Hele leuke eet gelegenheid, sfeer vol ingericht en genoeg personeel.
Het was best wel een beetje druk maar zeker niet vol.
Wij moesten lang wachten op ons drankje....en vervolgens nog...

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste heer, mevrouw,

Vervelend om te horen dat de drankjes zo lang op zich lieten wachten. Wat het personeel betreft gaan we mee aan de slag. We zijn blij om te lezen dat het verder allemaal naar wens is geweest.

David Warmerdam

Popocatepetl Haarlem

Manuela

Heerlijk gegeten. De nachos zijn heerlijk. Zaten daardoor bij het hoofdgerecht al aardig vol ;-)
Gezellige locatie. Mooi uitzicht deels op de grote markt.

Heerlijk gegeten! Kom er zeker nog een keer. Enige minpuntje was de niet erg alerte bediening. ......

Marion Schouten

Heerlijke vega beanburger gegeten! Ook zit je er lekker ruim, in een fijne ambiance, dat is ook fijn. Vriendelijke bediening, goede prijzen.

Gezellig ingericht. Wel fris omdat de schuifpui open was en het koelde buiten vlot af.
Eten was lekker. Nacho’s Wat weinig kaas. Burrito met stoofvlees en fayita’s waren super.

Hans

Matig, qua ambiance. Geen echte Mexicaanse sfeer. Bediening erg vriendelijk. Maar is het echt nodig om meer dan 10x te herhalen dat het lekker is?

Lekker en gezellig. Pulled pork was heerlijk. Voortaan meer chocolade over de cheeros

Anna

Super mooi ingericht, lekker eten en vooral heerlijke cocktails. Was een geslaagde avond.

Prima, eten was lekker maar er mag wel wat meer kaas over de nachos. Vriendelijke bediening.

Heel lekker eten. Snel klaar. Leuke bediening!