Van der Beek Internationaal Transport

Top bedrijf met supersnelle levertijden

Kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen en snelle lever service

vooral zo door blijven gaan met jullie goede service

Juninho

Super Service

Snelle reactie, snelle levering en lossen problemen goed op.

Marian van der Meer

Topservice!

Servicegericht

Ruimte geven voor beoordeling individueel produkt

Slavica

Mondkapjes zijn van slechte kwaliteit, beetje grotere maat dan die wat ik ben aan het gebruiken. Hellas, retourneren is niet mogelijk. Ik heb 5 zakjes per 10 mondkapjes gekregen. Met andere... Mondkapjes zijn van slechte kwaliteit, beetje grotere maat dan die wat ik ben aan het gebruiken. Hellas, retourneren is niet mogelijk. Ik heb 5 zakjes per 10 mondkapjes gekregen. Met andere producten en levering ben ik zeer tevreden.

Snele verzending

Beter omschrijving van het product

Robert Krol

Wat een heerlijke ervaring. Een bedrijf dat geweldig werk levert en meedenkt. Zeer snelle en adequate leveringen en de medewerkers
denken mee en zoeken oplossingen bij problemen. TOPSERVICE.

snelle levering en begripvolle hulp bij fout door ondergetekende gemaakt.

Beslist geen gebruik meer maken van DPD expeditie, belachelijk om 50 cent in rekening te brengen bij proberen telefonisch contact te maken, 25 minuten in de wacht. Zeer slechte en onbeleefde... Beslist geen gebruik meer maken van DPD expeditie, belachelijk om 50 cent in rekening te brengen bij proberen telefonisch contact te maken, 25 minuten in de wacht. Zeer slechte en onbeleefde communicatie en niet nakomen van beloftes om terug te bellen. Hebben uitsluiten fax mogelijkheid om vanuit hun te sturen en no-reply only.

Thomas Haitsma

Al een paar keer dingen van podobrace besteld. Laatst een massage gun besteld waar een onderdeel ontbrak. Ik heb meteen reactie gekregen om mijn mail en de volgende dag kreeg ik het losse stukje... Al een paar keer dingen van podobrace besteld. Laatst een massage gun besteld waar een onderdeel ontbrak. Ik heb meteen reactie gekregen om mijn mail en de volgende dag kreeg ik het losse stukje opgestuurd. Uitstekend customer service. Echt top!

Tom

Helemaal top!

Zeer snelle levering, zeer goede service, mogen veel bedrijven voorbeeld van aannemen,

Koen

Goede site, zeer goede service en snelle levering!

Goede site, zeer goede service en snelle levering!

Geen, keep it up

jan de ruyter

Ik koop al enige jaren diverse zaken bij dit bedrijf

Zeer compleet en de medewerkers hebben echt verstand van zaken en helpen je de juiste keuze te maken

Soms hebben materialen hulpstukken een overzicht wat je los kan bestellen zou een prima verbetering kunnen zijn, aan de andere kant ze helpen je met vragen hierover en ze sturen soms onderdelen... Soms hebben materialen hulpstukken een overzicht wat je los kan bestellen zou een prima verbetering kunnen zijn, aan de andere kant ze helpen je met vragen hierover en ze sturen soms onderdelen zonder kosten naar je op, allemaal ten gunste van de klant

Patrick Postema

Goed product
Komen na wat wordt beloofd

Goed product.. Prijs kwaliteit erg goed