9.5/10

Kreeg een nieuwe brache en de " oude" kan ik op hun kosten laten maken.
En 10% korting op de volgende bestelling.

T. Gordijn

Makkelijke afhandeling. Snelle levering

Geen.

jvamers

Ik had een nieuwe bureaustoel nodig. Omdat ik het bedrijf ken van andere hulpmiddelen dacht ik: ik zit altijd veel op die stoel te werken, die van hen zal wel orthopedisch verantwoord zijn.... Ik had een nieuwe bureaustoel nodig. Omdat ik het bedrijf ken van andere hulpmiddelen dacht ik: ik zit altijd veel op die stoel te werken, die van hen zal wel orthopedisch verantwoord zijn. Misschien is tie dat ook wel maar de instelmogelijkheden waren minimaal: alleen op en neer. Om de stoel in elkaar te krijgen vergt een hoop gezweet en gevloek. De busjes waar de schroeven in passen zitten namelijk niet recht. Dus het is een enorm gedoe de schroefdraad te laten pakken. Bovendien hannes je dan met een meegeleverd kneuterig imbussleuteltje met een paar zere handen als gevolg. Kortom: zou ik hem opnieuw bestellen? Zeker niet.
Van Podobrace kreeg ik vervolgens direct per omgaande een andere stoel aangeboden. Ze vonden het heel vervelend en hebben service kennelijk hoog in het vaandel staan. Een veel duurdere stoel en het prijsverschil hoefde ik niet bij te betalen. Bovendien mocht ik de oude stoel ook nog eens houden. Alle lof voor dit bedrijf !!! Ze doen alles om een goede naam te behouden.
Dan de nieuwe stoel: een ergonomische gamestoel met diverse instelmogelijkheden. Je kunt wel zien dat het een ander merk is, maar mogelijk dezelfde fabrikant: de constructie en het in elkaar zetten is vrijwel hetzelfde.
Zelfde busjes en bouten, zij het iets groter en daardoor beter hanteerbaar. Wel zitten ze allemaal netjes gesorteerd met verwijzingsnummers zodat vergissen niet mogelijk is.
Ook de imbussleutel is een stuk groter. Geen zere handen meer.
Het blijft toch iedere keer lastig om de schroefdraad te laten pakken ook al omdat er vaak bekleding voor zit. Het in elkaar zetten ging echter wel twee keer zo snel, hoewel de constructie gecompliceerder is door meer instelmogelijkheden.
Deze stoel is duidelijk een werkstoel: hard en minder gecapitonneerd en minder comfortabel in relaxstand van het lichaam, maar veel meer steun bij het werken.
Wel is het zo dat de holle zitting al snel te smal is en je klem komt te zitten als je wat meer weegt.
Duidelijk een stoel voor slanke tieners. Of chinezen met een smallere kont. Gamestoel: dat zegt het al een beetje. Geen stoel voor achter een bureau.
Daarnaast zitten er weerszijden bij het scharnierpunt zitting/leuning voor het gezicht 4 plastic kappen als afwerking van het mechanisme die met een gammel boutje vastzitten.
Die liggen er zo af, dat scheurt geheid uit.

Al met al bedankt voor de super service zover. Eerlijkheidshalve ga ik er om die reden niet om heen draaien.
Gelet op de prijs zou ik deze stoel(en) niemand aanbevelen.
Het blijft chinees massaspul.
Ik ben benieuwd hoe lang ze het houden.
De service is verrassend goed. Wellicht bij de stoelen toch eens naar degelijker (europees) materiaal omkijken?

Service.

Beter/degelijker product leveren.

Elze

Werkt bij mij niet

Goede info

Zolen werken niet

Lubek

Goede en vlotte afhandeling van de bestelling en verzending. Niet zo tevreden over de kwaliteit in relatie tot mijn doel met de bestelling: steun-kniekousen, steunsokken en steun/corrigerende... Goede en vlotte afhandeling van de bestelling en verzending. Niet zo tevreden over de kwaliteit in relatie tot mijn doel met de bestelling: steun-kniekousen, steunsokken en steun/corrigerende schoenzooltjes. Het eerste snel 'vergaan' en de twee andere produkten zijn nauwelijks anders dan gewone trekkingsokken en zooltjes in giede wandelschoenen, terwijl ze veel duurder zijn

Groot assortiment

De bestelde steunzolen hebben een plakstrip aan de onderzijde, wat onhandig is, omdat ik bezweete zooltjes wil luchten buiten de schoenen. Voor echte doorgezakte en/of seniorvoeten zijn de zooltjes... De bestelde steunzolen hebben een plakstrip aan de onderzijde, wat onhandig is, omdat ik bezweete zooltjes wil luchten buiten de schoenen. Voor echte doorgezakte en/of seniorvoeten zijn de zooltjes onvoldoende qua ondetsteuning.

De steunkousen zijn fijn, maar nu al geeft het elastische materiaal de geest, zoals een oud badpak dat doet, na 2maanden dragen. Dat is dan een dure aanschaf.

De antitrombosesokken zijn eigenlijk gewone wandelsokken maar veel duurder. Ook pilden ze direct al.

Ik heb een mcdavid 429x kniebrace gekocht, om ondanks een meniscus en kruisband schade weer lekker te kunnen skiën. Dat ging top vergeleken met vorig jaar. Meer zekerheid en geen pijntjes! Goede... Ik heb een mcdavid 429x kniebrace gekocht, om ondanks een meniscus en kruisband schade weer lekker te kunnen skiën. Dat ging top vergeleken met vorig jaar. Meer zekerheid en geen pijntjes! Goede investering!

Overzichtelijk

Na binnenkomst bestelling ben ik de braces gaan passen, maar ze voldeden niet aan de verwachtingen. Het gat voor de knieschijf is veel te klein waardoor er juist een pijnlijke druk op en rond de... Na binnenkomst bestelling ben ik de braces gaan passen, maar ze voldeden niet aan de verwachtingen. Het gat voor de knieschijf is veel te klein waardoor er juist een pijnlijke druk op en rond de knieschijf is. Daarnaast heeft de brace onder de knie veel teveel ruimte waardoor er een tuit overblijft bij het aanspannen met het klittenband. Toevallig ben ik net terug van een bezoek aan de fysiotherapeut om samen met haar de brace te bekijken en samen met haar de conclusie getrokken dat het niet gaat passen.

Snelle verzending

Heel zorgvuldige afhandeling van onduidelijkheden. Geen verbeterpunt.

Pieter

Was op zich niets mis mee ,vlotte levering en duidelijke site.
Was op zich niets mis mee ,vlotte levering en duidelijke site.
Ik bestelde een paar compressie kousen van 30€,bij levering twee rechtse gekregen.Bij ons telefonisch contact met u werd het keurig opgelost.
Met vriendelijke groet

Goede service.