Belinda

Super lekker eten!

Lucienne Dorder

Fijne bediening, gezellige setting en genoeg keuze op het menu.

Emma

Zeker een restaurant om naar terug te komen. Lekker gegeten, mooie locatie en goede cocktails!

Heerlijk gegeten

Claudia

Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening! We hebben een super avond gehad!

Ashwari

Een hele prettige ervaring

Esmee Bakker

We hebben heerlijk gegeten. Ook een keuze in vegetarische gerechten. Personeel was vriendelijk, alert en niet opdringerig.

Ik ben geen voorstander van Mexicaans eten, maar hier kom ik toch wel vaker. Ik ben een slechte eter,ik lus bijna niks. Maar wat ik hier tot nu toe heb gegeten al die keren was echt om je vingers... Ik ben geen voorstander van Mexicaans eten, maar hier kom ik toch wel vaker. Ik ben een slechte eter,ik lus bijna niks. Maar wat ik hier tot nu toe heb gegeten al die keren was echt om je vingers erbij af te likken. Service is gewoon wat je kunt verwachten van een goed restaurant. Waanzinnig dus en leuk personeel. Locatie is mijn favoriet aan de Oude Haven.
En als laatste, het restaurant ziet er zo gezellig en sfeervol uit.
Ik ben vaste klant!!!

Prima gegeten. Helaas hebben we 25 minuten moeten wachten totdat we werden opgemerkt door de bediening.

Iris

Heerlijk gegeten in een onwijs gezellig restaurant. Super goede service nadat er was aangegeven dat een gerecht anders geserveerd werd dan verwacht/gewenst. Gerecht werd opnieuw naar wens gemaakt en... Heerlijk gegeten in een onwijs gezellig restaurant. Super goede service nadat er was aangegeven dat een gerecht anders geserveerd werd dan verwacht/gewenst. Gerecht werd opnieuw naar wens gemaakt en we hoefden niet lang te wachten.
Zeker een restaurant om terug naartoe te gaan!