Ingrid Boschman

Ik heb het juiste advies gehad op basis van de blessure aan mijn knie. Door de rust re pakken die nodig was en de goede oefeningen, kon ik na 7 weken mijn sport weer oppakken. De afspraak om met mij... Ik heb het juiste advies gehad op basis van de blessure aan mijn knie. Door de rust re pakken die nodig was en de goede oefeningen, kon ik na 7 weken mijn sport weer oppakken. De afspraak om met mij nog telefonisch contact op te nemen on te vragen hoe het gaat is niet nagekomen. Daarom een 8.

J.Brouwer-Wolf

Goede aandacht voor mij wat betreft de klacht. Duidelijke uitleg bij de behandeling ervan! En zonodig meetellen...hoeveel keren?

Mitch Bogers

Alles was goed gecommuniceerd en ik was snel van mijn blessure af.

P. Punt

Begeleiding bij het uitvoeren van oefeningen is prima. Er mag beter aangegeven worden wat naast de fysiotherapie gedaan mag worden om progressie te maken. Door terugkoppeling hiervan kan de... Begeleiding bij het uitvoeren van oefeningen is prima. Er mag beter aangegeven worden wat naast de fysiotherapie gedaan mag worden om progressie te maken. Door terugkoppeling hiervan kan de fysiotherapeut het programma mogelijk aanpassen.

Angela van Rijthoven

Voornamelijk de samenwerking tussen de logopediste en de fysio hebben geleid tot het in kaart brengen van de werkelijke oorzaak van mijn pijnklachten. hier ben ik hen heel dankbaar voor.

Joost van der Pant

Eerste behandeling is Intake; was zeer gedetailleerd en serieus. Eerst röntgenfoto laten maken dan vervolg behandeling vaststellen.

Erik van Tetering

Vakkundig, breed pakket, dichtbij, leuk contact

Frederique

Sander is een geweldige fysio die al mijn klachten tot nu toe heeft kunnen verhelpen met goede en prettige behandelingen. Daarnaast is hij erg kundig en weet waar hij het over heeft. Ik heb veel... Sander is een geweldige fysio die al mijn klachten tot nu toe heeft kunnen verhelpen met goede en prettige behandelingen. Daarnaast is hij erg kundig en weet waar hij het over heeft. Ik heb veel vertrouwen in hem

Jaap ten Cate

Ze zijn aardig en geinteresseerd in de persoon en de fysieke klachten van daaruit maken we/ze een plan wat goed gemotiveerd en bruikbaar is.