de Groen

Het eten was heerlijk! Veel vegetarische opties. De bediening was zeer vriendelijk, opvolging van de gerechten ging heel soepel en ontspannen. Fijne sfeer! Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Beste de Groen,
Bedankt voor uw review. Dat stellen we zeer op prijs.
Tot snel.
Team Popocatepetl

Linda

Mijn ervaring en die van mijn vriendinnen was uiterst positief, fijne tafel, mooie kaart met veel vegetarische opties en een goede drank kaart met een hoop opties. Daarnaast was onze serveerster... Mijn ervaring en die van mijn vriendinnen was uiterst positief, fijne tafel, mooie kaart met veel vegetarische opties en een goede drank kaart met een hoop opties. Daarnaast was onze serveerster uiterst vriendelijk en attent..

Hoi Linda,
Bedankt voor je review. Dat vinden we erg leuk om te lezen.
Tot snel!
Groetjes,

Heerlijk gegeten en kindvriendelijk

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Blij om te lezen dat u (en uw kinderen) het naar de zin hebben gehad :)

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve beoordeling! Erg fijn om te lezen :)
Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.
Team Popo

Goed alleen duurde soms wat lang voordat we geholpen werden

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Hopelijk mogen wij u binnenkort nogmaals ontvangen :)
Groetjes,
Team Popo

We hebben heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel en de live muziek was heel fijn!

Reactie Popocatepetl Haarlem:

Bedankt voor uw goede review! Graag tot snel, groeten van team Popo

Als je zwanger bent en niet van koriander houd dan blijft er weinig keus over

Reactie Popocatepetl Haarlem:

De Mexicaanse keuken bevat eenmaal veel koriander, er zijn opties zonder koriander maar zijn er wel maar een aantal. Jammer dat u uw avond zo heeft ervaren. Groeten van team Popo

Goed, 2e ronde cocktail duurde alleen iets langer

Bedankt voor uw review.
Hopelijk snel tot ziens!
Team Popo

Snelle service, goed eten en een leuke prijs!

Bedankt voor de review!
Hopelijk snel tot ziens.
Mvg Team popo

Helaas veel minder dan voorheen. Koud in de zaak, eten van een van ons was niet warm. Eten wat smakeloos doordat alles ineen zit. Tomatensaus niet mooi geserveerd. Salade weinig en in een bakje... Helaas veel minder dan voorheen. Koud in de zaak, eten van een van ons was niet warm. Eten wat smakeloos doordat alles ineen zit. Tomatensaus niet mooi geserveerd. Salade weinig en in een bakje gekwakt. De bediening kwam erg afstandelijk over. De kop thee was prima. Jammer dat de theezakjes dubbel verpakt zitten in plastic.

Beste,
Beste,
Jammer dat u uw bezoek zo bij ons heeft ervaren, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. De persoon die u heeft geserveerd is hierop aangesproken om dit nogmaals te voorkomen. Bij het wijzigen van onze kaart zijn er een aantal veranderingen gedaan aan de gerechten, ik zal uw klacht meenemen en bespreken met onze keuken.
Hopelijk zien we u weer terug en zal dit niet nogmaals voorkomen.