Postdrogist.nl

Postdrogist.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Postdrogist.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company483
8.3/10
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Postdrogist.nl met 8.3/10. Gebaseerd op 483 ervaringen.

Fesih
Fesih

De luiers worden in orginele verpakking verzonden. Snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. ik had voor het eerst besteld maar word zeker niet de laatste keer. en veel voordeliger dan andere website.

Peter de Bruijn
Zeer goed (9/10)
Peter de Bruijn

1. Goede korting en ik zal nog wel meer bestellen via uw website ivm dat u concurrent ben in prijs
2. Ik kan nl via uw website ook andere spullen kopen voor mijn lichaamsverzorging met flinke korting
3. Via Ideal makkelijk betalen en er voor zorgen, dat alles keurig afgeleverd wordt.

Score voor Postdrogist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hallo, ik had eerst via bol.com eerder besteld, maar deze is te duur. bij de eerste bestelling zat er echter een formulier met uw website. daarom kon ik via uw website rechtstreeks bestellen met korting. grote korting dus. veel goedkoper dan bol..
en ik ben door deze laatste bestelling goed geholpen. ik heb namelijk alles in de brievenbus gevonden. alleen ik heb één opmerking: kunt u per e mail niet berichten, wanneer alles verzonden is en wanneer het bij me afgeleverd word?.
groetjes,.
p.a. de bruijn.

Goed (8/10)

Betrouwbaarheid

Score voor Postdrogist.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en betrouwbaar bedrijf!.

Zeer goed (9/10)

zeer klantvriendelijk en flexibel ingesteld

Score voor Postdrogist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bereikbaar en flexibel in zoeken naar oplossing na verkeerde bestelling door eigen fout.

Goed (8/10)

Goede website.

Wery good

Ok.

Postdrogist.nl 1 beoordeling

Ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. het zijn luiers, dus ik moet nu alsnog naar de winkel om (extra) luiers te halen. als je bij track & trace kijkt; staat er dat het pakket weer terug is gestuurd naar het sorteercentrum. waarom? geen idee. hebben bij afwezigheid geen briefje achter gelaten of bij de buren aangeboden...

Raymond van duiven

Slecht wij hebben spullen besteld maar nooit geleverd gekregen terwel wel op de site van dhl wordt aangegeven bezorgt ..
ik heb hier over meerdere mails gestuurd.
enige reactie afgelopen vrijdag 28-7 .
ik ga het uit zoeken u hoord vandaag ban ons . maar nu halfe week veder nog steeds niks gehoord , vind dit erg slechte service!!!.

Susan
Susan

Goede prijs, mooi optijd geleverd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, luiers besteld en netjes optijd geleverd, zonder poespas!.

Bedrijfsinformatie

Adres