Frank

Uit een ruim en gevarieerd aanbod hebben wij onze keus gemaakt - door de vele mogelijkheden was dit wel het moeilijkste deel van het contact met Portucasa. Eenmaal zover liep alles van een leien... Uit een ruim en gevarieerd aanbod hebben wij onze keus gemaakt - door de vele mogelijkheden was dit wel het moeilijkste deel van het contact met Portucasa. Eenmaal zover liep alles van een leien dakje, de terugkoppeling naar de verhuurder, de bevestiging en betalingsafwikkeling: probleemloos. Na betaling van de eindtermijn kregen we de juiste coördinaten van de gekozen accommodatie.
Alles was goed geregeld en werd correct uitgevoerd, de informatie was correct en de boeking overzichtelijk. Niets dan lof

Marloes

Wij boeken hier al jaren. Persoonlijke aandacht, juist nu in deze onzekere tijd hebben ze ons heel goed geholpen en hebben we samen met de huiseigenaar en Portucasa een fijne oplossing gevonden nu... Wij boeken hier al jaren. Persoonlijke aandacht, juist nu in deze onzekere tijd hebben ze ons heel goed geholpen en hebben we samen met de huiseigenaar en Portucasa een fijne oplossing gevonden nu wij niet op vakantie kunnen in mei. Echt blij mee, dank!

Van den Bergh

In 1 woord geweldig!! Villa geboekt net vóór de corona tijd helaas. Uiteindelijk samen tot een unieke oplossing gekomen, zodat we na de corona crisis onbezorgd en zonder extra kosten alsnog een... In 1 woord geweldig!! Villa geboekt net vóór de corona tijd helaas. Uiteindelijk samen tot een unieke oplossing gekomen, zodat we na de corona crisis onbezorgd en zonder extra kosten alsnog een villa kunnen boeken. Portucasa staat open om met de klant mee te denken en dit doen ze dan ook uitstekend! Iets om trots op te zijn als bedrijf zijnde!

Wij zijn snel en adequaat geholpen