Reviews

9.5 / 10
1715 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.6/10
Info over verloop order
9.4/10
Snelheid levering
9.6/10
Bestelgemak
9.4/10
Klantvriendelijkheid
9.6/10
Informatie op de website
9.2/10
After sales
9.4/10

1715 Reviews

Crista

10/10

Donderdag inlegzolen besteld voor brandende voeten. Vrijdag opgehaald in Volendam. Zaterdag 20 km mee gelopen tijdens de dam tot dam en geen last gehad van brandende voeten. Ik heb op wolken... Donderdag inlegzolen besteld voor brandende voeten. Vrijdag opgehaald in Volendam. Zaterdag 20 km mee gelopen tijdens de dam tot dam en geen last gehad van brandende voeten. Ik heb op wolken gelopen.
Een snelle service, makkelijk af te halen en een top product.

Sterke punten

Duidelijke uitleg waar het voor is

Verbeterpunten of tips

Geen


Sharon

7/10

Snell levering

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Podobrace.nl:

Goedemiddag, wat ontzettend spijtig dat het product al stuk is. Wij zullen deze direct voor u vervangen, wij hebben u een mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak.


Particulier

9/10
(Bewerkt)

Correct bedrijf

Sterke punten

Veel op voorraad.

Verbeterpunten of tips

Geen bijzonderheden. Ik ben prima geholpen door Podobrace.


Podobrace.nl

10/10

Goede Steunzolen !

Sterke punten

Bestel hier al heel lang & kan nooit zonder de Steunzolen ! šŸ˜ƒ

Verbeterpunten of tips

Niks mom. op aan te merken.


Frits V

10/10

Super

Sterke punten

Zeer behulpzaam, bereikbaar en snelle service

Verbeterpunten of tips

geen


Feenstra

3/10

Bureaustoel gekocht waarover ik in eerste instantie tevreden was, als deze tenminste niet enorm zou piepen en kraken. Het is zo erg, dat je er niet op kunt zitten. Elke millimeter die je beweegt... Bureaustoel gekocht waarover ik in eerste instantie tevreden was, als deze tenminste niet enorm zou piepen en kraken. Het is zo erg, dat je er niet op kunt zitten. Elke millimeter die je beweegt kraakt en piept de stoel. Het retourneren moet je zelf doen, je moet de stoel naar DHL brengen. Maar hoe dan? Als de enorme doos al in de auto past, moet je die wel hebben. Heb je geen auto, dan heb je pech. Daarnaast bleek direct na de aankoop dat de stoel via Bol.com (door deze zelfde winkel verkocht) 30 euro goedkoper is.

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Laten niets meer van zich horen

Reactie Podobrace.nl:

Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent over de bureaustoel. Wij hebben u meerdere malen gemaild en gebeld maar helaas hebben wij geen contact met u kunnen krijgen. Graag horen wij van u... Goedemiddag, wat spijtig dat u niet tevreden bent over de bureaustoel. Wij hebben u meerdere malen gemaild en gebeld maar helaas hebben wij geen contact met u kunnen krijgen. Graag horen wij van u zodat wij tot een passende oplossing kunnen komen.


Loek

10/10

Top! Ze zijn erg servicegericht. En zetten het belang van de klant voorop.

Sterke punten

Service

Verbeterpunten of tips

Gen


Suzanne hutjes

10/10

Fantastisch

Sterke punten

Behulpzaam / geduldig en snel

Verbeterpunten of tips

Nvt


A. Noordenbos

10/10

Geweldig bedrijf. Ik heb er al vaker iets besteld, altijd heel snel ontvangen, en ze doen absoluut niet moeilijk wanneer je iets terugstuurt. Helemaal top, ik bestel alleen nog maar bij podobrace na... Geweldig bedrijf. Ik heb er al vaker iets besteld, altijd heel snel ontvangen, en ze doen absoluut niet moeilijk wanneer je iets terugstuurt. Helemaal top, ik bestel alleen nog maar bij podobrace na alle goede eevaringen met hun.

Sterke punten

Snel ontvangen en goede service.

Verbeterpunten of tips

Heb ik niet


Heijnen

8/10

Snelle levering
Maatvoering zeer klein bij brace !
Verhouding l en xl in overeenstemmming cm komen niet over een.

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Maatvoering laat te wensen over.
Veel te klein !

Reactie Podobrace.nl:

Goedemiddag, wat spijtig dat de enkelsteun niet past. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat de maatvoering afwijkt op de website. Wij hebben u een mail gestuurd zodat we samen met u de juiste maat... Goedemiddag, wat spijtig dat de enkelsteun niet past. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat de maatvoering afwijkt op de website. Wij hebben u een mail gestuurd zodat we samen met u de juiste maat kunnen bepalen.