Laurens

Heerlijke vegan gerechten, zonde dat ze moeten sluiten

Sanne van 't Net

Fantastisch!!! Vooral de vegan kaart. Enige restaurant in Amersfoort en omstreken die dit heeft. En tenminste creatief en niet suf . Aanrader voor andere debuut bedrijven 😉. Zonde dat het weg gaat.

Vriendelijk personeel
en ruim de tijd om je gerechten op te eten.
niet zo snel achter elkaar zoals sommige restaurants wel doen.

kwalitieit van eten vind ik ook uitstekend.

M.J. van Montfoort

We komen al jaren graag bij Popo, vanwege het lekkere eten tegen een goede prijs. Zeker nu ze een driegangen diner aanbieden voor slechts €17,50. Heel erg jammer dat dit is in het kader van hun... We komen al jaren graag bij Popo, vanwege het lekkere eten tegen een goede prijs. Zeker nu ze een driegangen diner aanbieden voor slechts €17,50. Heel erg jammer dat dit is in het kader van hun vertrek uit Amersfoort. In Utrecht kwamen we ook altijd graag, maar deze vestiging is veranderd naar Popocatepetl the Mexican; wat ons betreft geen verbetering. Met name omdat alle klassieke maaltijden vervangen zijn door gerechten in een 'modern jasje'. Vraag is nu: waar kunnen we in de omgeving van Utrecht nog terecht bij een 'echte Popo'?

Matig, de fajitas waren niet klaargemaakt zoals dat hoort, dwz het vlees had in reepjes in hete pan opgediend moeten worden, zoals dat voorheen geserveerd werd. Salsa ontbrak.

Utje

Lekker eten. Vega en vegan opties. Heerlijke cocktails met eerlijk advies. De porties van de gerechten zijn goed, niet te weinig eerder iets teveel.

B verhoef

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
En persoonlijk vind ik dat ze de beste zoete spareribs van de regio hebben komen zeer zeker binnenkort weer terug

Heerlijk buiten op het terras gegeten, zeker voor herhaling vatbaar

Goeie sfeer, lekker eten. Enkel wel vaak onervaren personeel die niet precies weten wat uit wat een gerecht bestaat.