Info over orderverloop

Valerie

Overzichtelijk, goed

vlotte service

Peter Mannaert

Heb nog geen pakket ontvangen, laten niets weten wanneer de levering zal plaats vinden, op website staat 7 dagen voor logo er op te zetten , zijn nu bijna 2 weken verder en geen pakket ontvangen. Heb nog geen pakket ontvangen, laten niets weten wanneer de levering zal plaats vinden, op website staat 7 dagen voor logo er op te zetten , zijn nu bijna 2 weken verder en geen pakket ontvangen.

Website is gemakkelijk

Voorbeeld weergeven als men een logo of tekst ingeeft

Serge Delporte

Alles correct verlopen, snelle levering

Groot gamma produkten

Informatie over de limieten van de mogelijkheden ivm de tekening voor een brandstempel ( hoe fijn mogen de lijnen zijn, hoe ver uit elkaar moeten ze staan, ... )

Bureau R

goede service

korting voor doorverkoop

Dirk Vranken

Ik heb wel een vraag gekregen om te beoordelen, maar mijn stempel is nog steeds niet aangekomen. Ook communiceren duurt hééél lang.

Duidelijke info op de website.

Communicatie! Ik heb veertien dagen geleden info gevraagd. Omdat ik geen antwoord kreeg, bestelde én betaalde ik twee dagen later dan maar. Ondertussen heb ik nog steeds niets gekregen. Ook deze... Communicatie! Ik heb veertien dagen geleden info gevraagd. Omdat ik geen antwoord kreeg, bestelde én betaalde ik twee dagen later dan maar. Ondertussen heb ik nog steeds niets gekregen. Ook deze ochtend een mail gestuurd, maar nu nog steeds niet gekregen. Wél een mail om het bedrijf te beoordelen. Vreemd!

Jill Dhondt

Heel aangenaam

Snel, correct

Marijke Van de Kar

Teleurgesteld. Ik had nog telefonisch contact opgenomen en gevraagd of het ontwerp te realiseren was en kreeg te horen dat het geen probleem was. Het werd geleverd in een stuk oud karton, zag er... Teleurgesteld. Ik had nog telefonisch contact opgenomen en gevraagd of het ontwerp te realiseren was en kreeg te horen dat het geen probleem was. Het werd geleverd in een stuk oud karton, zag er niet uit. Voor die prijs verwacht je toch een doosje of verpakking. En het logo is niet leesbaar, is te klein voor deze stempel. Dit had ik graag telefonisch gehoord toen ik belde en ernaar vroeg.

Het concept vind ik wel mooi.

Zeg klanten eerlijk aan de telefoon als het ontwerp niet past bij de grootte van de stempel en zorg voor een verpakking.

Reactie RoyalPosthumus.be:

Goede middag,
Goede middag,
Het is niet in ons interesse de klanten van een product te overtuigen, dat geen resultaat zal geven. Wij hebben u reeds een mailtje gestuurd, om wat meer info te hebben en zullen dan samen met U een oplossing gaan vinde.
Odette Pitz

Johanna HUYGEN

Zeer correct bedrijf

- Komen afspraken zeer nauwgezet na
- uitstekende kwaliteit van de producten

Tot hiertoe geen verbeterpunten te melden

Brecht

Vlotte en correcte service

A.V.

Het betreft het maken van een kleistempel:
zeer vlotte en aangename samenwerking en service.
Het betreft het maken van een kleistempel:
zeer vlotte en aangename samenwerking en service.
Geven duidelijk aan als iets niet mogelijk is en zoeken mee naar een andere oplossing. Het eindproduct is absolute TOP!
Ik ben zeer tevreden.

- Klantvriendelijk, vlotte communicatie
- Creatief en oplossingsgericht
- Productkennis (kent mogelijkheden en beperkingen)
-Correcte prijs

Eigenlijk geen verbeterpunten.
Heel optioneel: het aanbod pictogrammen die men standaard aanbiedt nog iets verruimen.