Janneke

Slecht echt slecht

nou kan niets bedenken dat goed is

zit al 4 dagen te wachten op mijn bestelling op advies van mijn huisarts schandalig

Marleen

. Eerst een E-mail gestuurd om wat informatie, Hebben eerst geïnformeerd waarom het diende .
Er waren verschillende modellen.

Klantvriendelijk , De dag nadien al aan huis geleverd

Er zitten stoffen in die een allergische reactie geven,

Old dude

Zeer positief

Professioneel advies

Advizeur kan best wat geduldiger zijn. Niet iedereen is een expert!

Roy

Oplichters!

Ze verkopen een product (correct toes) maar dat is gewoon een Chinees nep ding. Dus even op bol.com kijken en je hebt hem voor 3 euro. Echt belachelijk dat dit gebeurt. Waarschijnlijk is alles... Ze verkopen een product (correct toes) maar dat is gewoon een Chinees nep ding. Dus even op bol.com kijken en je hebt hem voor 3 euro. Echt belachelijk dat dit gebeurt. Waarschijnlijk is alles gewoon dropshipping dus goedkope troep.

Marco

Mijn besteld product zou volgende dag geleverd worden aldus de site en helpdesk. Helaas kiest dit bedrijf om met DHL te bezorgen wat een van de goedkoopste is. Voor de zoveelste keer zegt DHL dat er... Mijn besteld product zou volgende dag geleverd worden aldus de site en helpdesk. Helaas kiest dit bedrijf om met DHL te bezorgen wat een van de goedkoopste is. Voor de zoveelste keer zegt DHL dat er niemand thuis was (onjuist) en dat het de eerstvolgende werkdag (na weekend) opgehaald kan worden. Jammer dit bedrijf niet kiest voor een bezorgdienst met meer kwaliteit en service.

Reactietijd

Ander bezorgdiensten

Sjaak van der Pijl

Mijn bestelling bij Podobrace.nl is uitgemomd in een zeer prettige ervaring.
Mijn bestelling bij Podobrace.nl is uitgemomd in een zeer prettige ervaring.
Door privé omstandigheden kon ik een bestelling niet in één maal afronden. Ik kon niet aangeven wanneer ik thuis zou zijn en ik wilde mijn buren ook niet met een groot pakket opzadelen. Podobrace gaf aan mijn winkelwagen en mijn bestelcircuit in stand te laten zodat ik op een geschikt moment mijn bestelling zou kunnen afronden.
Hun reactie was er één van begrip en meedenken.
In een dergelijke situatie is dit wat je als klant kunt gebruiken.

Door deze aanpak kan Podobrace bjj mij niet meer stuk.

Meedenken.
Inleving.
Begripvol.
Medeleven.
Informatief.

Geen.

andre

Bureau voldeed niet aan de verwachtingen, is netjes opgehaald door DHL en heb mijn volledige aankoop bedrag terug gekregen.

Zelfde dag in huis, geen problemen bij retour zending

Product beschrijving iets te positief

Charissa Koops

Zeer fijne communicatie gehad met Gerie. De klant staat hier echt voorop, ze zijn erg meedenkend en je zult hier zeker weten goed geholpen worden. Erg fijn bedrijf.

Klantgericht en vriendelijk

Geen tips

M Feenstra

Wat een prutzooi! Komt rechtstreeks van ali. Voor €5 ipv €39,95 Dacht bij gerenommeerd bedrijf besteld te hebben. En dan vragen of ik mijn review wil herzien...

Wees een eerlijk!!!!

Aart

Vlotte levering, goede service, bereid om snel te handelen.

via de mail een gebrek van een artikel gemeld, hierop werd evenals de volgende mailwisseling snel en correct gereageerd