Podobrace.nl

Podobrace.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Podobrace.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1030
9.7/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Podobrace.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 1030 ervaringen.

Hele goede service!

Score voor Podobrace.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 x bestelling gedaan afgelopen tijd. beide keren erg tevreden. snelle levering. goede kwaliteit.

I. Godfrey
Zeer slecht (2/10)
I. Godfrey

schlechte qualiteit ook de vervangen stukjes gebroken, niet meer bestel van probocare

niet goed qualiteit, de end stukjes allemal afgebroken

Score voor Podobrace.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goed bedrijf en al snel vervangen de kapoot stukken.

Uitstekend (10/10)

Zeer klantgericht en goede service. Men denkt mee met de klant en gaat uit van wat nodig is. Top.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De zolen begonnen te scheuren, maar na één mailtje werden direct nieuwe zooltjes toegezegd. zonder discussie..
geweldige service!.

Kim (uit België)
Kim (uit België)

- Heel snelle bezorging (ook bij ruilen of retourneren)
- Kijken persoonlijk welke hulpmiddelen het beste zijn voor jouw problematiek
- Duidelijke, overzichtelijke site

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb voor de eerste maal een knieband besteld bij dit bedrijf en ben enorm tevreden!.
de knieband zelf voelde pijnlijk aan en ik had gemaild ivm mijn problematiek en welke band ik heb besteld...
ik heb een enorm hulpvolle mail teruggekregen waarin stond welke knieband ik nodig heb voor mijn problematiek (ze hadden dit zelf voorgelegd aan hun therapeuten om het juiste product te kunnen aanbieden). ruilen en retourneren ging ook supervlot! echt een dikke chapeau voor deze mensen! ik raad deze site zeker verder aan en zal hier verder gebruik van maken als het nodig is.

Zeer goed (9/10)

De snelle en positieve communicatie en levering

De website ziet er onrustig uit.
Als je in het hoofdmenu klikt op enkelbrace, krijg je diverse types. Maar de McDavid staat daar niet tussen. Daarvoor moet je apart op zoek. Wellicht kunnen die ook geplaatst worden onder enkelbraces.

Score voor Podobrace.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden een brace besteld maar die was beschadigd..
na een mail gestuurd te hebben naar podobrace met een foto erbij kregen we het bericht dat de fabrikant gaat uitzoeken waarom de brace beschadigd was en dat wij een andere, betere brace ervoor toegestuurd zouden krijgen. die was er inderdaad de volgende dag! top.

Podobrace.nl 1 beoordeling

Halve gelzooltjes besteld tegen hielspoor en die werden zeer vlot geleverd..
de pijn verminderde idd. door het dragen van de zooltjes maar de zooltjes zelf bleken niet bestand tegen dagelijks gebruik..
heb klacht ingdiend bij podobrace en kreeg op de eerst volgende werkdag al een reactie! ik was zeer verrast!.
nieuwe zooltjes van een hogere kwaliteit werden beloofd en opgestuurd na het meedelen van de schoenmaat..
ben meer dan tevreden over de gang van zaken.

Uitstekend (10/10)

De Service is zeer hoog. Via de chat werd ik meteen te woord gestaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb onlangs een strassburg sock besteld bij podobrace en kwam er volgens achter dat ze ook nog een mooi pakket hadden waar deze in zat. zonder problemen werd de rest van het pakket toegestuurd en ook nog voor dezelfde voorwaarden. nu blijkt na gebruik van de sock dat deze toch te groot is. zonder aarzeling wordt er nu een maat kleiner toegestuurd. dit verdient een "warme douche". nou maar hopen dat het gaat helpen!.

Kolk
Kolk

Goede afhandeling van klachten
Vakkundig advies

Geen, het is goed zo.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kniebrace besteld en door een productiefout is deze op de naad kapot gegaan. podobrace gebeld, zij vroegen om een foto zodat ze dit konden uitzoeken. ( dit was in de avond).
binnen een paar uur een mail terug. met daarin het antwoord: vervelend dat het kapot is, we gaan het bespreken met de fabrikant. maar.... we laten u niet zonder brace zitten, er komt een nieuwe uw kant op en de oude mag u houden..
volgende dag( zaterdagmorgen) post van postnl. de brace werd al geleverd. tevens ook nog een kortingscode gekregen die onbeperkt geldig is voor 10% .
wat een snelle topservice! bedankt podobrace!.

Bastiaens Marc
Bastiaens Marc

zeer goede uitleg en richtlijnen bij de voorstelling van de producten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had verkeerd leveringsadres opgegeven. geen nood, podobrace heeft alles netjes geregeld!.
nogmaals sorry voor dit ongemak en heel erg bedankt voor de snelle interventie!.

Uitstekend (10/10)

De service die ik heb ervaren is super

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

08-06-2016 een looprek ontvangen welke een klein probleem had na wat foto's te mailen en bellen heeft podobrace besloten om direct een nieuwe te versturen en betere nog we hebben zelfs een duurder looprek ontvangen..
vind dit echt een topservice .

Bedrijfsinformatie

Podobraces biedt alle topmerken braces die er op dit gebied te krijgen zijn. De allerbeste producten, geselecteerd door specialisten.
Adres
Meester Muhrenlaan 26-28