Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

Debbie Spelt, TrendySpeelgoed.nl

Al jaren een super partner, scheelt me veel tijd als kleine ondernemer en zowel ik maar ook mijn medewerkers zijn erg blij met Please. Alles is altijd keurig geregeld en bij vragen snel antwoord!

A1aanhangwagens

Zeer prettig en vriendelijk bedrijf met een goede kennis van zaken

Op Smaak BV

Goede ervaring!
Goede begeleiding, communicatie en deskundigheid!
Zeer tevreden!!!

Ltv koeriers Carla Timmermans

Ik heb goede ervaring met please

Onno Schuit, Solin

Goede ervaring. Geen klachten.

Aumazorg

De samenwerking met Please is in 2004 begonnen en tot op heden zijn wij zeer goed te spreken over de dienstverlening van Please. Er wordt goed meegedacht en bij vragen wordt er nel gereageerd.... De samenwerking met Please is in 2004 begonnen en tot op heden zijn wij zeer goed te spreken over de dienstverlening van Please. Er wordt goed meegedacht en bij vragen wordt er nel gereageerd. Daarnaast horen wij van ons personeel terug dat ook zij zeer tevreden zijn. Kortom wij zijn zeer tevreden en raden bij zakenrelaties jullie aan als payroll bedrijf.

Josienne Hijzelaar werkzaam bij Smits + Prick Accountants & Belastingadviseurs

Enthousiaste mensen en goede afwikkeling van vragen.

Vrachttaxi

Ons bedrijf heeft al jaren goede ervaring met Please Payroll. Altijd deskundig en uitermate behulpzaam. Ze geven altijd snel en helder antwoord, hebben een vriendelijke en persoonlijke benadering,... Ons bedrijf heeft al jaren goede ervaring met Please Payroll. Altijd deskundig en uitermate behulpzaam. Ze geven altijd snel en helder antwoord, hebben een vriendelijke en persoonlijke benadering, helemaal top.

Rik Eymael van 2-S

Doen niet wat ze zeggen, alles moet meerdere keren gevraagd worden en het online urensysteem is flut.
Als ze verbetering beloven wordt slecht een gedeelte opgelost, de rest wordt vergeten.

Phoenix 3D Metaal B.V.

Ik ben zelf nog maar 3 maanden werkzaam bij dit bedrijf, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn goed. Snel reactie en duidelijke antwoorden.