar nooit geluisterd naar mijn accountant. Bangmakerij zijn het!

Fam. van den Wijngaard - Amsterdam

Eric en Timo Pouw hebben ons geweldig goed geholpen. De VOF ging failliet maar niet mijn vrouw en ik persoonlijk. Zelfs de rechter was een beetje verbaast dat de Pouwen gekozen hadden voor deze... Eric en Timo Pouw hebben ons geweldig goed geholpen. De VOF ging failliet maar niet mijn vrouw en ik persoonlijk. Zelfs de rechter was een beetje verbaast dat de Pouwen gekozen hadden voor deze oplossing. Vervolgens hebben we een akkoord weten te bereiken met de curator van de VOF. Ik weet nog steeds nog steeds niet precies hoe de mannen het geflikt hebben maar we zijn volledig schuldenvrij en hebben ook nog eens de door ons gewenste doorstart gemaakt.