Prima! Goed eten en vriendelijk personeel dat alle moeite doet voor de klant.

Erg lekker gegeten. Ruime porties. Aardig personeel.

Murwin Rijssel

Heerlijk met mijn zoon gegeten, voor hem was het zeker een geweldige ervaring.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.

Caroline

Weer heerlijk gegeten.

Kelly

Normaal gingen we altijd naar de vestiging in Den Haag, alleen die is weg helaas. Nu hier geprobeerd, was wel anders maar we komen zeker terug! Heerlijk eten, top serveerders en goede sfeer. Enige... Normaal gingen we altijd naar de vestiging in Den Haag, alleen die is weg helaas. Nu hier geprobeerd, was wel anders maar we komen zeker terug! Heerlijk eten, top serveerders en goede sfeer. Enige puntje is dat het echt koud was in het restaurant en ik heb het normaal altijd erg warm. Verder helemaal super!

Heel goed, fijne service en heerlijk eten

Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer. We zaten vlakbij de deur en daar was het koud omdat de voordeur open stond. Als dan de tussendeur opengaat is het erg fris!
Het is aan de prijzige kant, zeker...
Het is aan de prijzige kant, zeker de nachos, erg weinig voor 7 euro. Wel smaakvol!

Lekker eten, vriendelijke bediening, leuke cocktails

Eten was aardig. Porties worden steeds kleiner en minder ingrediënten. Bij bestelling van het eten ook wijn besteld. Na meerdere keren vragen kwam er iemand, terwijl ik al driekwart van de maaltijd... Eten was aardig. Porties worden steeds kleiner en minder ingrediënten. Bij bestelling van het eten ook wijn besteld. Na meerdere keren vragen kwam er iemand, terwijl ik al driekwart van de maaltijd op had, zeggen dat de wijn er kwam. Deze maar afbesteld.