Jürgen Rohde

Super schneller Versand. Top Service.

Jorge van gool

Prettig snel en volgens afspraak

Snelle reactie

D. Baak

De snelheid was prima van het handelen.
De uitvoering van de inscriptie vond ik slordig. Dit was scheef, bijna niet te lezen en halverwege de achterkant van het horloge.

De snelheid van handelen

de verzorging van de inscriptie.
Juist door deze extra service heb ik voor het bedrijf gekozen.....

Reactie Plaza Juwelier:

De gravering is er horizontaal ingezet, wat betreft niet leesbaar is voor ieder persoonlijk, ook de plaats waar de gravering wordt gezet is ook voor ieder persoonlijk.
Klant mag altijd contact zoeken voor een oplossing, dat is bij deze niet gebeurd.

Plaza Team

Prachtige MTG bij Plaza aangeschaft.
Super service; zeer tevreden!

Service
Verzendsnelheid

Erwin K

2 fossil horloges besteld op de website. Omdat dit zaterdag einde middag was kregen we nog wel een berichtje dat ze maandag pas verzonden zouden worden. Dit is idd gebeurt en dinsdag de horloges...

Persoonlijk en snel contact.

Nadat ik de horloges via google op de site gevonden had kon ik ze zelf vua hun website met de zoekfunctie niet terug vinden. Weet niet of het probleem aan mijn kant zat maar de zoekfunctie werkte voor mij dus niet helemaal 100%

A. Roowaan

Het is netjes ingepakt zelf met een leuk kado papiertje helemaal top

Daviena

Uitstekend product, snelle levering.

rijbroek

Super goede afhandeling nadat bleek dat bestelde product toch niet op voorraad bleek. Ze hebben alles gedaan om ons ten dienst te zijn tot onze volle tevredenheid.

irene Schniedewind

Snelle service en goede communicatie!

Snelle service

Kwam hier terecht omdat zij een specifiek horloge verkochten. Was aangenaam verrast door vriendelijke en persoonlijke service.

Nemen persoonlijk contact op als nodig, aankoop werd zonder extra kosten mooi ingepakt, informeren goed over levertijd. Snel en goed geholpen via chat.

Geen suggesties