H. Veltman

Helemaal goed, op alle fronten. Het eten was lekker, de bediening goed en leuk, de Margarita was top!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je review H. Veltman, we doen ons best om het voor ieder zo gezellig en aangenaam te maken! Hopelijk mogen we jullie snel weer ontvangen. Groeten van team Popo

Marleen

Leuke bediening, lekker eten, alle verzoeken werden ingewilligd.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je reactie Marleen, fijn om te horen dat jullie hadden genoten. Groeten van team Popo

Fam. Bos

Alles klopte! Bediening, bereiding van het eten. Sfeer. Echt Popo Haarlem.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste Familie Bos, bedankt voor jullie leuke recensie. Dit horen wij uiteraard graag! Hopelijk mogen we jullie snel weer ontvangen. Groetjes van team Popo

WHG

Uitstekend

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Fijn om te horen dat jullie te spreken waren over ons :) ! Graag zien we jullie snel weer terug.

Youri

Zoals eerder vermeld, erg lekker gegeten vooral de nacho's!! Wij komen zeker een keer terug. Echt een aanrader

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je leuke recensie Youri! Hopelijk weer tot snel. Groeten van team Popo

Sterre Bakker

Snelle en natuurlijk altijd heerlijk eten!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je goede review Sterre! Graag zien we jullie snel weer terug. Groetjes van team Popo

Ine

Heel goed

Beste Ine,
Dit horen wij graag :)! Hopelijk mogen we jullie snel weer ontvangen.
Groeten van team Popo

Youri lauwrier

Super! Van de week 3 keer geweest erg lekker gegeten!! Erg vriendelijk!!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Super om te horen dat jullie ons zo supporten Youri! Wellicht zien we jullie weer aankomende week? Tot snel.
Groeten van team Popo

Esther

Ondanks de coronamaatregelen gezellig gegeten en hartelijk verwerlkomd.

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor je goede review Esther, we doen ons best om iedereen zo veilig en gezellig mogelijk te ontvangen.
Vriendelijke groeten, team Popo

Angela

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Beste Angela, bedankt voor je goede review. Hopelijk tot snel!
Vriendelijke groeten,
Team Popo