M.J. van Montfoort

We komen al jaren graag bij Popo, vanwege het lekkere eten tegen een goede prijs. Zeker nu ze een driegangen diner aanbieden voor slechts €17,50. Heel erg jammer dat dit is in het kader van hun...

Utje

Lekker eten. Vega en vegan opties. Heerlijke cocktails met eerlijk advies. De porties van de gerechten zijn goed, niet te weinig eerder iets teveel.

B verhoef

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
En persoonlijk vind ik dat ze de beste zoete spareribs van de regio hebben komen zeer zeker binnenkort weer terug

Heerlijk buiten op het terras gegeten, zeker voor herhaling vatbaar

Goeie sfeer, lekker eten. Enkel wel vaak onervaren personeel die niet precies weten wat uit wat een gerecht bestaat.

Heerlijk gegeten!

Joeri Taelman

Prima sfeer en aardige bediening. Er gaat helaas soms wel eens wat mis. Zo hadden ze een paar keer gedeeltes van een gerecht vergeten (bijv geen jackfruit of verkeerd bolletje ijs). Allemaal niet zo...

Reactie Popocatepetl Amersfoort:

Hoi Joeri!

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om feedback te geven op jullie ervaring van gisteravond! Ik hoop dat jullie lekker hebben gegeten en het gezellig was. Ik wil wel even namens het team van gisteren sorry zeggen dat er een paar dingetjes mis zijn gegaan zoals de jackfruit en het ijs (we waren hier ons ook van bewust sorry). Ik heb zelf met jullie afgerekend en heb helaas ook niet gezien dat de gerechten van het vegan menu los zijn aangeslagen ipv als menu zijnde. Heel slordig, helemaal met je eens! Als je in de buurt woont en je komt even een keertje binnen wandelen kunnen we het nog met je regelen.
Nog maals dankje voor de feedback en ik wens je een fijne dag!
Vriendelijke groet,
Sanne

Leuke bediening, relaxte sfeer en prima eten.

Mara

Leuke sfeer, prettige en persoonlijke bediening. De vegan Saladebowl was eerlijk en lekker, en eindelijk eens jackfruit gegeten!