Daniella

Ik heb de afgelopen dagen mondkapjes gekocht en een burostoel. Beide leveringen had ik de volgende dag in huis! Echt ongelofelijk snel en goed geregeld! Absolute aanrader. Dank voor de snelle... Ik heb de afgelopen dagen mondkapjes gekocht en een burostoel. Beide leveringen had ik de volgende dag in huis! Echt ongelofelijk snel en goed geregeld! Absolute aanrader. Dank voor de snelle service!

Snelle levering!

Ga zo door :)

khadija

Tevreden met bureaustoel, ruggesteun en voetbank.

goede producten

Ilona Bakker

Razend snelle levering, betaalbaar en goede kwaliteit. Ik ben meer dan tevreden!

Prijs/kwaliteit

Geen idee

Jolanda

Zeer klantvriendelijk. Goede producten!

Klantenservice

Mark

Vandaag besteld, morgen in huis....Dus niet !

Groot assortiment en zinvolle informatie.

Kom beloftes op de website over levering na !!! Levertijden zijn bij medische hulpmiddelen essentieel.

Linda

Hulp en levering perfect product ( kniebrace) minder

duidelijk

Kniebrace gekocht begin nov. van Bauerfeind, 1e beviel prima maar zakt na ca 2 weken af. Op advies van Podobrace een ander model besteld ook deze zakt af. Binnen 2 maanden moet ik weer een andere... Kniebrace gekocht begin nov. van Bauerfeind, 1e beviel prima maar zakt na ca 2 weken af. Op advies van Podobrace een ander model besteld ook deze zakt af. Binnen 2 maanden moet ik weer een andere brace. wordt erg duur zo

Erik

Na een klacht te hebben ingestuurd over gel inlegzolen kreeg ik direct een antwoord dat Podobrace nieuwe zal toezenden zonder dat ze overleg hadden gehad met hun leverancier. Dat is ouderwetse... Na een klacht te hebben ingestuurd over gel inlegzolen kreeg ik direct een antwoord dat Podobrace nieuwe zal toezenden zonder dat ze overleg hadden gehad met hun leverancier. Dat is ouderwetse service.

Dit bedrijf doet meer dan noodzakelijk is

Loes Harleman

Wat een verademing nu ik de pols-/duimbrace draag van Novamed. Hopelijk helpt ie me van de Quervain af.
Makkelijk in gebruik; goed te reinigen en snel weer droog.

Goede informatie en snelle levering van prima product.

Frans Verbeyst

Aankoop Medidu Artrose / Reuma Handschoenen M

Gisteravond besteld, vandaag in huis

Geen merk indicatie noch indicatie van maat (M besteld)
Geen merk indicatie noch indicatie van maat (M besteld)
Komt niet overeen met "vive" of "medi-paq" zoals aangegeven op website (?!) ... ik wacht de feedback af van mijn moeder (zeer pijnlijke vingers door artrose) om dit product/bedrijf aan te bevelen

Sandra

Heel erg tevreden!! gisteren besteld vandaag in huis! Ik ben een supper tevreden klant, er word gegeven wat word beloofd mooie opvolging verloop van je order en zo tevreden over mijn producten, ik... Heel erg tevreden!! gisteren besteld vandaag in huis! Ik ben een supper tevreden klant, er word gegeven wat word beloofd mooie opvolging verloop van je order en zo tevreden over mijn producten, ik kan deze firma echt aanbevelen dankjewel podobrace.nl!

10 op 10

Neen