Kees Huber

Gezellig restaurant met fijne gerechten. Bediening heel prettig.
We waren vroeger dan gereserveerd tijdstip maar dat was geen probleem.

Goedemorgen Kees,

Fijn dat u een goede avond bij ons heeft gehad.
Hopelijk tot snel! :)

Team Popo

Drie weken geleden per ongeluk terecht gekomen. Gisteren gepland weer gegeten. Zeer gastvrije bediening, netjes geregeld. Gisteren alleen een grote groep vlak bij het toilet waardoor deze slecht te... Drie weken geleden per ongeluk terecht gekomen. Gisteren gepland weer gegeten. Zeer gastvrije bediening, netjes geregeld. Gisteren alleen een grote groep vlak bij het toilet waardoor deze slecht te bereiken was en de gast telkens toiletbezoekers vrijwel over tafel kreeg.

Hey Patricia,

Fijn dat het goed bevallen is! :)
Hopen u snel weer te zien!

Neeltje

Super knappe, leuke barman! (getint, donker haar, witte blouse met strik). Misschien ongepast maar kunnen jullie mij helpen aan zijn nummer of als dat niet kan zijn insta? Ik durfde het net niet te... Super knappe, leuke barman! (getint, donker haar, witte blouse met strik). Misschien ongepast maar kunnen jullie mij helpen aan zijn nummer of als dat niet kan zijn insta? Ik durfde het net niet te vragen.. ­čą║

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Hoi Neeltje, onze knappe barman zijn instagram is Leandrinhonazareno. Kom snel weer langs voor een drankje aan de bar bij onze barman. Groetjes van Popo Haarlem

Vriendelijk ontvangst, sfeervol restaurant, goede bediening en heerlijke gerechten

Beste Christine,

Bedankt voor de leuke review, dat vinden we erg leuk om te lezen.
Wat fijn dat alles naar wens is geweest.
Tot snel.

Team Popocatepetl

Leuke locatie, geweldige sfeer en heerlijk eten.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor uw beoordeling.
Hopen u snel weer te mogen ontvangen! :)

Peter Wijker

Gezellige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk gegeten!!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor uw beoordeling.
Blij te lezen dat alles u goed is bevallen!

Hopelijk tot ziens :)

Team Popo

Lekker gegeten in Haarlem na een dagje stad. Bediening was vriendelijk en eten was snel en lekker! Wel was het erg druk en merkte je dit aan de tijd die bediening stak in tafels. Ondanks dat waren... Lekker gegeten in Haarlem na een dagje stad. Bediening was vriendelijk en eten was snel en lekker! Wel was het erg druk en merkte je dit aan de tijd die bediening stak in tafels. Ondanks dat waren ze wel aardig. We misten wel de nachos op de hoofdgerechtenkaart, dit kon wel bij popecatepetl in Den Haag, die nu helaas weg is.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor uw recensie!
Blij te horen dat u een leuke avond heeft gehad :)
Graag tot ziens!

Joke Evers

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de leuke review Joke, hopelijk zien we u snel weer terug. Groeten van team Popo

John

Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. 1 klein puntje: wij zaten naast de trap naar de voorraadruimte en dan heb je last van de tocht. Maar het heeft de avond niet beïnvloed. We gaan zeker nog... Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. 1 klein puntje: wij zaten naast de trap naar de voorraadruimte en dan heb je last van de tocht. Maar het heeft de avond niet beïnvloed. We gaan zeker nog een keer genieten en blijven dan ook langer voor de life muziek.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de goede review!
Tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet team popo

Niek

Heerlijk Mexicaans gegeten

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor de goede review!
Hopelijk zien we jullie nog eens in ons restaurant.
Met vriendelijke groet team popo