Ad Lancée

Constante aanpassing en doorontwikkeling van oefeningen in kader van de behandeling, maatwerk

Hans Marathon

Ik word serieus genomen en daarnaast is de inspanning ook ontspanning.

Frederique

Sander is de beste fysio die er is. Al mijn klachten kan hij (grotendeels) verhelpen en hij neemt het iedere keer weer heel serieus.

M.A.Tiggelman

Heb dus fysio gehad voor mijn rechtse knie dat ging goed maar ondertussen is mijn linkse heup zeer verslechterd en ben ik daaraan geopereerd op 14 mei dus zit nu weer met fysio maar mag nog niet... Heb dus fysio gehad voor mijn rechtse knie dat ging goed maar ondertussen is mijn linkse heup zeer verslechterd en ben ik daaraan geopereerd op 14 mei dus zit nu weer met fysio maar mag nog niet veel ,morgen gaan de hechtingen eruit maar ook na deze operatie voelt het wel goed dus gaan we verder

Coby

Zoals gezegd nam hij mijn klacht serieus; heeft met een aantal behandelingen geprobeerd om die op te lossen. Dat is slechts in geringe mate gelukt. Vervolgens heeft hij mij doorverwezen naar een... Zoals gezegd nam hij mijn klacht serieus; heeft met een aantal behandelingen geprobeerd om die op te lossen. Dat is slechts in geringe mate gelukt. Vervolgens heeft hij mij doorverwezen naar een collega in een andere praktijk, die een specifieke behandeling aanbiedt, welke hij zelf (nog) niet kon aanbieden.