Heel goed, fijne service en heerlijk eten

Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer. We zaten vlakbij de deur en daar was het koud omdat de voordeur open stond. Als dan de tussendeur opengaat is het erg fris!
Het is aan de prijzige kant, zeker...
Het is aan de prijzige kant, zeker de nachos, erg weinig voor 7 euro. Wel smaakvol!

Lekker eten, vriendelijke bediening, leuke cocktails

Eten was aardig. Porties worden steeds kleiner en minder ingrediënten. Bij bestelling van het eten ook wijn besteld. Na meerdere keren vragen kwam er iemand, terwijl ik al driekwart van de maaltijd... Eten was aardig. Porties worden steeds kleiner en minder ingrediënten. Bij bestelling van het eten ook wijn besteld. Na meerdere keren vragen kwam er iemand, terwijl ik al driekwart van de maaltijd op had, zeggen dat de wijn er kwam. Deze maar afbesteld.

Heerlijk eten, maar de porties worden steeds kleiner (ik had de enchiladas). als je geen voorgerecht neemt, is het echt te weinig.

Sfeer vol, behulpzame bediening en last but not least heerlijk gegeten.

Trudi de Kok

Prima. Gastvrij, zeer correcte bediening, uitstekend eten.

Johan

Verse producten, snelle service, iets te grote porties bij de hoofdgerechten, vriendelijke bediening en heerlijke smaak qua eten. Tot snel!!👍

Mw Weber-Esteban

Gezellig. Lekker eten. Porties zijn goed. Mooi gepresenteerd