Thomas

Zeer tevreden. Denkt mee met de klant! Kreeg ongevraagd ‘n kortingscode! 😉

Klantvriendelijk. Goede prijzen!

Nvt

Echt super blij met het resultaat! Super mooi ingegraveerd en een super levering! Kan niet wachten om het cadeau te geven!

De ingravering doet het bedrijf erg goed! Dat haalde mij vooral over.

Prima service, zowel via de site als via de mail. Verder keurige EN snelle verzending. Uit alles blijkt: "zorg voor het geleverde product". Kortom: professionele en zeer betrouwbare juwelier.

Gravering op zeer professionele wijze aangebracht. Ontzettend netjes gedaan! Top

Geen enkele.

Zeldzame persoonlijke goede service bij de aankoop van een Casio-horloge. Opmerkelijk is het dat Casio niet in het Nederlands zijn handleiding aflevert. Die bestaat gewoon niet bij de PRO TREK... Zeldzame persoonlijke goede service bij de aankoop van een Casio-horloge. Opmerkelijk is het dat Casio niet in het Nederlands zijn handleiding aflevert. Die bestaat gewoon niet bij de PRO TREK horloges. Niettemin het persoonlijk contact de dag daarop middels een persoonlijk bezoekje aan de zaak te Rotterdam laat blijken dat men geeft om zijn klanten. Ter plekke krijg ik adviezen mee en een Casio-freak zal mij terugmailen met de nodige Nederlandse instructies. Blij verrast dat ze mijn naam kende en welk horloge ik had aangeschaft. Ik weet waar ik de volgende keer een ander horloge ga kopen. 😉

Persoonlijke aanpak, kennis van horloges, hartelijke ontvangst, service gericht.

Belangstellenden voor Casio Pro Trek horloge dienen te weten dat er geen Nederlandse handleiding bestaat.

Georges Boonen

De eerste keer dat ik bij hen bestelde

Erg vriendelijk, goede service en mooi assortiment

Heel vriendelijk en goede service

Het was een hele fijne ervaring, ik had een horloge besteld en het was devolgende dag al in huis net op tijd voor valentijnsdag.

Snelle bezorging en goede kwaliteit

John

Super vriendelijke service, snelle levering, Casio Smart watch gekocht via webshop, vond achteraf de kleur niet mooi, zonder enig probleem geruild in de winkel in Rotterdam

Super service

Niels-Douwe Leusink

Super communicatie, snelle reactie en service

Duidelijk en snel 👍