Sfeervol restaurant met een uitstekende kaart en smaakvolle gerechten. Snelle bediening en prima service.

Heerlijk eten en mooie zaak

Lekker eten in ongedwongen sfeer. Erg vriendelijk personeel.

Angela

Weer heerlijk gegeten zoals altijd

J Blaak

Complimenten voor het personeel leuke en vriendelijke mensen, het eten was heerlijk ik kom hier zeker nog een keer terug ook de inrichting was super.
Gr J Blaak

Anna

We was ons eerste bezoek,heerlijk gegeten,vriendelijke personeel.

Ben

Ervaring was een mooie omgeving, mooi ingericht... gerechten zijn echter niet authentiek. Sommige ingrediënten worden niet gebruikt volgens het mexicaans boekje en traditie. Had dat wel verwacht.... Ervaring was een mooie omgeving, mooi ingericht... gerechten zijn echter niet authentiek. Sommige ingrediënten worden niet gebruikt volgens het mexicaans boekje en traditie. Had dat wel verwacht. Dit is de westerse versie helaas.

Kim

Gezellig restaurant, maar zelden zo slecht gegeten. En toen ik aangaf dat ik niet lekker had gegeten, zei de dame “oke” en verder is er niets mee gedaan.

Catherine

Echt super lekker gegeten. wij hadden het vegan 5 gange diner en het was smullen!
alles super lekker en met niet te lange pauzen tussen de gangen.
super vriendelijk personeel
alles super lekker en met niet te lange pauzen tussen de gangen.
super vriendelijk personeel

wij komen graag terug

R. den Toom

Een half uur te vroeg maar totaal geen probleem. Ontzettend vriendelijke personeel, echt allemaal! Tips voor de combinatie en hoeveelheid van het eten. Deze mensen weten waarover ze praten.