9.5/10
9.5/10

Snelle levering duidelijkheid over kosten tijdens bestelproces.

Duidelijkheid

Kosten eerder in het proces weergeven, niet pas bij bestellen.

Ik heb goede ervaring goed geholpen met een vraag en uit eindelijk erg tevreden met ons kaartje

Rosalie

Heb super leuke kaartje ontworpen, maar als ik van te voren wist hoeveel het me ging kosten had ik andere keuzes gemaakt. Helaas zie je de prijs pas op het laatst en heb je na de bevalling geen...

Handig dat je 1 kaartje kan bezorgen om te testen hoe het kaartje er uit gaat zien.

Helaas zie je de prijs pas op het laatst en heb je na de bevalling geen energie om daar in dingen te veranderen. Was financiën een behoorlijke tegenvallen

Reactie HierBenIk:

Beste Rosalie,

Bedankt voor je feedback!

Erg fijn om te lezen dat je het door jou ontworpen kaartje leuk vond.
Ook erg bedankt voor de uitstekende waarderingen op de verschillende categorieën in je feedback!

Wat betreft je feedback met betrekking tot de prijs, jammer om te lezen dat de prijs tegenviel.
Onze prijzen kun je overigens op verschillende pagina's op onze gebiste zien, voordat je een eventuele bestelling plaatst of maar eenontwerp maakt. Zo hebben wij een aparte prijzenpagina waar je eenvoudig de prijzen kunt vinden en staan ook bij elk kaartje de verschillende staffelprijzen.

Ik hoop dat ondanks de door jou ervaren tegenvaller, dat onze dienstverlening en de kwaliteit van de door jou ontvangen kaartjes de prijs enigszins waard waren.

Nogmaals bedankt voor je feedback en veel geluk met jullie dochter!

Groet,

Serviceteam HierBenIk!

Lisanne

Naar volle tevredenheid hebben wij hier onze geboortekaartjes besteld. Een ruime keuze aan kaartjes die makkelijk aan te passen zijn naar je eigen smaak. Vooraf hadden we enveloppen besteld. Toen...

Goede bereikbaarheid per mail (zelfde dag reactie), snelle verwerking en verzending van bestellingen en ruim assortiment.

Super!

Alles heel duidelijk beschreven

Hele fijne site! Mooie kaartjes

Prima, snel geleverd

Marlies

Ze hebben mooie kaarten, makkelijk te bewerken en te bestellen.

Makkelijk de kaarten te bewerken, op te slaan en weer terug te vinden.

Enveloppen plakken niet, met een plakbandje dicht moeten maken.

Peter K.

Erg tevreden. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keuze en daarnaast mogelijkheden om kaart aan te passen.

Veel keuze, veel mogelijkheden om kaart aan te passen, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Niet van toepassing, erg tevreden