Pluis.

Hoe heeft u het gesprek met onze adviseurs ervaren?
Wat vindt u van de informatie op de website?
7.9/10
Hoe heeft u de installatie en uitleg van het systeem ervaren?
8.3/10
Voldoet het gebruik van het systeem aan uw verwachtingen?
Voldoen de meldkamer en servicedienst aan uw verwachtingen?

Advies-installatie-reparatie (na blikseminslag)-contacten met meldkamer

Ga zo door.

Niet zo best.

voorlichting door adviseur verbeteren

Tim van Rijn

Tot op heden niet tevreden

patricia Nijssen

Installatie was top maar als ik in contact wil komen met een medewerker van Pluis lukt me da totaal niet via de telefoon en als ik dan een mail stuur krijg ik doodleuk terug we kunnen geen melding...

als je in contact wil komen lukt dat niet vind ik echt heel vervelend zie mijn verhaaltje hierboven tot nu toe contact emt pluis erg slecht sorry baal er zelf ook van had er meer van verwacht helaas weer een goede leer geweest dit

Reactie Pluis.:

Beste Patricia,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u geen contact heeft verkregen met een van onze medewerkers en ontevreden bent over de bereikbaarheid van Pluis.

We bieden meerdere mogelijkheden om in contact te komen met Pluis. Wellicht dat één van volgende mogelijkheden uitkomst biedt:

1. Wanneer er wegens drukte een lange wachttijd is, bieden wij de mogelijkheid uw naam en telefoonnummer in te spreken zodat wij u kunnen terug bellen. In onze ervaring worden dergelijke berichten altijd beantwoord of opgevolgd.

2. Mocht u daaraan de voorkeur geven, dan kunt u ook een contactverzoek via onze website indienen of uw vraag stellen via een e-mail naar info@pluis.nl.

Pluis.

Prima adviseur en monteur

Ruimere klantenservice uren

GV

Op zoek naar n beveiligingsinstallatie, draadloos en zonder verborgen kosten. Eigendom bij jezelf, eventuele wachtwoorden onder je eigen controle, meldkamer zelf te kiezen op termijn, dus geen...

Geen incentive voor aanbrengen, geld verdienen aan je kennissen/vrienden voelt niet goed op de lange termijn. Punten verzamelen die je later kunt gebruiken of inwisselen. Zelfde uitkomst, maar voelt minder "gebruik".

van gurp

Ik ben zeer tevreden over pluis

ik zou dat niet weten

Tot nu toe zeer goed

Meer uitleg van monteur bij het plaatsen

Dhr. Brok/de Slaaphoek

Prettig

Proot

Na kennismaking met de adviseur was de keuze snel gemaakt. De installatie is naar volle tevredenheid aangelegd.

N.v.t