Jeroen

Kundig, vriendelijk met duidelijke uitleg. Kon snel terecht voor mijn klachten.

Rob de Jong

De patient staat centraal, bij elk bezoek een goed luisterend contact met de dan verantwoordelijke fusiotherapeit en gerichte vragen t.b.v. vooruitgang en motivatie. Een goede balans tussen... De patient staat centraal, bij elk bezoek een goed luisterend contact met de dan verantwoordelijke fusiotherapeit en gerichte vragen t.b.v. vooruitgang en motivatie. Een goede balans tussen inspanning en ontspanning.

Bram Groothuijse

Geweldige betrokkenheid, goede diagnose en passende (thuis) oefeningen

Monica van Minderhout

Ik heb zeer goede ervaring met mijn fysiotherapeut. Ga zo door !

Sylvia luijken

Ik voelde me meteen op mijn gemak bij hem en voelde me serieus genomen. Hij heeft een hele fijne persoonlijkheid.

Angelique

Er is aandacht, de behandeling wordt goed uitgevoerd. Dry Needling is pijnlijk maar de fysiotherapeut probeert mij hierin mee te nemen (aangeven wanneer de pijn er aan komt) en houdt hiermee voor... Er is aandacht, de behandeling wordt goed uitgevoerd. Dry Needling is pijnlijk maar de fysiotherapeut probeert mij hierin mee te nemen (aangeven wanneer de pijn er aan komt) en houdt hiermee voor zover dit kan, zoveel mogelijk rekening. De fysiotherapeut gaat niet onnodig door met behandelingen inplannen als dat niet nodig is of geen zin heeft.

I. Bakkers

Bij manipuleren wervel tussen schouders gaf ik duidelijk signaal stop! Niet doen! want felle pijn, direct hoofdpijn en misselijk. In die behandeling toch nog paar keer die plek te grazen genomen.... Bij manipuleren wervel tussen schouders gaf ik duidelijk signaal stop! Niet doen! want felle pijn, direct hoofdpijn en misselijk. In die behandeling toch nog paar keer die plek te grazen genomen. Behandeling erna weer als eerste werk. Toen heb ik besloten de manuele therapie stop te zetten. Klachten/pijn die daar is veroorzaakt op dat punt is nog niet weg...net bij neuroloog geweest...foto’s gemaakt, wordt mri gemaakt...gebied is ernstig geblokkeerd. Therapeut had op eerste duidelijke stop signaal moeten stoppen met manipulatie/druk zetten op die wervel/dat gebied want reactie te heftig/te pijnlijk...duidelijke waarschuwing van mijn lichaam aan mij en van mij richting hem...niks mee gedaan. Niet ok.

Wim van Gils

Bij PMC Heusdenhout voel ik me erg op mijn gemak, deskundige hulp, ik wordt serieus genomen.

Bianca

Sandra is supergoed, luisterend oor, actief bezig met mijn klacht, legt uit, adviseert en inspireert.