L medema

Suikerspin kleuren zijn erg mooi en lekker maar het wordt met de inhoud misleid

Geef een korte toelichting

Inhoud van baken suikerspin is misleiding ik voor me bestolen en in de maling genomen ik heb niet ontvangen wat e ik er voor hen betaald

Geachte mevrouw,

Bij het product staat duidelijk vermeld dat het om potten van 500g suiker gaat, u verwachtte een kilo per pot, maar dat zijn ze nooit geweest. Dit heb ik u telefonisch ook uitgelegd, het is jammer dat u er zo over denkt, maar wij hebben u precies geleverd wat u besteld heeft en er staat nergens dat er 1kg suiker in een pot zit, dus van misleiding kan geen sprake zijn.

De tekst op onze site is: "De volgende smaken suikerspinsuiker zijn direct leverbaar, in potten van 500 gram suiker inclusief 50 stokjes per pot".

Esther Kip

Zeer snel met leveren alles keurig verpakt en we zijn zerr tevreden met de producten

Zeer positief en komwn zeker terug

Astrid

Suikerspin benodigdheden

Geef een korte toelichting

Snelle levering en prima geprijsde producten. Groot assortiment

ChaFa's Candy

Ik bestel vaker en ik ben dus heel tevreden

Geef een korte toelichting

Laatste keer vroeg ik dus voor een kortingscode en deze was er niet maar ik kreeg wel een bak waar ik mee kon proeven en dat noem ik klantvriendelijk

huitema

snelle levering

Patrick

Snelle en prima levering!

Geef een korte toelichting

Snel en goed, prima product.

g.m.de jonge

Prima service, scherpe prijs

Wel op site melden dat retour zending niet gratis is!

Geef een korte toelichting

Was vergeten kortings code in te geven i.v.m. vakantie zou achteraf geregeld worden

Reactie PopElectronics.nl:

Hartelijk dank voor uw recensie.
Op onze site staat bij het afrekenen vermeld dat retourneren via de post op eigen kosten is. In overleg mag dit bijvoorbeeld ook via een pakketpunt zodat de kosten minimaal blijven. Onze prijzen zijn scherp, daar zitten geen verborgen verzend-en retourkosten in en daarom kunnen we geen gratis retouren aanbieden.

De korting die niet verrekend was omdat u de kortingscode was vergeten hebben we zoals beloofd teruggestort.

Saska

Vlotte afhandeling

Geef een korte toelichting

Mijn vraag werd dezelfde avond (en het was weekend!) nog beantwoord en de bestelling werd zeer vlot geleverd. Prima!

Rolf

Snel en goed afgeleverd was alleen suiker dus nog geen machine

Janneke

Geef een korte toelichting

Snelle levering en lekkere smaken suikerspinsuiker! Enige minpunt zijn de vrij hoge verzendkosten bij kleine bestellingen (als particulier neem je weinig af).

Reactie PopElectronics.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de verzendkosten kunnen wij helaas niets veranderen, de werkelijke kosten liggen zelfs hoger dan wat wij rekenen.
We zouden dan de prijzen van de producten hoger kunnen maken om het te compenseren, maar wij hebben gekozen om de verzendkosten lager dan een pakketje via het postkantoor te houden en toch elke zending verzekerd en met trackingcode aan te bieden.
We zijn blij te horen dat u over de producten zelf en de levering an sich tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!