Saskia Massink

Zeer goede ervaring!

Supersnel en alles correct.

Geen denk ik..

Vd valk

Zeer goede ervaring

Prima producten

Bruno b

Correcte service

Mondkapjes zouden type IIR moeten zijn maar wordt op verpakking nergens vermeld? Heb je bestelde product gekregen of iets anders? Podobrace zelf lijken mij correcte mensen en mondkapjes bestellen in... Mondkapjes zouden type IIR moeten zijn maar wordt op verpakking nergens vermeld? Heb je bestelde product gekregen of iets anders? Podobrace zelf lijken mij correcte mensen en mondkapjes bestellen in China is vandaag geen evidente kwestie, dus alle begrip, maar toch wat vervelend. Wel snelle reactie van de klantendienst en spontaan zeer correct voorstel om probleem op te lossen. Gratis alcoholgel: geen %alcohol op etiket, bruikbaar of niet? maar goed werd gratis meegeleverd...

Zorg indien mogelijk dat klant meer zekerheid heeft dat product conform is

Klaver

Maakt belofte waar, direct na bestelling verzonden. Enige onvrede over de bezorgdienst, maar daarvoorr heeft podobrace extra inspanning verricht. Hele fijne service!

Bestelling is snel verwerkt

Jac

Slecht. 3 verschillende zolen gekocht en daarvan werd er een verkeerd geleverd, verkeerde soort en maat. Na contact zou de goede zooo in de juiste maat worden gestuurd. De maat klopte maar nog... Slecht. 3 verschillende zolen gekocht en daarvan werd er een verkeerd geleverd, verkeerde soort en maat. Na contact zou de goede zooo in de juiste maat worden gestuurd. De maat klopte maar nog steeds een andere zool. Eerste was de schuld van leverancier en dit keer onze schuld. Terwijl de bevestiging 3 artikelen met 3 verschillende omschrijvingen heeft.
Vreemd genoeg is het ontbrekende artikel ook niet meer te vinden op de site.

We bestellen nooit meer wat. Fouten maken kan. Maar erken je fout en ga niet afschuiven. Je wint de discussie, verliest 3 klanten!

Halve zolen

Klanten SERVICE

Dijkofg

Wat een fantastische service . Dat er nog zulke bedrijven bestaan die meedenken en staan voor hun klanten . Top top bedankt!!!

Reactiesnelheid en service

Geen enkel

Martijn

Ik had een brace nodig nadat mijn enkelbanden waren gescheurd. De informatie op de website was heel helder en leidde mij snel naar de juiste brace (en dat zijn er nogal wat) voor mijn blessure en de... Ik had een brace nodig nadat mijn enkelbanden waren gescheurd. De informatie op de website was heel helder en leidde mij snel naar de juiste brace (en dat zijn er nogal wat) voor mijn blessure en de wens die ik had (weer kunnen starten met kickboksen). De brace kwam snel en paste precies door de heldere instructies om juist op te meten.

Goede informatie, het voelde als professioneel advies en snelle levering!

Eeckman Mireille

De website geeft een duidelijk overzicht en het is zeer gemakkelijk om te bestellen en de levering gebeurt snel ook voor België !

Duidelijke website, snelle levering !

Nvt

Boeie

Oplichters

Niet dropshippen!!!

I. Daemen

Geweldig !

De duidelijke website, de keuze, de snelle bezorging