Gerrit

Goede bediening, goed eten en goede sfeer

Beste Gerrit,

Wat fijn om te horen dat jullie een goede avond bij ons hebben beleefd.
Dat is tenslotte ons doel!
Tot een volgende keer.

Mvg Team Popo

Par

Heerlijk eten, lekkere cocktails. Alleen de plek van de tafel was een beetje vreemd. Midden in een loopgedeelte. Was ook niet ruim

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste Par, Bedankt voor de review. Vervelend dat u een tafel had in een loopgedeelte. Op zaterdagavond is het bij ons altijd erg druk en dan is er inderdaad iets minder ruimte misschien. Toch... Beste Par, Bedankt voor de review. Vervelend dat u een tafel had in een loopgedeelte. Op zaterdagavond is het bij ons altijd erg druk en dan is er inderdaad iets minder ruimte misschien. Toch gaan we kijken of we hier iets aan kunnen doen zodat het de volgende keer beter is. Mvg Team Popo

Mischa

Vriendelijke bediening. Het eten was prima. Stoofvlees was erg zout. Verder zeer tevreden

Hoi Mischa,

Dank je wel voor je review!
Jammer dat het stoofvlees te zout was maar dit is teruggekoppeld naar de keuken.
Fijn dat de rest wel goed is bevallen.
Graag tot ziens!
Mvg Team popo

Fam bosscha

Werden in het engels aangesproken

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste familie Bosscha, Bedankt voor jullie review. Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden. Het was totaal niet onze intentie om de sfeer te bederven. Nu het wel zo is overgekomen, wil ik... Beste familie Bosscha, Bedankt voor jullie review. Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden. Het was totaal niet onze intentie om de sfeer te bederven. Nu het wel zo is overgekomen, wil ik daarvoor mijn excuses maken naar jullie. Wat het eten betreft, ga ik zo snel mogelijk doorspelen naar de chef, zodat dit spoedig opgepakt wordt en niet meer voor gaat komen. Ik hoop dat u ons in de toekomst nog een kans wil geven en dat wij u weer eens mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, David Warmerdam

Jur

We hadden specifiek aangegeven glutenvrij ivm een intolerantie. Allergenen kaart klopte totaal niet, bitterballen, deegwaren etc stond bij dat het zonder gluten was en bediening had echt geen flauw... We hadden specifiek aangegeven glutenvrij ivm een intolerantie. Allergenen kaart klopte totaal niet, bitterballen, deegwaren etc stond bij dat het zonder gluten was en bediening had echt geen flauw idee. Uiteindelijk samengestelde maistortilla gekregen die thuis beter is. De kunst van het weglaten zeg maar. De andere zonder glutenintolerantie qas prima, calamares en burger waren lekker.
Toch jammer van de avond als er iemand teleurgesteld is.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste Jur, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat het zo verlopen is en daarvoor onze excuses. We hebben het met het hoofdkantoor besproken en met ingang van onze nieuwe kaart zal de allergenen... Beste Jur, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat het zo verlopen is en daarvoor onze excuses. We hebben het met het hoofdkantoor besproken en met ingang van onze nieuwe kaart zal de allergenen kaart geoptimaliseerd worden. Daarbij gaan wij ook een training geven aan het personeel zodat iedereen er goed van op de hoogte is. Hoop u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen en dat het dan duidelijker is omtrent de allergenen. Mvg Team Popo

J Focke

Het was de 1ste keer om te mogen genieten van al het heerlijke eten. De bediening was zeer vriendelijk en de sfeer was prettig.
Wij komen zeer zeker nog terug.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste J. Focke, bedankt voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie hebben mogen genieten. Hopelijk zien we jullie snel terug in ons restaurant. Vriendelijke groeten van team Popo

Sweepy

Druk maar gezellig en eten was erg goed ! Goede prijs kwaliteit verhouding en hele fijne bediening

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor jullie review, dit waarderen wij enorm. Graag zien we jullie snel weer terug. Vriendelijke groet van team Popo

Altijd gezellig en lekker eten bij Popo Haarlem. We komen er al jaren, al ver voor de verbouwing. En altijd de ronde hoektafel!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de leuke review. We zullen op verzoek de tafel altijd voor jullie vrij houden. Graag zien we jullie snel weer terug! Vriendelijk groeten van team Popo

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de goede review!

Gezellige sfeer. Lekker cocktails & gezellig om the mexican platter te delen.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedank voor de recensie. Hopelijk zien we jullie snel terug. Groeten van team Popo