Nahoel Chris

Bestelling vlug ontvangen met een mooi kado erbij. Heel tof.

Duidelijke foto's en uitleg.
Sterke prijzen.

Kan niet beter volgens mij.

Juan Jose Alcantara

TOP TOP TOP ik zeg doen jongens !!!!!!

Alles ging soepel optijd aangekomen gegraveerd en all besef ik laat nooit recencies achter maaar RESPECT! Namens Juan

GEEN ga zo dooor!

Annie embrechts

Ik ben zeer tevreden het horloge was binnen een dag geleverd

Vriendelijke communicatie

Duidelijke site.

Stef

Goed geregeld! Horloge wat ik besteld had bleek niet leverbaar (niet de fout van Plaza). Ik werd gebeld en het werd snel en netjes opgelost. Top communicatie! De verzending en verpakking waren ook... Goed geregeld! Horloge wat ik besteld had bleek niet leverbaar (niet de fout van Plaza). Ik werd gebeld en het werd snel en netjes opgelost. Top communicatie! De verzending en verpakking waren ook goed.

Communicatie, vriendelijkheid, mooie collectie g-shocks.

Snel. Product zoals verwacht. Goede berichtgeving.

Snel

Prettige ervaring . Vriendelijk en behulpzaam geholpen aan de telefoon.

Behulpzaam

Ludi Tilburgs

Ik werd zo aardig geholpen! Omdat bezorging binnen 5 dagen niet mogelijk was (omdat de fabrikant het product tijdelijk uit de productie had genomen en niet had geleverd) , werd ik vrijwel direct... Ik werd zo aardig geholpen! Omdat bezorging binnen 5 dagen niet mogelijk was (omdat de fabrikant het product tijdelijk uit de productie had genomen en niet had geleverd) , werd ik vrijwel direct hierover gebeld. Ik kreeg de keuze om eventueel mijn aankoop ongedaan te maken. (wat ik absoluut niet wilde). De exacte verzenddatum werd me een paar dagen ook nog via de mail doorgegeven. Het pakje kwam leuk ingepakt aan. Ik ben heel blij met mijn ringhorloge!

service

Gerrie Meijer

Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Fijn dat er over een onduidelijke spelling voor inscriptie contact met mij werd opgenomen. Ik ben zeer tevreden!

Fijne benadering bij telefonisch contact!
Zeer snelle levering.

Ik kan het niet bedenken. Ik ben zeer tevreden.

A van Loon

Casio gst b200 gekocht bij dit bedrijf . Alarm geluiden zeer zacht , bijna onhoorbaar . Via chat vraag gesteld hierover . Krijg als antwoord , iedereen hoort anders. Koop hier niets meer.

Redelijke prijzen

Chat kan stuk beter .

Reactie Plaza Juwelier:

Het ging over het wel en niet horen van het signaal, geprobeerd uit te leggen dat iedereen dat anders ervaart.
Jammer dat we deze klant verliezen.
Plaza team