Julie

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf!
Staan ook direct ter beschikking om hulp te vragen.
Zeer tevreden

Vriendelijkheid
Behulpzaam

Mooi kaartjes van goede kwaliteit en gebruiksvriendelijke editor MAAR zéér trage en dure verzending

Reactie Poobies.be:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review!

Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over je ontvangen kaartjes en onze gebruiksvriendelijke editor. Jammer om te lezen dat je de kaarten duur vindt en dat de snelheid van de verzending je is tegengevallen. Ik heb gelijk een en ander voor je nagekeken.

De bewerking van de foliekaarten die jij hebt besteld duurt iets langer dan die van de niet-foliekaarten. De foliekaarten worden daardoor ook iets later overgedragen aan de postbezorger. Dit hebben wij ook vermeld op onze website.

De bestelde kaarten zijn verder op tijd door ons gedrukt en verzonden. Wel is er bij de bezorging een dag extra vertraging ontstaan. Ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. Je feedback heb ik dan ook doorgegeven aan de postbezorger.

Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en veel geluk met jullie kleine schat.

Hartelijke groet,

Pieter - serviceteam Poobies

Kimberley Buysse

Goede service, mooie kwaliteit.

Liselotte DV

Zeer leuk dat je uw eigen ontwerpje kan maken.
Je hebt enorm veel keus en dat is fijn.

Dat er genoeg keuze is.
Snelle serves.

Zeer mistevreden ivm de levering

Reactie Poobies.be:

Beste Klant,

Bedankt voor je review over onze service.

Wat jammer dat je aangeeft niet tevreden te zijn. Dat lezen wij natuurlijk niet graag.
Wij streven ernaar om zo goed mogelijke service te verlenen.

Helaas is er bij de bezorging iets mis gegaan waardoor jij veel moeite hebt moeten doen om de kaarten in ontvangst te nemen. Ik kan mij voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent omdat je kaartjes graag snel in huis wilt hebben.

Wij hebben de kaarten op tijd gedrukt en verzonden. Mijn collega heeft zelfs nog meerdere malen contact gehad met de vervoerder om te proberen de kaarten toch nog dichterbij te laten leveren. Dit is helaas niet gelukt. Zij heeft je hierover ook telefonisch geïnformeerd.

Ik hoop dat de kwaliteit van de kaarten naar wens is en je deze toch nog op tijd hebt kunnen versturen.

Ik wens jullie een mooi feest toe.

Service Team Poobies.be

Sigrid

Trouwkaarten

Heel veel mogelijkheid tot persoonlijke aanpassing
Snel en keurige levering
Uitgebreide keuze en mogelijkheden

Kurt

Alles is goed verlopen. Kaartjes zagen er prima uit, en werden snel geleverd.

Het leuke van deze website vond ik dat je naast de kant-en-klare kaartjes ook gemakkelijk zelf een uniek kaartje kan maken. Er is een hele bibliotheek van leuke tekeningen en decoratie-elementen om te gebruiken.
Ook een pluspunt vond ik het "genormaliseerd vierkant" formaat. Voor een vierkant kaartje heb je bij de Belgische post namelijk 2 postzegels nodig. Dit formaat is net rechthoekig genoeg zodat 1 postzegel volstaat, terwijl je nauwelijks een verschil ziet.

Aster Michiels

Super!!

Ongelooflijk snelle service en mooie kwaliteit! Heel blij!!

Kim

Trouwuitnodigingen gemaakt

Gebruiksvriendelijk, snelle levering

Yvan

Handige website, alles mooi verpakt bij levering, goede kwaliteit van drukwerk.
Levering na bestelling van de kaartjes duurt redelijk lang. Na het plaatsen van de bestelling werd het...

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, leuke extra attenties en een persoonlijke touch .