Sophie

Snelle levering, compleet

Verliep vlekkeloos

Marit

Zeer tevreden

Mooi kaartje, goede en snelle service, website werkt gemakkelijk.

Eerder in bestelproces benoemen dat je na bestellen kaart bijpassende sluitsticker e.d. kan bestellen.

Nina

Super fijne site!

Veel keuze in de opmaak van het kaartje

Jammer dat maar 1 proefdruk gratis is.

Aukje

Mooie kaartjes maar levering dramatisch (meer dan een week na geboorte van onze dochter en dus bestelling nog niks!!) en slecht opgelost, klachten/klanten service beneden pijl en tot op heden geen... Mooie kaartjes maar levering dramatisch (meer dan een week na geboorte van onze dochter en dus bestelling nog niks!!) en slecht opgelost, klachten/klanten service beneden pijl en tot op heden geen compensatie of oplossing. Jammer en eigenlijk schandalig! Erg verdrietig over!

Mooi design kaartjes, originele afbeeldingen, lettertypes, prachtig papier, goede kwaliteit druk, kwaliteit enveloppen in allerlei kleuren, eigenlijk is de kracht van dit bedrijf het product en daar... Mooi design kaartjes, originele afbeeldingen, lettertypes, prachtig papier, goede kwaliteit druk, kwaliteit enveloppen in allerlei kleuren, eigenlijk is de kracht van dit bedrijf het product en daar is dan ook alles mee gezegd! Levering dramatisch slecht ik wacht nog steeds op mijn kaartjes en onze dochter is inmiddels een week oud.

Heb je even?
Heb je even?
- Levering duurt nu al meer dan 7 dagen, onze dochter is letterlijk een week uit en nog geen kaartje gezien! Het hele idee van een geboortekaartje is hiermee in het niet gedaan en het heeft behoorlijk impact gehad op de kraamweek en de roze wolk na geboorte.
- Deze fout wordt niet opgelost. Er wordt door HierBenIk geduldig gewacht op retourzending van DHL (hier is iets mis gegaan met de levering terwijl het adres gewoon klopt en we geen moment weg zijn geweest van huis en de deurbel). Dat is op zich geen fout van HierBenIk maar er wordt gewacht op terug ontvangst en men wil dan opnieuw verzenden, met dezelfde verzender. Ongelooflijk.

Als het mijn bedrijf was geweest, had ik het volgende gedaan: direct kaartjes herdrukken, (het zijn er slechts 110 op natuurkarton 10x15, dus mensen; wáár hébben we het over, ik wéét wat de eigenlijke productiekosten zijn hiervoor en die vallen reuze mee! Prima dat de marges flink zijn, ik betaal graag voor een geboortekaartje voor mijn eerste kindje, maar op zo'n cruciaal moment in het leven van jonge ouders moet je rap handelen een iets oplossen!). De kaartje hadden zsm opnieuw opgestuurd moeten worden naar de klant, desnoods met een sneldienst koerier (of Post NL - eens tuk betrouwbaarder!) en de kosten hiervan verhaald worden op DHL. Die zijn hiervoor verzekerd, ik heb eenzelfde issue gehad in mijn bedrijf met een beschadigd pakket een kreeg het hele bedrag vergoed.
- Bovendien worden we door HierBenIk niet of nauwelijks op de hoogte gehouden op de voortgang van dit proces waarin fouten gemaakt zijn. We zitten in onzekerheid en ik heb eigenlijk al mijn geboortekaartjes-contacten inmiddels een zelf een eigen digitale geboortekaart gestuurd. Gelukkig ben ik handig met graphic design en maakt mijn man fotograaf-waardige portretfoto's, maar de geboortekaartjes op kwaliteitpapier met mooie enveloppen komen als mosterd na de maaltijd. Eeuwig jammer. Ik heb niet voor niets gekozen veel geld (meer dan 300 euro voor 100 kaartjes en enveloppen)
- De enveloppen die we een maand voor de geboorte al vooruit bestelden, waren er 6 te weinig. Vijf keer nageteld, en jawel: echt 6 stuks te weinig. Toen deze werden nagestuurd werden er in eerste instantie 4 verstuurd en daarna nog eens 2 aan de herbestelling toegevoegd. Tellen blijkt dus ook een lastig iets, zelfs na het oplossen van een eerste fout. Treurig wel.

Al met al raad ik HierBenIk absoluut NIET aan als het aankomt op betrouwbaarheid, service en oplossingsgerichtheid voor iets belangrijks als geboortekaartjes van een kind.

Ja - het design is mooi, maar de service is slecht en als er iets misgaat (wat kán gebeuren: ik werk zelf in een dienstverlenende sector en ben regelmatig 'brandjes aan het blussen'. Het mooie is: een fout of klacht kun je aangrijpen en NOG beter oplossen dan het origineel zou zijn geweest - Dit doe je door adequaat te handelen en het op te lossen ipv te verpesten).

- Tot slot is er niemand die ons dagelijks op de hoogte houdt, even belt voor excuses, met compensatie komt als in: snel op nieuw drukken en desnoods persoonlijk komen bezorgen, de helft van de kosten vergoeden oid om het leed te verzachten, of you name it)

Het is heel zonde want een fout kan gebeuren (ook als het niet jouw fout maar die van DHL is), maar uiteindelijk ben je als bedrijf verantwoordelijk voor je klant en van een multinational als DHL kun je niets verwachten. Wél kun je bij hen de kosten verhalen en als je dat slim doet & de consumentenprijs rekent kun je er nog het dubbele aan verdienen (wat ik prima had gevonden, ik had zelfs mee willen werken aan een getuigebrief).

Nu is het hele bestellen van geboortekaartjes eeuwig zonde gebleken en is het voor ons 1 en al teleurstelling. Ik ben hier erg verdrietig over in mijn kraamweek en hier al menig traan om gelaten. Ja: dat zijn zeker de hormonen maar met name gebrek aan goed fatsoen van iets klantgericht oplossen speelt mee.

Mariëlle

Geweldig!

Hele snelle levering en fijne proefdruk zodat je het soort papier ook goed kan beoordelen.

Nvt!

Linda

Van te voren al het kaartje klaar gemaakt zodat ik alleen het gewicht, tijd en dag hoefde in te vullen. Echter tot mijn schrik had iemand anders ingelogd op mijn account en het kaartje veranderd.... Van te voren al het kaartje klaar gemaakt zodat ik alleen het gewicht, tijd en dag hoefde in te vullen. Echter tot mijn schrik had iemand anders ingelogd op mijn account en het kaartje veranderd. Dit was het enigste minpunt.

Veel keuze voor ieder wat wils

Sara

Heel erg goed

Correcte en snelle service, uitgebreide website met veel opties.

Het logo gratis of goedkoper weg kunnen laten halen.

Denise

Goed, zeer tevreden

Ruime keuze qua kaartjes ook qua de zelfmaak kaartjes.

Lisa

Leuke collectie aan kaarten. Toen ik telefonisch contact zocht omdat ik graag 2 keer hetzelfde kaartje wilde met een andere tekst werd ik heel fijn geholpen.

Klantvriendelijk

Vermeld dat je bij proefdruk ook papier en kleurstijlen meegestuurd krijgt.

Karin

Goede kwaliteiten
Mogelijkheden tot eigen ontwerpen/aanpassingen

Makkelijk systeem qua ontwerp

Iets meer eigen. Lijkt erg op concurrent