9.5/10

Martin T

Ik heb al jaren tijdens het hardlopen last van achillispees. Van alles al geprobeerd en niets hielp echt. De halve gelzooltjes is een uitkomst. Hardlopen gaat nu weer goed en helemaal pijnvrij.

goede service, vriendelijke mensen

N.v.t.

karin

Heb alleen maar goede ervaringen met podobrace. Heb hier al vaker besteld. De laatste keer echter was de maat van de compressie kousen echter niet goed. Geen probleem met omruilen. Uiteindelijk...

Heel erg behulpzaam en vriendelijke klantenservice. Niks is een probleem en je krijgt snel je geld terug als jet het product retourneert

Helemaal niet. Een dikke 10 en ga zo door.

Misschien alleen maar dat je wat gemakkelijker een review kunt schrijven. Ik kon het niet vinden op de website en heb de klantenservice gevraagd hoe ik dit het beste kon doen. Kreeg deze link. Ik wilde perse een review schrijven maar misschien voor andere is het teveel moeite om uit te zoeken waar je dit kunt doen.

A. Post

Rugbrace Medidu Premium Houding corrector / Posture corrector (ventilerend)
Maat: XL besteld en gekocht. Kreeg merkloos product dat afweek van de foto’s op de site. Er wordt vermeld dat deze...

Levering en terugbetaling verloopt vlotjes. Klantenservice reageert snel.

35 jaar medische ervaring heb ik ook. Er wordt aardig wat op de borst getrommeld over nr. 1 in Benelux en Duitsland. Te veel info wat niet te checken is.

Steege

Geweldig snelle levering. Producten zijn perfect. Ben heel blij met mijn hulpmiddelen.

Goede service telefonisch ook via chat. Prijzen zijn oke.

Mogelijkheid om aan te melden met een eigen account en Een bericht ontvangen om het pakket te volgen met de verzending of wanneer het is bezorgd als het op een ander adres is afgeleverd.

Betrouwbaar bedrijf; bij niet goed inderdaad zeer snel geld retour!

Suus

Weinig maar goed

nee

nee

Hier een bekkenband besteld voor mijn vriendin, de levering was de volgende dag al. en het product doet zeer goed zijn werk! Ben zeer blij met de prijs / kwaliteit.

Snelle levering, vriendelijke klanten service, nette prijzen

J.G. van Oosten

Mijn ervaring is grandioos. Ik had een probleem met een brace voor mijn linkerbeen. Zonder enig nadenken van de leverancier prompt een nieuwe gekregen. In een woord geweldig!

Georges Schepens

Ik vroeg raad via chat voor een pijnlijke knie en de kniesteun die mij aangeraden werd is een goede keuze en bovendien niet de duurste oplossing.

Professionele ondersteuning en goede klantenservice.
Een fout bij de verzending bij PostNL werd bekwaam opgevangen.

Truus Betting- Nijland

Met dit bedrijf heb ik een hele positieve ervaring. Ze zijn duidelijke in de omschrijving van het product qua afmetingen, materiaal en gebruik. Ook een snelle levering.

Duidelijke info en snelle levering.