Leuke bediening Lekker eten en goede sfeer Wel misschien plastic rietjes vervangen door bamboe oid (duurzaamheid)

Bas

Ik kom hier al jaren met plezier. Eten is goed. Personeel is vriendelijk. Ambiance is gezellig. 1 klein dingetje. Ik vind het hoofdgerecht (Enchiladas) in een kommetje een gedoe. Het snijdt... Ik kom hier al jaren met plezier. Eten is goed. Personeel is vriendelijk. Ambiance is gezellig. 1 klein dingetje. Ik vind het hoofdgerecht (Enchiladas) in een kommetje een gedoe. Het snijdt onhandig. Liever een "ouderwets" bord.

Duurde erg lang voordat we het eten kregen. Ook andere tafels klaagde hier over. Verder is het menu basic en staan er geen delicatesse op de kaart. Tafels staan erg dicht op elkaar en is erg... Duurde erg lang voordat we het eten kregen. Ook andere tafels klaagde hier over. Verder is het menu basic en staan er geen delicatesse op de kaart. Tafels staan erg dicht op elkaar en is erg rumoerig. Voor mij geen tweede bezoek.

Het eten kwam pas ruim een uur nadat we hadden besteld en was qua smaak ook niet fantastisch.

Leuke ervaring, aardig personeel!

Alyanne

Goed en gezellig restaurant met lekker eten

Tjoens

Goed restaurant. Netjes, schoon en gezellig. Aardig en goed personeel. We komen er graag terug.

Het eten was heerlijk alleen was er ondanks de mooie kersttekst op de site geen kerstversiering te vinden.
Onze gastheer had er zichtbaar geen zin/lol in en had steeds haast, hij liep al weg terwijl we nog bezig waren met de bestelling doorgeven, de wachttijden waren enorm lang tussen het bestellen en ontvangen vd gerechten en dat hield in dat we niet optimaal hebben kunnen genieten. Zat de een te eten dan had de ander nog niets, niet echt gezellig.
Al met al 3 1/2 uur zitten in een tochtige ruimte op niet al te comfortabele stoelen en door de wachttijden niet kunnen bestellen wat we wilden. Kende het restaurant niet maar had er nav de advertentie meer van verwacht.

Reina

Het was - logisch- druk tweede kerstdag, maar daar kun je van te voren rekening mee houden. We moesten erg lang wachten op alles en het eten vonden we niet zo. Wel oké. En dat was de mening van ons... Het was - logisch- druk tweede kerstdag, maar daar kun je van te voren rekening mee houden. We moesten erg lang wachten op alles en het eten vonden we niet zo. Wel oké. En dat was de mening van ons allemaal (8 personen). 40 min wachten op dessert/koffie was echt te lang. We vonden popo in Amersfoort veel beter qua kwaliteit en service. Maar die is er helaas niet meer.

Eten duurde 3 kwartier voor 2 pers ( twee salades ) en kwam fout. Kwam erna weer fout
Drinken duurde veelste lang