Plusman

Dhr. Ron le Pair

Zeer hoed

Vele grote maten

Dhr. James MacInroy

Uitgebreid assortiment voor de "grote man"

Dhr. Frank van Duuren

Zeer slechte en trage website. Waarom geen toepasselijke en ware kledingadvies na zoekopdracht. Zoveel en zo vaak maat niet voorradig, zeer ergerlijk. Na 1 uur eindelijk een kledingstuk gevonden die... Zeer slechte en trage website. Waarom geen toepasselijke en ware kledingadvies na zoekopdracht. Zoveel en zo vaak maat niet voorradig, zeer ergerlijk. Na 1 uur eindelijk een kledingstuk gevonden die aan mijn maat etc voldoet, is deze alsnog niet te bestellen. Gekmakend! Kortom een betere veel snellere zoekopdracht vooral in de juiste maat en dat je daarna de juiste beschikbaarheid ziet!!!

Aanbod grote maat

Dhr. Bert Laman

Rommelige website met veel haperingen en lang wachten op de aflevering, omdat er weinig op voorraad lijkt te zijn.

Kleding zit goed

Bram

Ik had 2 producten besteld waarvan 10 dagen levertijd aangegeven was. Na 20 dagen contact opgenomen met de klantenservice aangezien er geen melding was dat er een dergelijke lange vertraging was.... Ik had 2 producten besteld waarvan 10 dagen levertijd aangegeven was. Na 20 dagen contact opgenomen met de klantenservice aangezien er geen melding was dat er een dergelijke lange vertraging was. Een week later nog geen reactie gehad op mijn vraag, maar intussen hebben ze dan 1 deel van mijn bestelling verstuurd, een maand na mijn bestelling. De rest laat nog steeds zonder enige informatie op zich wachten.

Nvt.

Richard de Bie

Als het op voorraad is duurt het lang voor dat je het binnen hebt

weet niet

Dhr. Rudy Massant

Bestelling liet lang op zich wachten. Kwaliteit = ok.

Kwaliteit. Vriendelijke en snelle behandeling van mails.

Fred

In een woord zeer slechte website bij betalen ging mis en verloor ik 650 loyaliteitspunten. Geen reactie op mijn chatbericht

Dhr. cock vromans

Goede kwaliteit kleding, alleen verzending duurt soms erg land

goede kwaliteit maar de termjn vd bestel procedure iserg lang