Menno S.Smit

Goed produkt. Bestellen gaat soepel. Bij vraag of probleempje meteen communicatie mogelijk.

zou niet weten

Ron Janssen

Geweldige service! De spalk in de polsbrace van mijn moeder was gebroken. Deze had ze nog geen maand in gebruik. De melding werd onmiddellijk opgepakt en een dag later werd het product kosteloos... Geweldige service! De spalk in de polsbrace van mijn moeder was gebroken. Deze had ze nog geen maand in gebruik. De melding werd onmiddellijk opgepakt en een dag later werd het product kosteloos vervangen. Zeer vriendelijk en vertrouwd!

Zeer snelle reactie en actie, prima service!

Kwakman

Zeer tevreden over enkelbrace Push Ortho Aequi

prima telefonisch contact, snelle levering

Lia

Super service

Zeer goede service en goed bereikbaar voor advies

Ik ben een tevreden klant !

J. Pison

Prima service

Duidelijkheid

Geen punten ontdekt

J. van Amersfoort

Prima service.

Service.

Ik zou liever iets meer betalen voor betere kwaliteit.

Boom

Bij levering van de rollator waren twee klemmetjes kapot. De nieuwe werden, na melding hiervan gemaakt te hebben, meteen dezelfde dag nog naar ons opgestuurd. Prima service en aardige mensen!

Service, vriendelijkheid medewerkers

Henk v.d. Wal

Hele goede ervaring. Deskundig advies en een snelle bezorging.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed materiaal

Ga zo door.

Monique Billiard-Vermulst

Superservice!

Zeer snel verzonden, uitstekende service en oplossingsgerichte communicatie (er was iets kapot gegaan aan een item na 1x dragen. Contact opgenomen, direct antwoord met het verzoek een foto door te... Zeer snel verzonden, uitstekende service en oplossingsgerichte communicatie (er was iets kapot gegaan aan een item na 1x dragen. Contact opgenomen, direct antwoord met het verzoek een foto door te sturen, direct gratis vervangend exemplaar ontvangen). Terechte winnaar van een thuiswinkel award!

(nog) niets kunnen vinden

Kamiel

Ik heb een ondeugdelijk artikel teruggestuurd en helaas niet het gehele bedrag teruggekregen. Hierover heb ik emails gestuurd, maar heb ik nog steeds geen antwoord e-mail! Ook heb ik dus nog geld... Ik heb een ondeugdelijk artikel teruggestuurd en helaas niet het gehele bedrag teruggekregen. Hierover heb ik emails gestuurd, maar heb ik nog steeds geen antwoord e-mail! Ook heb ik dus nog geld van hun te goed! Beetje onfatsoenlijk om mij niet geheel terug te betalen en ook niet te antwoorden!

Verfijnde oplichting

Wees eerlijker en fatsoenlijker