Plusman

8.2/10
Prijs / kwaliteitsverhouding
8.2/10

Edward Eijzenbach

Met de bestelling vd t shirts goed, daarna geprobeerd om overhemden korte mouw wit te bestellen en dat lukt niet????????

Dus heel tweeslachtig , het een heel goed en de vervolg bestelling lukt dus gewoon niet. Heel raar

Michael Witlox

Makkelijk

Duidelijk en makkelijk manoeuvreren.

Aw Boer

Heel goed

eigen maat tabel waardoor je niet verschillende artikelen ontvangt in bv maat 66 waarvan er 2 te klein zijn en 1 veel tegroot

Jan Wester

webchat, goed contact en geeft vertrouwen. Retours werken ook goed.

Gerrit Veurink

Snelle levering artikel is precies zoals omschreven

Duidelijk

John Mast

Zeer goed

Prima prijs

Peter

Had graag iets positiefs geschreven echter, ik ontvang de foutieve maat. (2 maten te groot)

Mijn referentie maat was van het gelijke merk..

Ik begrijp de keuze van het eigen...

Mijn referentie maat was van het gelijke merk..

Ik begrijp de keuze van het eigen maten systeem. Alle merken meten op verschillende wijze.

Je verwacht wanneer het bedrijf de foutieve maat stuurt, dat zij de retourkosten voor hun rekening nemen. Bij Plusman zien ze dat anders.

Terug sturen is gratis maar dan moet ik het zelf naar een DHL punt brengen.

Het DHL punt ligt niet bij mij om de hoek en mijn auto loopt ook niet op lucht...

Ophalen is dan goedkoper (€1,99). Daarnaast wordt er geadviseerd om het pakket te verzekeren tegen een bedrag van... (vergeten)

Om nog iets positiefs te melden, goed dat je achteraf kunt betalen.
Ook het contact met de klantenservice was goed.

Ik snap dat de verzendkosten, met name bij kleding een kostenpost is, maar als het bedrijf de fout maakt moet ook het ophalen bij de klant gratis zijn.

Ik zou zeggen verdisconteer de verzendkosten in de kleding en hou daarnaast de bestaande regel aan dat bij het terugsturen van een deelzending je de retourkosten moet betalen.

Bestellen op een mobiel was geen prettige ervaring. Op de computer zag het er 100% beter uit.

3 sterren door het goede, vlotte contact met de klantenservice en de mogelijkheid achteraf te betalen.
Tevens voor de vlotte toezending en het retourproces.

Zie bovenstaand.

Dhr. Ton Geijsberts