Portaal

Is er snel genoeg gereageerd op uw vragen?
6.6/10
Bent u duidelijk geïnformeerd tijdens het kopen van uw nieuwe huis?
7.2/10
Heeft u het contact als prettig ervaren?

Sinds juli (3 maanden geleden) is al bij Portaal bekend dat de ventilatie in het gebouw waarin ik woon niet werkt. Dit betekent dat er in alle woningen in het gebouw geen enkele vorm van ventilatie... Sinds juli (3 maanden geleden) is al bij Portaal bekend dat de ventilatie in het gebouw waarin ik woon niet werkt. Dit betekent dat er in alle woningen in het gebouw geen enkele vorm van ventilatie is in de badkamers en de keukens. Dit leidt natuurlijk tot schimmel. Als we hierover bellen met Portaal krijgen we alleen maar mensen aan de lijn die niks weten en ons ook niet kunnen doorverbinden met iemand die wel iets weet. Er worden geen stappen genomen om het probleem binnen redelijke tijd op te lossen. Ook zijn de bewoners op geen enkele manier door Portaal geïnformeerd. Ik heb al meerdere keren verzocht om op zijn minst een informatiebrief of -e-mail te sturen naar alle bewoners, omdat gebrek aan ventilatie risico's heeft voor de gezondheid, maar Portaal weigert dit.

Zit nu 5 maanden in een woning van portaal vanaf de eerste week meerdere klachten gemeld er is niets opgelost ben er klaar mee zit in een woning die geeneens verhuurd had mogen worden de... Zit nu 5 maanden in een woning van portaal vanaf de eerste week meerdere klachten gemeld er is niets opgelost ben er klaar mee zit in een woning die geeneens verhuurd had mogen worden de volledige elektrische installatie is niet geaard wettelijke verplichting sinds 1970 het is schandalig dat je daar nu nog na herhaaldelijk klagen niet geholpen wordt. Wat mij betreft zou portaal met directe ingang ontbonden moeten worden omdat er met de veiligheid van de mensen wordt gegokt .aardpen slaan en aansluiten meterkast 400€ . En wat kost het als iemand door een ondeugende installatie om het leven komt

Vooraf werden we keurig te woord gestaan. Eenmaal het contract getekend (hadden toen opeens de sleutel nog niet klaar), is er slecht contact te krijgen. Het huis werd ontzettend goor opgeleverd ( de... Vooraf werden we keurig te woord gestaan. Eenmaal het contract getekend (hadden toen opeens de sleutel nog niet klaar), is er slecht contact te krijgen. Het huis werd ontzettend goor opgeleverd ( de poep van de vorige bewoner lag nog in de wc, Huis was nog nooit schoongemaakt) terwijl er iemand van Portaal gecontroleerd zou hebben. Er werd gewoon niet gereageerd op onze mail met foto's. Schandalig. Een mailtje met excuses had op zijn plaats geweest. Daarnaast ontzettend slecht bereikbaar telefonisch.

Veel mensen hebben klachten met Portaal net zoals ik. Portaal is een stichting en willen dus alleen maar geld verdienen en service verlenen aan de huurders? Ain’t gonna happen. Zodra ik een ander... Veel mensen hebben klachten met Portaal net zoals ik. Portaal is een stichting en willen dus alleen maar geld verdienen en service verlenen aan de huurders? Ain’t gonna happen. Zodra ik een ander leuk huis zie ben ik hier weg. Ik zou Portaal een portaal willen wensen naar een andere dimensie! Dikke doei!

KOOP NOOIT EEN HUIS VAN PORTAAL
KOOP NOOIT EEN HUIS VAN PORTAAL
Ik woon al tien jaar in een huis waar schimmel is en de ramen zijn zo oud dat ze verkruimelen en water doorlekt als het regent maar portaal doet er niks aan. Er is in Juni een protestactie geweest in Nijmegen Zwanenveld hierover. Ik ben zo ontevreden dat ik van plan ben naar mijn advocaat te gaan hiermee en Portaal aan ga klagen. VRESELIJK BEDRIJF

Personeel dat ik telefonisch gesproken heb was vriendelijk en duidelijk. Enige grote minpunt is dat wij bijna een week moesten wachten op Portaal toen wij een bod hadden uitgebracht. We hadden het... Personeel dat ik telefonisch gesproken heb was vriendelijk en duidelijk. Enige grote minpunt is dat wij bijna een week moesten wachten op Portaal toen wij een bod hadden uitgebracht. We hadden het idee dat we helemaal niet serieus genomen werden. Bij het tweede bod was dit precies hetzelfde. Dat was de reden waarom wij bijna waren afgehaakt. Het leek er sterk op dat Portaal er geen belang bij had het huis te verkopen.

Pas contact gehad met portaal, na de overdracht van het huis , toen bleek dat er een probleem was met de energie rekening

Op vragen werd niet adequaat gereageerd

Het contact met Portaal verliep veelal via de makelaar. Dit contact was uitstekend.
Het contact met Portaal zelf was niet goed. De respons was traag, als deze al kwam.
Daarnaast na...
Daarnaast na oplevering van het huis geen respons kregen op de zaken die op de opleverlijst stonden.
Er is geen oplossing aangedragen. Defecten zijn gerepareerd op eigen kosten.

We hebben een huis gekocht van portaal.