Gert

Na levering van mijn aankoop bleek er een stuk te ontbreken. Na dit te hebben gemeld werd er meteen actie ondernomen en werd het ontbrekende onderdeel nagezonden. De communicatie verliep heel goed... Na levering van mijn aankoop bleek er een stuk te ontbreken. Na dit te hebben gemeld werd er meteen actie ondernomen en werd het ontbrekende onderdeel nagezonden. De communicatie verliep heel goed en het probleem werd zo snel mogelijk opgelost. Ik kan Plaza Juwelier alleen maar aanbevelen. In tijden van valse websites en dergelijke is het belangrijk om een betrouwbaar bedrijf de correcte beoordeling te geven.

Sterke punten van dit bedrijf zijn toch wel een uitgebreid assortiment, een snelle levering, een duidelijke communicatie en een prima service na verkoop.

Verbeterpunten kan ik zo onmiddellijk niet bedenken.

P. Faber

Zeer goed

Zeer goed contact, alles duidelijk volgens afspraak en snelle goed verpakte levering

Nee gewoon zo doorgaan

Henri Bok

Prima in alle opzichten

Zeer professioneel en vriendelijk

Henri Bok

Prima!

Persoonlijke benadering en professioneel advies

Thomas

Zeer tevreden. Denkt mee met de klant! Kreeg ongevraagd ‘n kortingscode! 😉

Klantvriendelijk. Goede prijzen!

Nvt

Echt super blij met het resultaat! Super mooi ingegraveerd en een super levering! Kan niet wachten om het cadeau te geven!

De ingravering doet het bedrijf erg goed! Dat haalde mij vooral over.

Prima service, zowel via de site als via de mail. Verder keurige EN snelle verzending. Uit alles blijkt: "zorg voor het geleverde product". Kortom: professionele en zeer betrouwbare juwelier.

Gravering op zeer professionele wijze aangebracht. Ontzettend netjes gedaan! Top

Geen enkele.

Zeldzame persoonlijke goede service bij de aankoop van een Casio-horloge. Opmerkelijk is het dat Casio niet in het Nederlands zijn handleiding aflevert. Die bestaat gewoon niet bij de PRO TREK... Zeldzame persoonlijke goede service bij de aankoop van een Casio-horloge. Opmerkelijk is het dat Casio niet in het Nederlands zijn handleiding aflevert. Die bestaat gewoon niet bij de PRO TREK horloges. Niettemin het persoonlijk contact de dag daarop middels een persoonlijk bezoekje aan de zaak te Rotterdam laat blijken dat men geeft om zijn klanten. Ter plekke krijg ik adviezen mee en een Casio-freak zal mij terugmailen met de nodige Nederlandse instructies. Blij verrast dat ze mijn naam kende en welk horloge ik had aangeschaft. Ik weet waar ik de volgende keer een ander horloge ga kopen. 😉

Persoonlijke aanpak, kennis van horloges, hartelijke ontvangst, service gericht.

Belangstellenden voor Casio Pro Trek horloge dienen te weten dat er geen Nederlandse handleiding bestaat.

Georges Boonen

De eerste keer dat ik bij hen bestelde

Erg vriendelijk, goede service en mooi assortiment

Heel vriendelijk en goede service