M. Holt

Super service! Ze doen echt wat ze beloven!

snel geleverd

niets wat te wensen overlaat

Liz Atienza

Zeer goede service en ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen werd en over mijn bestelling.

Top service. 10+

Geen verbeterpunten

R

Bestellingen gaan goed. Het gebruik van cookies is grensoverschrijdend. Iedere keer als ik een YouTube filmpje wil laten zien dan komt er eerst een advertentie over chronische pijn. Dus mensen zien... Bestellingen gaan goed. Het gebruik van cookies is grensoverschrijdend. Iedere keer als ik een YouTube filmpje wil laten zien dan komt er eerst een advertentie over chronische pijn. Dus mensen zien dat, dat maakt een serieuze ernstige inbreuk op mijn privacy. Daar heb ik jullie geen toestemming voor gegeven. Het is echt grensoverschrijdend. Hierdoor heb ik ook besloten dat ik op zoek ga naar een andere leverancier.

Ondergesneeuwd door verbeterpunten was een goed snel leverende bedrijf

Inbreuk op privacy door cookie beleid en agressieve marketing

F. Haas

Na lang zoeken hier een bureaustoel besteld voor maar 159,00 Euro. Stevig en geschikt tot 150 kilo belasting. Hoofdsteun, hoogte en rugleuning zijn verstelbaar. Hij zit perfect en zelfs de... Na lang zoeken hier een bureaustoel besteld voor maar 159,00 Euro. Stevig en geschikt tot 150 kilo belasting. Hoofdsteun, hoogte en rugleuning zijn verstelbaar. Hij zit perfect en zelfs de armleuningen zijn weg te draaien. Nog beter dan op de website werd weergegeven.

Prima kwaliteit.

Met deze bureaustoel mag je wel meer reclame maken.

Sarink

Aandacht

Marc Brouwers

Prima; bestellen en geleverd krijgen

Ik kan me geen details herinneren over de bestelling. Dus waren er geen irritatiepunten.

Zie sterke punten

Liever niet openbaar.

Zeer correct.

Telefonisch toelichting plus mijn vraag is beantwoord.

?

Betrouwbaar

?

Mvr weisscher

Alles goed gegaan snelle levering

Alles goed

Geen punten