Luciana Landegent

Ze is efficiënt, duidelijk en vriendelijk.

Serge Saura

Goed opgeleiden personeel, wordt goed geluisterd naar cliënten en alles is bespreekbaar

H. Rops - van Poppel

Ik krijg goede informatie, gerichte behandelingen en mijn situatie betreffende mijn pijnklachten verbeteren goed.
ik vind de behandelingen van Sander goed en hij zorgt voor een vertrouwde...
ik vind de behandelingen van Sander goed en hij zorgt voor een vertrouwde omgeving

Burgemeester

Het zou een hoger punt kunnen zijn wanneer er wat meer aan een periodieke evaluatie zou worden gedaan.

Chris Pattipeilohij

Door de gesprekken heen over de vorderingen, heeft de fysio het je goed gedaan, het verhelpen bij krampen( goed door bewegen).
Kreeg telkens verschillende oefeningen, elke mogelijkheid...
Kreeg telkens verschillende oefeningen, elke mogelijkheid hiervoor wordt benut. Je wordt gerust gesteld als je er moeite mee heb.

A de Ceuster

Goede tekst en uitleg wat betreft de klacht en het probleem en voor een groot deel de klacht verholpen ,wat niet helemaal meer is te verhelpen

demy

Alles is positief, duidelijke communicatie, goede behandelingen