Mooie training met fijne mede cursisten en een fantastische trainer! Ik heb veel van opgestoken. Bedankt!

Bram Sonneveld

Mijn ervaringen zijn positief!De cursus zat goed in elkaar en werd op een prettige manier gegeven

Professioneel en educatief

Het is leerzaam en nuttig geweest. Het heeft mij meer inzicht gegeven in bepaalde situaties, oefeningen waren geweldig.

Dorien van Doeveren

Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien... Plata is toegankelijk en heeft experts in dienst die kennis van zaken hebben. De trainers kijken vanuit het programma ook naar de behoefte van de groep/cursist. Dit maakt dat je als cursist gezien wordt.
Een verbeterpunt is de communicatie van- en versturen van het lesmateriaal. Dit verliep tijdens mijn training wat chaotisch en was niet helemaal duidelijk.

J. Stuut

Overwegend positief. Zeer kundige leiding. Mooie opdrachten. Respectvol. Mooie locatie (Zwolle).

Ron van Meel

De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere... De TA-knop is aangezet en gaat niet meer uit. Ik heb genoten van de stof, van de voortreffelijke trainers, heldere uitleg, van het mooie gebouw, van de medestudenten, de opdrachten en de lekkere lunches.
Wel tijdig de 'readers' toesturen, niet een week van te voren. Feedback in de groep hoe de intervisie verlopen is of even per groepje een half uurtje evaluatie met een trainer, daar komen dan vast weer tips uit.
Dank je wel en tot de volgende keer!

Dit was mijn eerste ervaring met Plata en dat is goed bevallen

Heel prettig!

Bert

Via Plata heb ik geleerd over de methode TA voor leraren. Heb geleerd over mezelf, wat mij nieuwe inzichten bood voor werk en privé. De cursusleiders wisten een sfeer te scheppen waarin veiligheid... Via Plata heb ik geleerd over de methode TA voor leraren. Heb geleerd over mezelf, wat mij nieuwe inzichten bood voor werk en privé. De cursusleiders wisten een sfeer te scheppen waarin veiligheid en vertrouwdheid tussen de cursisten kon groeien.
Daarvoor ben ik ze zeer dankbaar.

punten van aandacht: De locatie was niet optimaal en ook de catering was soms wisselend.
Zelf vind ik het prettig om van te voren te weten of een cursusleider wel of niet aanwezig is.
Ik vind het lastig te zeggen , maar ik merkte bij mezelf en medecursisten verschil tussen de verschillende trainers in diverse kwaliteiten. Communiceer van te voren aan de groep over eventuele deze eventuele (als mijn observatie juist u is!) verschillen.
Daarnaast zou ik het helemaal niet gebruiken van digitale middelen nog eens overwegen.

Bij het afscheid zagen we nog een filmpje over Plata. Wanneer ik dat filmpje van te voren had gezien had ik me niet aangemeld. Ik vind niet dat je zo achteloos met de ellenbogen in een vensterbank mensen kunt toespreken. Ik corrigeer leerlingen op zo'n houding bij presenteren. Ik voel me door zo'n presentatie niet respectvol benaderd.