Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

Bles

Brede nieuwsvoorziening, genuanceerde commentaren

3K kinderopvang

Hele goede ervaring met please payroll zit sinds 2014 bij please.
Alles verloopt goed en als ik vragen heb staan ze altijd klaar per mail of telefoon.
Mensen die voor mij heel belangrijk...
Hele goede ervaring met please payroll zit sinds 2014 bij please.
Mensen die voor mij heel belangrijk zijn geweest zijn : Linda Filippini, Pascal Otjens en Tim Hofland. Fijn dat ze alle 3 op locatie zijn geweest super!!

Bas Stoks Tinnemans Medical Design BV

In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft... In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft daarna echter laten zien dat ze de problemen niet uit de weg zijn gegaan en hebben daarna alles naar volle tevredenheid opgelost.

HERE Bouwadvies B.V.

Goede ervaring. Na eigen werving en selectie geen extra werkzaamheden.

Peter Emmen VOF Emdo

Prettig om mee samen te werken. Als je een vraag of probleem hebt op payroll gebied denken ze goed mee.
Goed bereikbaar en flexibel.

all about flowers

Totaal geen problemen ,krijg altijd goede duidelijke antwoorden op mijn vragen

Wim Mathijssen, De Buitenhorst

Please wordt als zeer klantvriendelijk ervaren; bij vragen worden deze meteen beantwoord en tussentijds wordt telefonisch
nagevraagd of alles naar wens is. Toppie!

BASS Licht & Geluid

Het meeste is makkelijk zelf te regelen via uuronline, informatievoorziening is goed, bij vragen goed bereikbaar.

Antje

Ik vind het een prettige samenwerking met please. Het geeft een stuk verlichting als werkgever dat alles goed is geregeld.

Marieke den Haak - Fotografie Sterre

Goede ervaring. Nieuwe contactpersoon Pascal Otjens zeer fijne samenwerking en veel duidelijkheid.
Please geeft je niet het gevoel een nummer te zijn.