Heerlijk eten, maar te weinig bediening waardoor extreem langzaam en soms zelfs arrogant.

Ambia Zijlstra

Was een drukke avond dus we moesten wat langer dan gewoonlijk wachten om onze bestelling te laten opnemen. Eten werd snel bereid en was erg lekker. Daarna wel heel lang moeten wachten om een tweede...

Ronald

Heerlijk relax kunnen eten, waar goed rekening werd gehouden met allergieën.
Vriendelijke bediening en de Mexicaanse schotel van diverse gerechten stond oorspronkelijk niet op de kaart, maar...

Beste Ronald,

Bedankt voor uw recensie, wij zijn blij te mogen horen dat u een fijne avond heeft gehad.
Wij zien dat uw gemiddelde uit komt op een 7. Wat kunnen voor u verbeteren zodat de scoren nog hoger kan worden?

Wij ontvangen graag uw feedback zodat wij dit kunnen verbeteren.

Team Popocatepetl

Roland

Heerlijk eten, goede bediening. Aanrader. Tip voor verbetering: wij zaten in de uitbouw onder het glazen dak. Dat is het best gehorig. Akoestiek kan daar verbeterd. Verder top!

cock koomen

Voor het eerst hier gegeten. Was erg goed en vriendelijk personeel waren iets te vroeg maar konden toch direct aan tafel. Eten was erg lekker en voldoende

Sid Goedhart

Erg goed. Goede bediening. En erg goed eten dat ondanks de drukte snel op tafel stond

Super lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer

Marga

Gewoon goed als je lekker informeel wilt eten.

Beste Marga,

Bedankt voor het schrijven van de recensie!
Blij om te lezen dat uw avond bij ons goed is bevallen. :)

We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen bij ons!

Daan Pruijn

Stephen wagenaar

Vaker geweest en zoals gewoonlijk was het vanuit de keuken goed geregeld, eten heerlijk en voldoende. Bediening echter zeer ongeïnteresseerd, geen kennis, ervaring en zin om te werken, erg jammer.

Lekkere hapjes om te delen, nacho’s zeker een aanrader. Eten, sfeer goed!

Beste,

Bedankt voor uw leuke feedback. Goed om te lezen.
Tot snel.

David Warmerdam