M.Kok

Super gaaf dat ze de kleur naar mijn wens extra wilde halen ondanks dat ze al een enorme hoeveelheid kleuren in haar assortiment had. Super snel geleverd en het pakket met de zelfmaak mat zag er... Super gaaf dat ze de kleur naar mijn wens extra wilde halen ondanks dat ze al een enorme hoeveelheid kleuren in haar assortiment had. Super snel geleverd en het pakket met de zelfmaak mat zag er goed verzorgd uit. De materialen zijn precies afgemeten en de beschrijving was goed. Het speeltje van fleece was ook van goede kwaliteit. Ik ben pas zeer tevreden als mijn honden plezier hebben. EN dat hebben ze met plezier voor Honden....

Een persoonlijke benadering door een vakdeskundige is altijd plezier voor honden en hun eigenaar... de prijs /kwaliteit is echt goed!

Ik zou er niet 1 weten...

Correcte producten en informatie over bestelling

Mooie gemaakte snuffelmat, het wachten waard

Mooie snuffelmat, zelf kleuren voor de snuffelmat uitkiezen. Extra hondensnoepjes bijgeleverd

Kan niks bedenken

Johan

Hele leuke en mooie spullen en de service en uitleg is goed en ook snelle levering.
Aanrader voor vele honden liefhebbers👍
Alles wat ik al besteld heb is goed en zal zeker nog terug...
Aanrader voor vele honden liefhebbers👍
Alles wat ik al besteld heb is goed en zal zeker nog terug komen.(bestellen)

Goede uitleg en service en snelle levering👍

Nee geen verbeter punten.

Zeee leuke speelgoed voor honden en goed levering. Vriendelijk

nikki

Positief

Heel snelle levering

J. A. van Akelijen

Prima service en snelle levering.

Vriendelijke benadering in persoonlijk contact en goede service bij bestelling via website.

nee

Jos Stift

Prettig, snelle levering

Goede communicatie, overleg.

Misschien bij de pagina om hersenwerk artikelen van honden, meer te werken met foto’s ipv keuzelijst als tekst. Ik weet niet vantevoren wat een puzzelboek is en dan kan je het gelijk zien!

Judith

Prima, duidelijke site en levering is ok.

Prettig en snelle levering