Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

De Weert's afbouw bv

Wat me vooral opvalt is dat iedereen erg aardig is bij jullie.

Gull design & media BV

Goede ervaring. Professioneel. Enige verbeter punt is de hoeveelheid communicatie. Vanuit please is er veel contact (proactief en dat is heel goed) met klant en de vorm van telefoontjes en mails.... Goede ervaring. Professioneel. Enige verbeter punt is de hoeveelheid communicatie. Vanuit please is er veel contact (proactief en dat is heel goed) met klant en de vorm van telefoontjes en mails.

Nu alleen nog even afstemmen met de klant hoe vaak hij contact wil naast het jaarlijkse bezoek door de account manager.

Verder top.

melkveehouderij Schoemaker

Positief, betrokken medewerker

Karl de Vrieze, Leonardo's Pizzeria

Please is al geruime tijd onze betrouwbare partner voor payrolling. Ze zorgen overal voor tot in de puntjes!

Wovia Vroegop

Een prettige organisatie waar ik al 9 jaar met plezier mijn werknemers onderbreng. Relatiebeheerder komt langs om alles door te nemen. Bedankt Tim Hofland tot de volgende keer.

Schellekens Huisontruiming

Goede organisatie die ook contact onderhoudt met je

Evangelische gemeente De Lichtstad

Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde... Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde van mijn commerciële contacten, staat Please als ervaring bovenaan.

Ingrid Vinke, Vintage Furniture

Prettig persoonlijk en professioneel zakelijk contact

Patrick Castelijns, SB Commerce BV

Zeer positief, medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereidt om mee te denken.

Beuman

Goed leesbaar nieuws, min of meer objectief.