9.5/10

Duidelijke website met breed aanbod, snelle levering en goed advies

Goed advies

Roland Galesloot

Geweldige ervaring gehad met Podobrace. Een kniebrace was er binnen 24 uur! Ik kan weer fietsen.

Snelheid, kwaliteit en service.

Jonk

Snelle levering, uitmuntende service & advies op maat!!

Levering, service, advies

Stijn

Goed en betrouwbaar bedrijf

Advies bij aanschaffing artikel. Ook welk artikel het beste past bij mijn fysieke klachten.

Bedrijf zelf het initiatief neemt om ook de verzendkosten terug te betalen en niet wacht tot de klant dat doet.

Hen3

Heb een tijd geleden een elleboogbrace besteld. Deze bleek anders te zijn dan eigenlijk de bedoeling was. Na mijn eerste mailcontact werd er gelijk werk van gemaakt. Ik mocht de brace zolang...

Zéér snelle en goede levering van de producten. Heel erg klantgericht en zeer vriendelijk! Service van een zeer hoog niveau!!!

N.V.T, blijf zo doorgaan!!!

Een maand geleden wegens een aanhoudende elleboogblessure hier een elleboogbrace van het merk Novamed gekocht. Levering was netjes en snel, maar de brace was na 2 dagen al kapot. Hierover gemaild en...

service van het bedrijf is netjes.

wees gewoon eerlijk over producten en lieg mensen niet voor. De informatie op de site over dit product klopt namelijk echt niet.

Snelle levering , duidelijke informatie.

Podobrace heeft een enorme keuze in bracen en geven een duidelijk advies welke brace voor jou de juiste is, snelle service.

Bij podobrace krijg je altijd professioneel advies en dat voelt heel vertrouwd.

Super service, goede producten

Ik heb al vaak producten bij Podobrace besteld. Hierbij krijg ik altijd het beste advies, de snelste levering en bij problemen de beste service.

De service