C

Prima! Online gereserveerd met de opmerking dat we graag een tafel bij het raam wilden, weg van het looppad. Fijn dat hiernaar is geluisterd. Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor jullie leuke recensie! Hopelijk zien we jullie snel weer terug. Groeten van team Popo

I floor

Lekker gegeten en gedronken

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de goede review! Graag zien we jullie weer terug. Groeten van Team Popo

Nick

Heerlijk gegeten in een gezellige setting

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je reactie Nick!

Hoewel we ons bewust waren dat het zaterdagavond was (en dus druk), waren we teleurgesteld over de niet zo snelle service. We hebben steeds lang moeten wachten. Het eten en drinken was ok, maar niet... Hoewel we ons bewust waren dat het zaterdagavond was (en dus druk), waren we teleurgesteld over de niet zo snelle service. We hebben steeds lang moeten wachten. Het eten en drinken was ok, maar niet fantastisch. Behalve de nacho’s, die waren heel erg lekker. We zaten binnen, maar erg op de tocht. Op een gegeven moment zelfs met onze jas aan.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Goedemiddag Marlies, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u met uw jas aan heeft gezeten vanwege de tocht. Wij streven naar verbetering en gaan met uw feedback aan de slag. Met... Goedemiddag Marlies, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u met uw jas aan heeft gezeten vanwege de tocht. Wij streven naar verbetering en gaan met uw feedback aan de slag. Met vriendelijke groet Team Popo

Al bij het plaatsen van een reservering zeer onvriendelijk en kort af te woord gestaan. De hoeveelheid personen werd niet gevraagd. We vroegen of ze om 18:30 een plek hadden waarna werd gezegd nee... Al bij het plaatsen van een reservering zeer onvriendelijk en kort af te woord gestaan. De hoeveelheid personen werd niet gevraagd. We vroegen of ze om 18:30 een plek hadden waarna werd gezegd nee en er meteen werd opgehangen. zonder dat er werd gevraagd of we misschien eerder of later konden.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Goedemiddag dhr of mvr vd Meer, Wat vervelend om te horen dat u niet goed te woord bent gestaan op zaterdag 7 december. Vanwege de kerstmarkt hebben wij de gehele dag vol gezeten en werden er... Goedemiddag dhr of mvr vd Meer, Wat vervelend om te horen dat u niet goed te woord bent gestaan op zaterdag 7 december. Vanwege de kerstmarkt hebben wij de gehele dag vol gezeten en werden er inderdaad geen reserveringen meer aangenomen. Dit had echter beter naar u gecommuniceerd kunnen worden en zeker niet met een reactie van het ophangen van de telefoon. Wij betreuren dit ten zeerste en hebben het met het team besproken. Hierbij onze welgemeende excuses en hoop u misschien toch eens in de toekomst te verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groet Team Popo

Vrij langzame bediening, en gerechten zeer smakeloos en aangepast naar “Nederlandse” smaak. Niet origineel Mexicaans.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Goedemiddag Tijn, Wat vervelend dat het niet aan de verwachting heeft voldaan. Bedankt voor uw review. Wij streven naar verbetering dus zijn blij met uw feedback. Met vriendelijke groet Team... Goedemiddag Tijn, Wat vervelend dat het niet aan de verwachting heeft voldaan. Bedankt voor uw review. Wij streven naar verbetering dus zijn blij met uw feedback. Met vriendelijke groet Team Popo

Laila

Restaurant was heel vol waardoor we aan de bar hebben gezeten (vrijdagavond). Niet onze eerste keus want eigenlijk te druk om ons heen. Maar heel goed geholpen door de barman. Zijn Nederlands was... Restaurant was heel vol waardoor we aan de bar hebben gezeten (vrijdagavond). Niet onze eerste keus want eigenlijk te druk om ons heen. Maar heel goed geholpen door de barman. Zijn Nederlands was niet perfect maar hij heeft ondanks dat onze avond gemaakt door ons toch welkom te laten voelen en een leuk en inspirerend gesprek.
Eten en drinken kwam snel en was heerlijk.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Goedemiddag Laila, Bedankt voor je review en wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De complimenten zijn overgebracht naar de desbetreffende barman. Met vriendelijke groet... Goedemiddag Laila, Bedankt voor je review en wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De complimenten zijn overgebracht naar de desbetreffende barman. Met vriendelijke groet Team Popo

Goed! Vriendelijke bediening, rustige zaak tijdens de lunch.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de leuke feedback!

Rob

Mooie uitstraling. Leuke sfeer. Goed eten en ruime keuze. Ook voor vegetariërs.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je leuke feedback Rob, graag zien we u snel weer terug. Groeten van team Popo

Erg leuk restaurant!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de recensie!