Prima service, zowel via de site als via de mail. Verder keurige EN snelle verzending. Uit alles blijkt: "zorg voor het geleverde product". Kortom: professionele en zeer betrouwbare juwelier.

Gravering op zeer professionele wijze aangebracht. Ontzettend netjes gedaan! Top

Geen enkele.

Zeldzame persoonlijke goede service bij de aankoop van een Casio-horloge. Opmerkelijk is het dat Casio niet in het Nederlands zijn handleiding aflevert. Die bestaat gewoon niet bij de PRO TREK...

Persoonlijke aanpak, kennis van horloges, hartelijke ontvangst, service gericht.

Belangstellenden voor Casio Pro Trek horloge dienen te weten dat er geen Nederlandse handleiding bestaat.

Georges Boonen

De eerste keer dat ik bij hen bestelde

Erg vriendelijk, goede service en mooi assortiment

Heel vriendelijk en goede service

Het was een hele fijne ervaring, ik had een horloge besteld en het was devolgende dag al in huis net op tijd voor valentijnsdag.

Snelle bezorging en goede kwaliteit

John

Super vriendelijke service, snelle levering, Casio Smart watch gekocht via webshop, vond achteraf de kleur niet mooi, zonder enig probleem geruild in de winkel in Rotterdam

Super service

Niels-Douwe Leusink

Super communicatie, snelle reactie en service

Duidelijk en snel 👍

Fijne communicatie en een snelle levering, het horloge met de gravering zag er top uit.

goede communicatie en snelle levering! top.

heb ik zo niet.

Fred Wekx

Zeer snelle en goede service. Scherpe prijs.

Prijs /levertijd